Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم یک هفته ی سرفه میکنه خلط سبز از سینش کنده میشه از بینی هم ترشحات سفید و سبز داره .شربت آموکسی سیلین خوبه؟
- مدفوع زیاد
من یه دختر ۲ ماهه دارم که روزی ۹بار مدفوع میکند۰وهرچی هم انواع انتی بیوتیک دادم خوب نشده میشه بگید باید چکارش کنم؟
- علت کوچکی دور سر
- سرماخوردگی کودکان
سلام پسرم ۱۳کیلو گلودرد داره هنوز به عفونت وتب نرسیده فقط سرفه داره چه شربتی براشون بهتره؟
- شیر
سلام آقای دکتر دخترم حساسیت به پروتئین گاوی داشت فرمودین که شیر وآب قاطی کنم بهش بدم دادم واکنشی نداد نان 3رو شروع کردم باز هم واکنش نداشت از چه زمانی شیر خالی بهش بدم؟؟؟
- انوکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۹ماهه چه نقدار است
- ضعیفی چشم
با سلام دختر دو نیم ساله دارم اکثر مواقع گوشی دستش نگاه به فیلمهای خودش یا عکساش میکنه هیچی مشکلی هم نداشت الان دو روز وقتی گوشی میگیره 5 الی ده دقیقه بعد چشاش میمالونه و اشک میاد ازش بعد3الی 4 ثانیه برطرف میشه دلیلش چی میتونه باشه
- بیقراری و ولع خوردن شیر در نوزاد
سلام. نوزاد ۲ ماهه ای دارم. بعضی از شبها بیقراری میکنه که دکتر براش دایمتیکون و دومتیدون تجویز کرده. الان به نسبت قبل بهتر شده ولی بعضی شبها بیقراری بیشتری داره و ولع خوردن شیر داره یه جورایی با حرص شیر میخوره. میخواستم بدونم نیازه دوباره ببرمش دکتر یا بخاطر کولیک بعضی وقتها اینجوری میشه؟ممنون از شما
- سرفه
سلام پسر من 2سال و نیم هستش دخترم هم 4سال العان 3روزه سرفه خلط دار دارن با تب 37.5 و آبریزش بینی دخترم نبش قطع شده شربت استامینوفن و سرماخوردگی می دم بهشون ولی نمی دونم آزیترومایسین رو چند سی سی بدم دخترم 14کیلو وپسرم 10کیلو هستش یه نوزاد 29روزه هم داریم که سرفه می کنه
- گریه کردن دخترم
سلام روزبخیر دخترم۲۱روزه بدنیااومده شیرخودموخوب میخوره ولی زیادگریه میکنه یه ذره میخوابه بیدارمیشه بازم گریه میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟آیاخطری داره یکمی بهش قطره استامینوفن پاراکیدبدم؟
- تشکر
با سلام و عرض ادب برای چندمین بار میخواستم بابت پاسخگویی سریع و دلسوزانه و بی چشمداشتتون ازتون تشکر کنم اجرتون با خدا🙏🙏
- کودک.دوساله ونیمه.دارم.دوروز.است به زور ادرار میکنه
- دلیل زردی کف پا
سلام .پسرم 4 سالشه چند روزه متوجه شدم کف پایش زرد و تقریبا به نارنجی میزنه خیلی نگران شدم گفتم شاید کم خونه و فروگلوبین براش شروع کردم
- تب
پسرم ۸سالشه و حدودا۴۵ کیلو هست دیروز از سرفه مریضیش شروع شده امروز تب کرده و بااینکه شربت استامینوفن میدم تبش زیادپایین نمیاد شیاف میزنم هم یکم پایین میاد و دوباره مجددتبش بالا میره شربت سرماخوردگی و دیفن هیدرامین و آموکسی سیلین و شربت گلو پدی کاف میدم بهش الان چیکاربایدبکنم خیلی میترسم
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام خدمت آقای دکتر.پسرم سه ماهشه چندروز پیش چشماش غی می بست با چای تازه دمکرده شستشو دادم خوب شد ولی سرفه های خلط دار داره چکار کنم خوب بشه؟آبریزش داشت قطره استامینوفن دادم خوب شد
- مقدار مصرف سفلکسیم برای کودک با وزن ۱۴ کیلو گرم
- طرز مصرف شربت فروزومال
سلام پسرم ۶ماهه روزانه باید چند قطره فروزومال بدم وزنیش هم ۹ کیلو
- زينک
سلام آقاي دکتر گرامي قطره زينک سولفات چند دقيقه بعد از غذا يا شيردهي بايد به کودک يک ساله داده شود؟؟
- کولیک
نوزاد دختربدوتولدبه علت نگرفتن سینه مادر وکفکردن دهان باتشخیص انسداد مری بستری شد ولی خوشبختانه نیاز به جراحی نشد وروز سوم گفتن که مشکل خاصی نبود و الان۴۰روزه ست و هم شیر مادر میخوره و هم شیر خشک ولی از ۱۰روزگی کولیک داره و هی زور میزنه پدی لاکت میدادیم که دیروز اذیت داشت و بیتاب بود گریپ واتر دادیم راحت شد آیا پدی لاکت خودش باعث یبوست و کولیک میشه؟
- پسرم ۱۱ ماهه قرص اشتباه خورده
پسرم ۱۱ ماهشه قرص اشتباه بنام فستوور فکسوفنادین ۱۲۰ میلیگرم خورده

