Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسرمن ۴سالشه و۱۶کیلو وزن داره دکتر واسشون سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت تجویز کردن اما مقدار دارو متوجه نشدم چند سی سی بهشون بدم ممنون
- قطره پاراکید
پسرم دوماه و نیمشه ، برای خوابش قطره پاراکید میدم. عوارض داره؟ چه عوترضی میتونه داشته باشه؟
- کودکان
با سلام و خسته نباشید دکتر پسرم 19ماهشه از پنج ماهگی همش پشت سر و بالای سرشو چنگ میزنه گفتم شاید مال رفلاکس باشه الان علائم رفلاکس نداره اما با دست پشت سرشو فشار میده به نظر شما دلیلش چیه؟
- سینوزیت
دختر۵ ساله من دچار سینوزیت شده حدودا ۲۰ روزه و به فارمنتین، مقاومت نشون داد ،دوتا شیشه مصرف کرد ،الان دکتر قرص فارینات ۲۵۰ نوشته ، بچه بدتر شده ،خودم میخوام سفکسیم بهش بدم با توجه به وزنش هر ۱۲ ساعت ۶ سی سی ، اشکالی نداره ؟
- بیقرارییی
نوزاد من 5ماهشه چن روزه بیقراره آب از دهنش میاد دست به گوشش میزنه
- دخترم هسته گوجه سبز را خورده چکارکنم
دخترم هسته گوجه سبز راخورده چکار کنم
- آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Tsh۶/10میخواستم بدونم تیروئیدداره یانه؟
آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Ths6/10خولستم بدونم داره یانه؟
- خس خس سينه
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه سرماي شديد خورده با دادن آنتي بيوتيک آموکسي سيلين و شربت سرفه و سيتريزين و قطره بيني خس خس سينه ي زيادي داره چيکارکنم؟3روزه آنتي بيوتيک ميدم
- میزان نصرف دارو
سلام برای پسرم که ۴۶کیلو است دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰چقدر باید باشد
- انگل
سلام اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم میتونم همینطوری شربت انگل بهش بدم برای پیشگیری یاخیر؟ اگه میتونم چه شربتی چقدر؟
- واکسن آنفولانزا و آلرژی
سلام. بچم کوچیک که بود آلرژی به شیر مادر و پروتئین گاو داشت و شیر خشک اپتامیل پپتی میخورد. الانم ۵ سالش هست و به آموکسی کلاو آلرژی داره. میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ تا حالا نزدیم چون کوچک تر که بود تخم مرغ هم الرژی داشت
- قرمزی پوست
باسلام چرا بعضی ببچه ها زردی طولانی مدت نزدیک سه ماه میگیرن در حد ۱۳ درجه ،و یه لکه های قرمز رنگ پشت گردن یا روی ابروشون وقتی بدنیا میان.ایااین لکه ها بزرگ بشن ازبین میرد؟
- دلدرد سفت شدن متفو
- کمبود وزن
سلام.دخترم 4سال او هفت ماهشه قدش مناسبه ولی وزنش 15,100هست که وزنش پایینه.دکتر خوردنش کمه.با شربت اشتها هم فقط در مقطعی که مصرف میکنه اشتهاش یه کم خوب میشه.راهنمایی خواستم.ممنونم. آیا به نظرتون نیاز هست پیش متخصص غدد ببرمش؟
- سرفه خلطی
سلام آقای دکتر پسر من 15ماهشه وزنم 9کبلو میخواستم ببینم اموکسی سیلین 125باید چند سی سی براش استفاده کنم
- رشد مو و قد
سلام ببخشید دخترم خیلی ضعیف لاغره زینک پلاس خارجی براش گرفتم شربت کلسیم خارجی چی بهش بدم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- سیفیکسیم ۱۰۰
دختر من ۲ سالشه دکتر چند وقت پیش براش سیفیکسیم۱۰۰ تجویز کرد اما چون خوب بود بهش ندادم الان گلوش عفونت داره صبح ها بوی دهنش میاد و گوشاش به شدت خارش داره میخوام بهش بدم باید چه میزان بدم بخوره؟
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم ۵ سال و ۱۶ کیلو وزن داره چند سی سی باید سفکسیم ۱۰۰ بدم بهش
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام وقت بخیر سال نو مبارک دخترم ۲۰ ماهشه آزیترومایسین ۲۰۰ که به صورت سوسپانسیون تهیه میشه رو روزی چقدر باید بهش بدم؟ با تشکر
- کودکان و تب
سلام و خداقوت دکتر دختر من دو روز دیگه یکساله میشه شیرخشک نان دو میخوره والان ۲۴ساعتع تب میکنه که با قطره کنترل شده بیشترینشم ۳۸و۶ بوده تاحالا دوتا ویتامین د۳زدیم که فاصله امپولها کم بوده ۵روز اشتباها یکماه زدیم ولی خبری از دندون نیست البتع لثه اش سفید میزنه ولی نیش نمیزنه غیر تب اسهالم شده امروز بنظرتون دندونه؟باید جی بدم بهش اگه ار دندون نیست فعلا دسترسی به متخصص ندارم

