Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
- شیاف
سلام آقای دکتر واسه بچه دو ساله که تبش پایین نمیاد چه شیافی و شیاف چند استفاده کنم؟۱۳،۵ کیلو هست
- سلام شربت سفیکسیم 100باید چه مقدار به کودک 5ساله با 16کیلو وزن داد
سلام شربت سفیکسیم 100 باید چه مقدار به کودک 5ساله با وزن 16کیلو بدم
- خودارضايي در كودك
سلام آقاي دكتر پسرم ٤ سالشه چند روزيه دستشو ميماله به آلتش ميخواستم بدونم اين عمل خود ارضايي حساب ميشه يا صرفاً كنجكاويه؟ و اگه خود ارضاييه واسه درمانش چيكار كنم؟
- سلام خانم دکترپسرم ۱۰سالشه
ازبچگی ۴سالگی متوجه شدم لوزه داره زودبازده زودهم سرماخورده میشه دکتربردم میگه بایدهرچه زودترعمل بشه نظرشماچیه
- دندان شیری
من یک پسر چهار سال و هشت ماهه دارم که چند روز پیش دندانش بدون اینکه مامتوجه لق بودنش باشیم با گاز زدن به یک سیب افتاد و الان دوتا دیگه از دندوناش لق شدن من میخواستم ببینم جای نگرانی هست یا نه؟؟خداهش میکنم جواب بدین خیلی میترسم
- کودکان
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش پسرم دوسه سالی میشه هربارعلایم سینوزیت وعفونت لوزه داره همزمان مشکلات شکمی هم داره یایبوست ونفخ زیاددراه ویا اسهال ونفخ زیاد گاهی اول علائم شکمی وتب داره بعدش سرماخوردگیش شروع میشه لازمه متخصص گوارش ببرم؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام جناب دکتر عزیز
ببخشید دخترم هشت ماه هشت کیلو هست
سرماخورده سه روز هست ولی فقط روز اول تب داشت ولی بعدش سرفه میکرد گاهی و کمی گلوش قرمز شده طبق معاینه دکتر اما چرک نکرده پزشک عمومی بیمارستان اطفال واسش از دیشب نسخه داده ولی از دیشب که شروع کردم یکسره خوابه تا امروز عصر فقط واسه شیر و سرلاک گاهی یکم بیدار میشه نگران شدم تجویز دکتر. این هست
هر دوازده ساعت نیم سی سی ستریزین
هر شش ساعت دو سی سی پدیزان
هر هشت ساعت ۱۰ قطره پلارژن کیدز.
البته مورد سوم را فقط یه بار دادم بهش صبح ناگفته نماند بچه ام شیر خودم میخوره و
خودم هم در سرما خوردم و دکتر واسم قرص استامینوفن ۵۰۰ هر شش ساعت یکبار و قرص لوراتادین شبی یکی و آزیترومایسین هر صبح یکی تجویز کرده - مدفوع سفت
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۱۱ماهشه چند روز همش زور میزنه و یه کوچولو مدفوع میکنم اونم سفت شیر خشک هم مصرف میکنه ببلاک ۲ براش چه چیزی تجویز میکنید؟
- کوریزان
سلام وقت بخیر پسرم گلو درد و ابریزش بینی شدید داره و سرفه خشک ۸ ماهه هست آیا شربت کوریزان هر ۸ ساعت ۲ سی سی می اونم بدم یا اینکه واسه ۸ ماهه نمیشه ممنون
- سوختگی
سلام بچه ام دستش خورده به قابلمه و سوخته الان لک ناشی از اون سوختگی مونده چندوقته ورفع نشده بنظرتون باید چیکارکنم؟؟
- خواب
سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم؟
- سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
- قرمزی دور چشم
دخترم 6 سالشه تازگیا زیر چشمش قرمز میشه میخواستم ببینم جای نگرانی هست یا نه
- بی اشتهایی و استفراغ
پسر 6ساله دارم که سه سالی هست صبح که از خواب بیدار ميشه تهوع واستفراغ داره صبحانه هم بخوره بالا میاره الان ديگه کل روز چیزی دوست نداره بخوره فقط در حد دولقمه غذا میخوره به شدت لاغر شده، دوسال تحت نظر پزشک اطفال بود بااینکه داروهای تقویتی بسیار گرونی ميداد فقط تا دوماه خوب بود بعد اتمام دارو دوباره لاغر وبی اشتها ميشد،يه دکتری سه سال پیش گفتن پیش متخصصمغزواعصاب ببرم، بردم ايشون ام آرای از سرنوشتن، منم چون پسرم کوچیک بود ترسیدم نبردم، آیا ممکنه مشکل مغزی یا خدای نکرده سرطان باشه ،لطفا راهنماييم کنین.
- تب
سلام پسرم داره دندون در میاره تب کرده ولی پاهایش سرده و بی حاله ۱ساله چه کار باید کرد
- آموکسیسیلین
پسر م فاویسم داره بهش شیر میدم دندونم چرک کرده میتونم آموکسیسیلین بخور م
- ریفلاکس
سلام کودک من یک سالش خس خس مکنه نفسش صدا دار است بی قرار و موقه خواب شبانه بینیش گیپ میشود بعد عذا است وزن نمگیرد
- ادرار زرد پررنگ
سلام وقتتون بخیر دخترم پنج سالشه و ادرارش خیلی زرد پررنگه مشکل از چیه ممنونم
- دختر ۲۱ماهه من خیلی کم اشتها هست نسبت به هم سن و سالش ریزتر وموهاشم هم خیلی کمه دکتر متخصص هم بردمش فایده نداشت میشه لطف کنید راهنمایی بفرمایید چکار کنم قطره آهن هم بخاطر سیاه شدن دندوناش بهش ندادم زیاد .

