Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهه هست اول شیر نان یک میخورد الرژی شدید داشت دکتر به مدت یه هفته نان آل براش نوشت بعد گفت اپتامیل بهش بده قبلا اسهال داشت که نان ال داد از کجا باید بفهمیم این شیر اپتامیل بهش میسازه یا نه چون هنوز چندین بار تو روز دفع داره باید چن روز یه شیر رو بهش بدم ببینم بهش میسازه یا نه
سلام آقای دکتر ببخشید دخترم ۱۴ ماهه هستش . چند روز پیش به خاطر سرفه خروسکی بردمش دکتر براش دگزا تجویز کردن ولی گفتن به جای تزریق نصف آمپول رو با آبمیوه بدم بخوره از اون روز متاسفانه دخترم اسهال گرفته روزی ۵ یا ۶ بار بصورت آبکی مدفوع میکنه حالا چکار باید بکنم ممنون میشم راهنماییم کنید .
- شربت سندروس
سلام جناب دکتر وقت بخیر ،شربت سندروس زینک پسرم رو به اتمام هست مجدد همینو براش تهیه کنم یا شربت دیگه ای معرفی میکنید فروگلوبین ،آسماویت،ایمونس هم قبلاً استفاده کرده ممنون میشم بفرمایید چه شربتی براش تهیه کنم و چند سی سی بهش بدم پسرم سه سال و چهارماهشه
- استفراغ و اسهال
سلام خسته نباشید ببخشید دوروزی هست دختر یکساله ام بلافاصله بعد از شیرخودم رو خوردن بالا میاره و مدفوع ابکی و زرد رنگی داره ولی شیر خشک که میخوره استفراغ نداره من هم شیر گاوی استفاده نکردم
- فاویسم
سلام،پسرم سه سالشه و فاویسم داره، تا الان وزنش تغییر نکرده،اصلا چاق نمیشه و زیر چشماش همیشه کبوده،لطفا به من بگید که برای وزن گیری چی بهش بدم،تا الان ویتامین های مختلفی امتحان کردم ولی فایده نداشت.
- شیردهی
سلام آقای دکتر پسرم ۱ماهشه شیر مادر میخوره همراه کمکی، میگرن دارم مسکن میخورم تا چند ساعت نمیتونم شیر بدم با شیر دوش بگیر بریزم دور میتونم دوباره شیر بدم؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام پسرم ۱۳کیلو گلودرد داره هنوز به عفونت وتب نرسیده فقط سرفه داره چه شربتی براشون بهتره؟
- اسهال و تب پسر 8 ماهه
سلام
پسرم 8 ماهشه اسهال و تب داره ای دوروزه بردمش دکتر آزیترو 100 داد ولی خوب نمیشه. باید دارویی باشه اسهال قطع شه کمکم کنید لطفا
الان پسرم اشتها نداره و شیر خشکی هستش و غذا نمیخوره
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه سالشه واکسن ۱۸ ماهگیشو فراموش کرده بودم بزنم امروز زده ی نوبت شربت ایبو پروفن بهش دادم میخوام از شربت استا مینوفن استفاده کنم شنیدم ضرر داره میتونم شربت استامینوفن بهش بدم لطف میکنین بگین چند سی سی بدم؟
- کالپروتکتین
سلام دکترعزیز دخترم 4ماهشه آزمایش کالپروتکتینش2049شده 20روزگیش655بود علتش چیه وبایدچکارکنم شیرخشکش پپتی جونیوره
- اسهال
سلام پسرم ۳ماهش تموم شده مدفوع ابکی داره ۳بار یا ۲باریا گاهی اوقات ۴بار در روز اما تب و بی حالی و بی اشتهایی نداره ایا مشکلی هست اقای دکتر نگرانم
- رشد نکردن قد کودک
یک پسر یکسال و نه ماه دارم الان چند ماهه قدش هشتاد هست رشد نکرده بخداشت گفت باید به متخصص اطفاا مراجعه کنم بابد هر سه ماه قد کودک تغییر کنه.بچه من به ۸اطر دور سرش که از تو بارداری بزرگبود و اب سرش جمع نشده متخصص نغز و اعصاب گفت ویتامین اد رو قطع کنمفقط الان قطره اهن تنها میخوره علت رشد نکردن قدش چیه چکار کنم.عکس کارت بهداشتشم میتونم بفرستم ممنون میشم
- مولتی ویتامین
با سلام میزان مناسب شربت مولتی ویتامین برای کودک بین 1 تا 2 سال چند میل در روز است؟ با توجه به اینکه طعم مولتی ویتامین مورد پسند کودک نیست با آب رقیق کردن ارزش غذایی را از بین نمی رود؟
- کوریزان
سلام.وقت بخیر.برای واکسن ۱۸ ماهگی میتونم شربت کوریزان به بچه بدم؟۱۱.۵ وزنشه چقدر باید بدم از دارو؟
- دخترم هفت سالشه گلو درد داره سفیکسیم ۱۰۰ رو چقدز باید بخوره
- عرق دست وکف پا
سلام خسته نباشید اقای دکتر، ببخشید پسرم هشت سالشه کف دستش همیشه خیس عرقه، خواستم دلیلش رو بدونم، ممنونم
- با سلام
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه دیروز ۴بار ،،امروزم از ۵صبح ۴بار تاالان ۳عصر دفع داشته اسهال شده چکارکنم؟ علامت دیگه ای نداره از دفع زیاد سوخته پاش و جیش میکنه گریه میکنه چی بزنم براش؟ ممکنه از دندون باشه یاازواکسن یکسالگی که سه روز پیش تزریق کردیم؟ سوال دوم اینکه از خواب نیم ساعت نشده بلندشده باز خمیازه میکشه بخاطر چیه؟
- مولتی ویتامین
آیا مولتی ویتامین باعث لکه دار شدن دندون کودک میشه؟ یعنی میتونه سیاهش کنه؟
- تاریخ انقضا
از کجا بفهمیم پوشک بچه تاریخ انقضای گزشته؟؟خریدم شک دارم نکنه تاریخ عوض کرده باشن
- مقدار مصرف شربت سفکسیم برای کودک
مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک باسن۴سال و۷ماه و وزن ۲۰ کیلو
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
سلام وقت بخیر کودکم شش سالش تب داره داخل خونه ازیترومایسین دارم وزنش ۱۴کیلو هست چقد بهش بدم

