Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره سیدرال
سلام آقای دکتر خداقوت اگه قطره آهن سیدرال ۱ساعت بیرون بمونه باید بندازم بره؟ ممنونم از راهنمایی تون
- قطره کورتونی چشم
سلام.شرمنده آقای دکتر بابت همه مزاحمتها.اقای دکتر سوال پرسیده بودم راجع به قطره سیپروفلوکساسین فرموده بودین موردی ندارد.دمتر برای آلرژی کودک قطره فلوکورت رو تجویز کردن که قطره کورتونی هست و من مرددم برای استفاده.بچه من یکساله هست.ممنون از لطف شما.
- گرمی کف پا
سلام خسته نباشید من کودک ۳ ساله دارم که کف پاهاش هرزگاهی مخصوصا موقع خواب داغ میشه علتش چیه ؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۱۶ ماهشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی و گرفتگی بینی داره دارو چی بهش بدم؟
- ضربه به پیشانی
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ۱۱ ماهشه خودش خورد به دیوار وپیشانیش ورم کرد گریه نکرد بعدش بازیش را ادامه داد اشتهاش هم تغیر نکرد اصلا بیهوش نشد کم کم ورم کم شد روز بعد هم کمی ورم وکمی تیره شده جای ضربه هم درد ندار خیلی نگرانم ایا مشکلی برایش پیش نمیاد باتشکر از شما دکتر مهربان ودلسوز
- سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۸ سالشه سینوساش عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ خریدم چه مقدار باید مصرف کنه؟
- دونه چشم
سلام آقای دکتر پسر یکساله ام حدود سه هفتست پشت پلکش یه دونه قرمز زده هفته پیش بردمش دکتر گفت غدد پلکش بسته است این اتفاق میفته یه پماد اریترولیدین داد شبها یکبار بمالم و قطره چشم ولفاستامید هر 6 ساعت بریزم کفتن ده روز بریزم فردا 10 روزش تموم میشه ولی هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ؟
- س خسته ۳ سال و ۳ ماهه هست داخل مطفوعش خلط داره چند باری هم اینجوری شده مترونیدازول استفاده کردم
سلام خسته نباشین دختر من ۳ سال و سه ماهشه و داخل مدفوعش خلط داره چند باری اینجوری شده بهش مترونیدازول دادم خوب شد الان باز دوباره اینجوری شده
- پرفشاری ادرار
پسر ۶ ساله ام همیشه ادرارش پرفشار هست وبا فشار زیاد میاد وحس میکنم حجمش هم زیاده چون طول میکشه تموم بشه ایا مشکلی هست؟
- خورد گوشش عفونت کرد دکتر بهش سفیکسم داد بعد اون همش از گوشاش میکشه چشاشو وبینی شو پشت سرشو میخارونه علتش چیه
دخترم چهارونیم ماهشه یبار سرماخورد گوشش عفونت کرد دکتر بهش سفیکسم داد بعد اون همش صورت وسرشو میخارونه از گوشاشم همش میکشه یعنی برای چیه اشتهاشم خیلی کمه
- دفع زیاد نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، تعداد دفع مدفوعش زیاده ،حدودا ۷ یا ۸ بار، گاهی به ده بار هم میرسه، کشدار و مخاطی هم هست. ففط شیر مادر میخوره. دلدرد هم داره. آزمایش مدفوع ساده انجام دادیم مشکلی نداشت. آیا انجام تست ph,کالپروتکتین نیازه؟ راه حل چیست، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- مدفوع
سلام روز،بخیر ،پسرم ۲۱ ماهه است و۴ روزه دفعات مدفوع بیشترو شل شده است بعدمدفوع مانند کف دفع میشودیا ابتدای مدفوع کف دفع میشود گاهی مواقع هم میگه دلم درد میکنه کمی هم بی قرار شده وکم اشتها میخواستم ببینم چکارشده و چه غذاهایی بدم ،ایا از خوردن میوه های فصل ممکنه باشه،خیلی متشکرم❤
- عسل به نوزاد سه ماهه
با سلام
ندانسته مقدار خیلی کمی با انگشت به اندازه یک قطره به نوزاد سه ماهه برای اولین بار عسل داده ام. مشکل خاصی خدا رو شکر نداره، فقط خیلی نگرانم. چکار باید انجام دهم؟
متشکرم - وزن کم
پسری دارم 5 ساله با وزن 15 کیلو که حدود یکساله با همین وزن کلا بچه بد غذایی هست اما همه نوع غذایی را میخوره اما یکساله که وزن نگرفته همه نوع آزمایشی هم براش انجام دادیم مشکلی نداشته اما خیلی لاغر و ضعیف هست همه نوع مولتی ویتامین و اشتها آور تابحال خورده اما اثر نداشته
- جوش
سلام وقت بخیر آقای دکتر یه دو ماهی میشه روی دست دخترم یه چیزی حالت جوش دراومده که قرمز و برجسته گفتین عکسشو برای متخصص بفرستم ولی درست متوجه نشدم .
- سلام دخترم ۶ساله هستش وزن ۳۳کیلو چندروز تب داره و عفونت شدید اموکسی سیلین دادم خوب نشد حالا امروز شروع کردم ازیترومایسین۲۰۰چجور باید مصرف بشه
- در مورد گلاب
سلام وقت بخیر بچه من ۱۲ماهشه هنوز یکسالِش تموم نشده.میشه بهش گلاب داد؟
- کودکان ای وی اف
باسلام وخسته نباشید.من دوتادخترآی وی اف دارم مشکل خاصی ندارن فقط خواستم بپرسم آیا ممکنه بعدا بزرگترشدن مشکل جسمانی پیدا کنن آیا احتیجاج به مراقبت پزشکی دارند؟
- شیر خوردن زیاد
سلام وقت بخیر من نوزاددوماه دارم می خواستم ازشمابپرسم می تونم شیرخشک بخرم بدم بهش چون گاهی وقتا که نمی خوابه گریه میکنه شیر میدم یکی دودقیقه می خوابه باز شیر میدم تو طول روز پنج یاشش سری این کارو تکرار میکنه تا جای که شیر ندارم جیغ میزنه گریه میکنه بعضی وقتا که شیر میدم قشنگ می خوابه شیر پرمیشه بد بلند میشه می خوره یه راهنمای بکنین اگه شیر خشک نیاز داشت یه شیر خشک معرفی بکنین ممنون میشم
- شیر پاستوریزه
برای کودک یکسال و یکماهه شیر پاستوریزه پرچرب میدهم، آیا باید بجوشانم حتما؟

