Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
سلام خسته نباشید میتوانم شیر خشگ ببلاک کامفورت را با ببلاک ra مخلوط کنم
- استفراغ کودک
امروز بچم خیلی گریه میکرد اصلا ساکت نمیشد بعد از چندساعت استفراغ زیاد داشت برای اولین بار استفراغش هم شیر نبود فقط غذا بود من بهش شیرگاو میش میدم
- یبوست نوزاددوماهه
سلام خسته نباشیدپسرم دوماهشه شیرمادرمیخوره وروزی دوبارفقط هربارشصت تاشیرخشک میخوره نان اچ آ یک قبلاهاآپتامیل اچ آیک میخوردخوب بودولی الان پیدانمیشه ویبوست گرفته الان وفقط باتحریک مقعدی که وازلین وگوش پاک کن وداخل مقعدش میزارم مدفوع میریزه موقع دفع خیلی گریه میکنه وزورمیزنه ومدفوعش هم خمیری هست...آیاداخل شیرخشکش قندبندازم فایده داره؟؟میتونم بهش آب بدم ضرری نداره؟؟،دکترش گفت شیرش جزاچ آچون آلرژی داره چیزدیگه ای نمیتونه بخوره..
- رویش اولین دندادن
سلام اقای دکتر. نوزاد من سیزده ماهه هست تا الان دندون درنیاورده بود. الان دوتا از فک بالا دندون های جلویی رو در آورده و از فک پایین درنیاورده. من تا حالا ندیده بودم بچه اول از فک بالا دندون دربیاره. علتش چی هست آقای دکتر؟
- بی خوابی و گریه شدید نوزاد دو ماهه
سلام دکتر خوب هستین من دخترم چهل روزه است ۲۰روزه شبانمیخوابه تاصبح گریه میکنه لطفاً راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترخسته نباشین پسرم امروز رفت تو شیش ماه که چن روز عطسه میزد الان از دیرو ابریزش بینی داره و عطسه میزنهکه خودم استامینوفن و قطره بینی و سیتریزین میدم بش اما زیاد استامینوفن نمیدم چهار ساعته نمیدم ساعتش رو بیشتر کردم چیکارکنم بیشتر نشه سرماش خیلی استرس دارم
- یبوست نوزاد
سلام پسرم ۳ ماهشه دوماه مدفوع نکرده عکس رنگی گرفتیم بعد گذشت ۲۴ ساعت ماده کنتر قابل توجهی در کادر کلون باقی مونده که مطرح کننده یبوست سرشتی در زمینه دولیکومگاکولون میباشد این جواب عکس باریم انما بودش الان باید چکار کنم
- زور زدن هنگام دفع
سلام وقت بخير دختر من هم شير خودمو ميخوره هم شير خشك كمكي ٥ ماه و ٢٠ روزشه تقريبا از يك ماهگي تا الان موقع دفع زور ميزنه و قرمز ميشه ولي مدفوع شل هست ايا مشكلي داره
- شیر بالا آوردن نوزاد
سلام پسرم دو ماهه است از همون اول در روز چهار تا پنج بار شیر بالا میاره بعداز هر بار شیر خوردن باید آروغ بزنه وگرنه همش سینه اش خس خس میکنه میخواد بالا بیاره
- تغذیه نوزاد با جوانه گندم
پودر جوانه گندم چگونه به نوزاد ۱۰ ماهه بدهیم
- غذای کمکی نوزاد
سلام. آقای دکتر نوزاد پنج ماهه ای که غذای کمکی اش از چهار ماهگی شروع شده باید در روز چند وعده و در هر وعده چند سی سی غذای کمکی بخوره؟ چون وزن کمتر گرفته بود از چهار ماهگی فرنی آرد برنج رقیق براش شروع شده بود.
- یبوست نوزاد دوماهه
باسلام پسرم یکماه فقط باشیاف میتواند دفع کند خیلی هم نفخ دارد وبو بدی هم دارد حالا یکماه همینجوری دفع میکند لطفا راهنمایی بفرمائید چکارکنم چه مشکلی دارد خیلی دل نگرانم
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر.نوزاد من دوقلو ۳۴ هفتگی به دنیا اومد ده روز بخش ویژه بستری بود با زردی۶ مرخص شد .اوردیم خونه متوجه زردی رو صورتش شدیم بردیم پیش دو دکتر گفت طبیعی تا یکی دوماه اینطور نه نیاز به لامپ نه قطره ایی دادن... آز زردیش تو ۲۲ روزگی ۱۱/۸ بود ایا این زردی طبیعی و اینکه رو مغز هوش بچه تاثیر نداره
- اسهال و رفلاکس در نوزاد
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهه است .اسهال داره ولی کمه اما موقعه دفع همه اش زور میزنه و با صدای خیلی بلند دفعه میشه.واینکه شیر درست نمیخوره همه اش با بازی میدم بهش .برای اسهالش پدیلاکت دادم خوب نمیشه .لطفا جواب بدید لطفا
- خفگی پی هم در هنگام شیر دادن
نوزادی که تازه ۱۵ روز میشه متولد شده که در هنگام مکیدن شیر پی هم خفه میشه هنگامی این خفه گی پیش میاد که شیر در دهان نوزاد بیشتر میشه (وقتی شیر کمی بیشتر در دهن جمع میشه)
- مصرف سیپروهیپتادین
با سلام اینجانب نوزاد دوقلو دارم.یک پسر با قد و وزن تولد 49 سانت و 1550 گرم و یک دختر با قد و وزن 51 سانت و 1800 گرم.الان سنشان یکسال شده است.قد و وزن پسر 70 سانت و 7500 گرم و دختر 73 سانت و 7900 گرم.نوزاد نارس بودند و در سن 34 هفتگی بدنیا آمدند. الان مشکل هر دو نداشتن اشتها الخصوص شیر خشک می باشد.شیر مادر ندارند.شیر خشک اپتامیل pdf می خورد.پزشک برای کم وزنی و بی اشتهایی سیپروهیپتادین تجویز کردند.با توجه به عوارض دارو حداکثر چند دوره مجاز به مصرف هستند تا عوارض بلند مدت نگیرند؟اصلا ارزش داره
- سرماخوردگینوزاد
سلامخستهنباشیدنوزادمیکماهههست سرفه بینش میگیره بردمش متخصص شربت کوفکس داده چکارکنم بهش بدم ندم
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم ۳۳ بوده وقتی ب دنیا اومده الان که ۲ ماه و ۲۷ روزشه ۳۷ شده کمه؟؟ چون ماه پیش بهداشت بردم نیم سانت اضاف شده بود خیلی نگرانم باید چقد هرماه اضاف بشه وزنش ۲۶۰۰ بوده الان ۵ شده
- آب دادن به نوزاد
سلام وقت بخیر .اقای دکتر پسرم فردا وارد ۷ ماهگی میشه.روزی چندبار و به چه مقدار میتونم بهش اب بدم؟
- شربت سندروس
سلام شربت سندروس+زینک برای چه نوع بیماری تجویزمیشه

