Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دگزامتازون در مخملک
دخترم یک هفته هست که گلو درد گرفته و همون روز اول دکتر اطفال بهش آمپول دگزا شربت کوآموکسی کلاو تجویز کرد البته دانه ها حدود شش روز پس از گلو درد بیرون ریخت به نظرتون دگزا میتونه مانع رفع کامل عفونت بشه؟
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
سلام ، وقت بخیر دخترم ۱۰ ساله هست دکتر برای عفونت گلو سفکسیم ۲۰۰ دادن الان که خورده خارش گرفته چه قرصی میشه جایگزین کرد ؟
- شکم درد
بچم شکم درد دارد وتب دارد وبعضی وقتا بیحال میشه واز نظر اشتها هم درکل خیلی بد اشتها است
- سرفه
سلام اقای دکتر پسرم سرفه میکنه خلط دار .سینه اش خلط داره چیکار کنیم
- خلط
سلام وقت بخیر پسرم ۵ سالشه لوزه داره چندوفت پیش سرما خورد و سرفه خلطی داشت و ازیترومتیسین ۲۰۰ خورد. الان هیچ مشکلی نداره فقط خلط داره و نمیتونه بیرون بریزه چه شربتی بدم خوبه ؟ کلازیترومایسین بدم ؟ یا برم هگزین؟ چون به دکتر دسترسی ندارم
- دورسر
سلام دخترم یکسالشه دورسر۴۵ نرماله بدو تولد ۳۵ بوده؟
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم 13سالشه تو فوتبال خورده زمین دندش کوبیده شده عکس انداختم نه شکسته بود نه چیزی الان تپش قلب گرفته میتپنم قرق پرانپل بهش بدم برای تپش قلبش
- سیپروهپتادین
دختر من 7 سال کامل دارد ک وزن او 20.800 است و خوراک خیلی کمی دارد و تحرک زیاد اگر به او سیپرو هپتادین بدهم مشکلی پیش نمی آید
- شادرینگ
سلام خسته نباشید خواهش میکنم کمکم کنین یه دختر 8ماهه دارم الان 10روزی میشه چندین بار دیدم که یهویی بدنش میلرزه انگار آب یخ میریزن رو بدنش، نوارمغز بردم دکتر گفت هیچ مشکلی نداره سالمه، ولی گفت احتمال میدم شادرینگ باشه، پرسیدم تا کی میمونه این شادرینگ گف تا دوسالگی هست تو بعضی بچها هم قبل از دوسالگی از بین میره خواهش میکنم راهنمایی کنین منو خیلی داغونم برام توضیح بدین بیزحمت
- خاروندن
دختر ۴ماه م رفلاکس پنهان داشت حالا ترش کردنش کمتر شده، ولی به شدت خارش بینی داره و صورت ممکنه از رفلاکس باشه؟امپرازول رو تا چند ماهگی بهش بدم؟ شنیدم زیادیش مضره.
- ّشب ادراری کودکان
- آروغ نزدن در ۶ماهگی
سلام آقای دکتر ببخشید سوال سطحی میپرسم بچم ۶ماه س هنوز باید عمود نگه دارم دارم تا آروغ بزنه گاهی هم بزنم پشتش ،تا کی اینجوری ه؟خسته شدم شبا خوابش میپره ممنونم
- فلوپد
- فتق کودک
باسلام خدمت آقای دکترخسته نباشیدخداقوت سپاس ازشمابزرگواربابت خدماتی که دراختیارماگذاشتید. کودکم ازوقتی که به دنیااومدیک ضایعه گوشتی سفت و قرمزرنگ ازداخل نافش زده بودبیرون بردمش دکترگفتن تایکسالگی خوب میشه صبرکن. الان یکسال ونیم داره هنوزخوب نشده بایدچکارکنم ؟آیابرایش خطردارد؟آیافتق است؟ لطفا کمک وراهنماییم کنید...ممنونم
- سرماخوروگی
سلام آقلی دکتر پسر دوسال و نیمه دارم سرماخورده دوردزه . چه دادویی بهش بدم و بینیش هم ابریزش زیهد داره و صداش گرفته
- سلام پسرم پنج سالشه ی روزه گلودرده میخوام شربت آزیترومایسین بش بدم ولی نمیدونم روز اول چ مقدار بش بدم وازروز دوم چ مقدار مقداربش بدم و
- واکسن
سلام اقای دکتر برای بچه چهارسال و نیمه که اولین باره واکسن انفولانزا تزریق میکنه چند بار باید بزنیم ؟ واینکه هربار چه مقدار از واکسن تزریق بشه؟
- مولتی ویتامین
سلام پسرم یک سالونیم مولتی ویتامین چه نوعی تجویز میکنید دخترم 7ساله هست هردوشون خیلی تند تند بیمارمیشن تب وگلودردو....میخواستم بدونم ایارمولتی ویتامینی هست که بشه سیستم ایمنی رو بالابرد
- آرسین 90
با سلام پسرم 4 سالشه با قد 99 سانت به نظرتون قدش خوبه؟ یه شربت مولتی ویتامین مناسب رشد و قد که آهن زینک کلسیم منزیم و ویتامین ها و برای سیستم ایمنی بدن هم خوب باشه میشه معرفی کنید،؟ ممنون میشم
- گریه ناگهانی کودک یک ساله
سلام آقای دکتر ،دخترم رو بعد از چهار روز تب۳۸/۵ بیمارستان بستری کردم تو مدت تب بر و پروفن در صورت تشدید استفاده میکردم البته قبل ۲ تا دکتر دیگه برده بودم که گفتن ویروسه باید دوره طب بشه ،لیماذستان گفت عفونت گوش داره بعد از دو روز بیمارستان و دریافت آنتی بیوتیک دیشب تب نداشت که ترخیص کردم در حال حاضر هم اوکی شده ،ولی مشکل اینحاست به علت فشار این چند روز یا چیز دیگه بیقراره و گریه میکنه ،جواب آزمایش خون و ادرار هم درست بود ممنون میشم راهنمایی کنید

