Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد دوماهه من تقریبا یکماهه مدفوع بلغمی میکنه علتش چیه؟
- کینوا
سلام ااقی دکتر پسرم ۷ماهس ایا میتونم ب پسرم کینوا بدهم ممنون
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
مقدتر مصرف سفکسیم۱۰۰ برای پسر۵ساله با وزن۲۰ کیلو چقد است؟
- پسر من ۹ سالش هست، و ۳۰ کیلو ، مریض شده ، دکتر شربن آزیترومایسین ۲۰۰ نوشته، بعد یک روز مصرف. تمام بدنش بیرون ریخته ، علتش چیستدکتر
- با سلام نوزادسه ماه ام مشکوک به تیرویید است تی اس اچ ۶و۹۹اما دکتردارویی تجویز نکرده باز هم آزمایش واسش نوشته آیا خطری نوزادم و تهدید نمیکنه بخاطر مصرف نکردن دارو
- سرفه نوزادنه ماهه
سلام دکتربچه نه ماهه من دوروزه مدام سرفه خشک داره تب نداره آبریزش بینی ام داره سرفه هاش داره بیشتر بیشترمیشه
- مصرف قطره چشمی باکتی ماید
سلام دختر من ۴ سال دارد و وزنش هم ۱۵ کیلو می باشد، از روز پنجشنبه چشم ان قی می کند البته قرمز نیست فقط قی میکند و مقداری هم چشم چپ او کوچیک تر شده الان قطره باکتی ماید به چه اندازه مصرف شود؟
- الرژی
سلام من پسرم ۷ ماهشه از چهار ماهگی به شیرم یهویی حساسیت پیدا کرد که هرچی میخوره همون جا اسهال میره بردم دکتر شیر خشک بدون لاکتوز داد اصلا شیشه شیر نگرفت با شیرمم وزن اضافه نمیکنه میخواستم از شیر بگیرمش فقط با غذا بمونه میشه ؟
- تب کودک
سلام اقای دکتر من دخترم نزدیکه ۲سالشه و از دیشب تب داره و بعصی وقتا سرفه میکنه نمیدونم از دندون دراوردنه یا از من سرما خوردگیرو گرفته چ قطره یا شربتی باید بدم تا تبش بیاد پایین
- دوره مصرف سفیکسین
سلام. دکتر برای پسر دو سال و نیمه من سفیکسین داده چون یه مقدار گلو و گوش التهاب داشت. ولی چرکی نشده بود. سه و نیم سی سی هر ۱۲ ساعت. اما نگفت تا چند روز! تا چند روز باید مصرف بشه؟
- 56
سلام آقای دکترپسرم هفت ماه کامل است الان باکمک دستهش کوتاه میشینه سرش به عقب میره انگار چشماش چشمک میزنه ولی وقتی سرش بالا نره مشکلی نداره آیاچشماشمشکل داره واینکه چرانمیتونه بدون تکیه گاه مدت زیادی بشینه
- گریه کودک یکساله
سلام دکتر عزیز کودک یکساله م در طول این یکسال مدام گریه میکنه،و بی قراره در صورت سیر بودن و خواب کافی هم اولین کاری که میکنه گریه هستس،واقعا درمونده شدم لطفا لطفا کمکم کنید
- واكسن ٤ماهگي
باسلام.دخترم امروز ٤ماهگي رو پُر كرد.به دليل مرخصي ندادن از محل كار نميتونم واكسن دخترمو تزريق كنم.آيا امكان دارد ٦روز ديگر واكسن بزنم؟چون دخترم سرماخورده و خس خس سينه و خلط گلو هم داره.زدن واكسن ٤ماهگي بعد از ٦روز موردي نداره؟خيلي نگرانم
- تب
با سلام دختر سه ساله دارم از دیروز تب داره حدود یکسال هم هست هفته ای یکی دوبار میگه ناحیه تناسلی میخاره من حدس الرژی به غدا یا سوختگی میدادم و با کمی کرم خوب میشه ولی الان از دیروز که تب کرده میگه کمرم درد داره ناحیه تناسلی هم میخاره نمیزاره حتی بشورمش و میگه پام درد داره ولی علایم ابریزش و سرفه ندارخ به نظر شما عفونت اداری یا دور از جون کلیه هست یا ویروسه که درد کمر و پا داره
- سلام پسرم 25روزش هست سرفه میکنه بهش شربت چی بدم ختنش کردیم
- قطره پاراکید استامینوفن برای نوزاد ۴و نیم ماه
سلام پسرم تب داشت الان تو ۵ ماه باورت ۸۱۰۰ قطره پاراکید استامینوفن دکتر براش ۲۵ قطره نوشته میخواستم ببینم زیاد نیس
- سینه عفونی فرزندم
دکتر پسر من ۸ سالشه امسال سینه هاش عفونی شد و خلط داره زرد رنگ هربار بردیم دکتر ازیترمایسین شربت سفکسیم هرچی دادن خوب نشدن طی چند مرحله بردمش الان ام کا کلاس اولی بیشتر نگرانم لطفا راهنمایی کنین درمانش قطعی بشه
- توتون سیگار
سلام دکتر جان توروخدا کمکی میتونی کنی بهم دخترع ۱۰ماهم از زمین سیگار و برداشت و خورد اندازه یک سوم از سیگارو الان چیکار کنم من
- نئوتادین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۰روزه آبریزش داره بینیش پر هست سیتیرزین دادم پلارژین هم دادم ولی خوب نشد میتونم نئوتادین بدم بهش ؟؟۱۸ماهشه
- شیر نخوردن نوزاد 4ماهه
سلام دختر من ۴ ماه و ۱۵ روزشه یکماه اصلا شیر نمیخورد نیم کیلو وزن کم کرد گفتن رفلاکس پنهان داره با نکسیوم ۱۰ روزی بهتر شده بود دیروز واکسن ۴ ماهگی زد حالا دوباره اصلاااا شیر نمیخوره با سرنگ یه ذره بهش میدم بعد از یکساعت بدون اینکه هضم یا پنیری بشه استفراغش میکنه

