Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خسته نباشید بچه ام دو ماهشه فاویسم داره سرماخورده آزیترومایسین میتونم بدم بهش سرفه وآبریزش بینی داره
- سلام دخترم ۲سال ۷ماه تب داشت شربت استامینوفن دادم پرید به گلوش نفسش بالا نمیومد چندبارزدم به پشتش بعد بالا اورد ولی اولش خوب نمیتونست صحبت کنه الان بهترشد ولی ازکجا بفهمم داخل ریه اش نرفته
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید . پسرم تازه وارد ۳ سال شده . سال قبل همین زمانا حس کردم آبریزش داره وبه بعضی چیزا حساسه مثل خربزه. گوجه . که سعی کردم بهش ندم . الان دوباره مثل پارسال شده واخرین باری که انگور بهش دادم اینجوری شد . فهمیدم که به انگور هم حساسیت داره . چند روزی بهش سیتریزن دادم ولی اصلا خوب نشد تازه بیشترم شدش. البته بگم پدرش هم همبن طوره . اقای دکتر بخاطر ابریزش شبا خوب نمیتونه هنگام خواب نفس بکشه . یه دارویی رو بگید براش بگیرم که ابن ابریزشش بند بیاد . واقعا ممنونم ازشما .
- کارکردن شکم
سلام . آقای دکتر نوزاد 2ماهه من معمولا یک روز درمیون شکمش کار میکنه ولی مثلا امروز صبح حالت اسهالی بود مشکلی داره یا خیر؟
- اسهال زردرنگ کودک
سلام پسرم سه سالشه اسهال زرد رنگ داره و هیچ علایم دیگهای نداره برای اسهالش چی بدم؟
- لذت جنسی
سلام وقتتون بخیر. آقای دکتر دختری 7ونیم ساله دارم که از 3سالگی هرزمان که دراز بکشه خودشو به زمین میزنه ، موقع خواب این کار بیشتر میشه ،هروقت به دکتری مراجعه کردم گفتن تا 6 سال از بین میره ولی الان ازبین نرفته و بیشتر شده ،الان هم که کم کم به سن بلوغ نزدیک میشه منو حیلی نگران کرده ، من چه کاری باید انجام بدم .ممنون از راهنماییتون
- اطفال
سلام خسته نباشید نوازد ۵ ماه پسر دارم به دلیل حساسیت به پوشک التهاب پوستی پیدا کرده از پماد بتامتازون استفاده کردم ۲ بار الان فهمیدم عوارض داره الان مشکلی پیش نیومده ممنونم جواب بدین
- ادامه سوال قبل
راجب شیرخشک رایانه ای پرسیده بودم الان میتونم شیرخشک ابتامیل۲ بدم؟۹ماه داره
- بالا میاره دختر یک ماهم کف پاش سرده
سلام دخترم یکماهشه بالا میاره .کف پاش سرده بعضی وقتام اروغ نمیزنه و دل درد میگیره بعضی وقتا تهوع به شکل پنیری هست و بعضی وقتا خود شیر و بالا میاره
- سلام نوازد من دختر هست از بدو تولد داخل نهایه تناسلی فکر کنم اسمش مبهل هست رنگش خیلی تیره هست الان آخرهای چهار ماه هستش
از بدو تولد مبهل تیره دهشه
- پسرم تازه رفته توی شش ماه سه روزه مدفوع نکرده فردا میشه چهار روز. یکم موز به کردم با شیر خودم بهش دادم سه چهار روز پیش الان چیکار کنم که دفع داشته باشه ؟
- سلام مقدار مصرفی سفکسیم برای کودک دوسال و پنج ماه
دوز و مدت زمان دوز مصرفی سفکسیم برای کدوک دوسال و پنج ماه بل وزن ۱۹
- زردی
سلام نوزادمن ۲۷روزه هستش زردیش بین ۱۴تا۱۶هستش داخل دستگاه ۳روز خوابیده اومد۱۲امایک هفته نگذشته بازاومد۱۶بازم تودستگاه گذاشتیمش این رونه همش تکرارمیشه.میشه راهنمایی کنید
- سرماخوردگی نوزاد۹ماه
شربت ازیتروماسین۲۰۰ برای نوزاد ۹ ماهه و وزن ۱۰کیلو در روز اول چند سی سی بعد تا پنج روز روزی چند سی سی و چند بار در روز بدم .ممنون
- شب ادراری
برای درمان شب ادراری ارثی بچه ۱۰ ساله چه دارویی میشه مصرف کرد ؟!
- خلط در مدفوع کودک 2ساله
خلط درمدفوع کودک ۳ساله . بعضی مواقع میگ دلمدرد میکنه تا غذا میخور میره دستشوی
- کم خوابی
نوزادی 23 روز دارم. مقدار شیر خوردن زیاد ولی خواب کم، البته این موضوع چند روزی پیش امده
- شربت ویتامین
سلام دخترم 9سالشه فصل مدارس شربت آسماوویت بهش میدم آقای دکتر میگم این شربت ویتامین دی واهن بدنش رو جبران میکنه یا که جداگونه قرص ویتامین دی و آهن بهش بدم
- نئوزینک و فاویسم
با سلام و وقت بخیر مصرف شربت نئوزینک برای کودک یک ساله مبتلا به فاویسم ضرر ندارد؟
- گودی کمر
با سلام دختر کم 22 ماهشه .که نارس به دنیا اومد با وزن 1/800 . الان 11 کیلو هستش با قد 88. ولی گودی کمر داره. میخواستم بدونم چکار باید کرد برای درمان گودی کمرش؟با سپاس

