Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با اب جوش نزده برای نوزادم شیرخشک درست کردم
سلام من به نوزاد ۷ماهم اب جوش نزده دادم ممکنه اتفاقی براش بیفته؟
- اقای دکتردختر۷ساله ام ۴تاقرص ژلوکاف خورده چه بایدبکنم
سلام اقای دکتردخترم۷سالشه وازقایمکی من ۴تاقرص ژلوکاف خورده.الان بایدچکارکنم
- ایلار
سلام آقای دکتر دخترم یبوست شده خیلی زور میزنه گریه میکنه چ چیزی بهش بدم ؟؟ و تب شدید کرده ایا از یبوست است؟؟
- سلام یه برامدگی نرم روی سر پسر ۱۸ روزمه تو رو خدا واسه چیه گفتن واسه زایمان طبیعی بوده امکانش هست از سر پسرم برع
آیا این برامدگی از روی سر نوزادم میره خیلی میترسم لطفا جواب بهم بدید ممنونم
- شستن
سلام اقای دکتر میشه لطفا بفرمایید بهترین شیشه شیر چیست؟ نوزاد هفته ماهه دارم با شیر خشک تغذیه میشه. شیشه شیر شیشه ای یا لاکی؟ کدام بهتر است؟ ممنونم
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- سنگ کلیه نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر
خسته نباشید
من نوازدم سه ماه است و سنگ کلیه دارد. آیا سنگ کلیه اش دفع می شود؟ممنون
- بامیه
باسلام کودک یکساله میتونه بامیه بخوره ممنونم
- پیدرولاکس
سلام خسته نباشید دخترم دچار شقاق مقعد شده دکتر بهش پیدرولاکس داده تا سقاقش خوب بشه سه ماه میشه که پیدرولاکس بهش میدم تاشقاقش خوب نشه مجبورم بهش پیدرولاکس بدم میخواستم بدونم ضررداره یا نه.ممنون
- شیرنخوردن نوزاد
با سلام نوزاد دختر من الان شش ماه و دو روزشه با وزن 7600 ولی حدود یک ماهی میشه که خیلی کم شیر میخوره اونم با فواصل طولانی. شبا از ساعت 12 و نیم یک تا نزدیک ظهر میخوابه تو این فاصله یکی دو بار هر دفعه در حد 30 سی سی شیرخشک بهش میدم. دو هفته ای نیشه قطره ویوا کیدز بهش میدم که کمی اشتها پیدا کنه تاثیر خیلی کمی روش داشته خیلی نگرانشم برا شیر کم خوردنش لطفا راهنمایی بفرمایید. ضمنا در طول روز شیر خودمو میخوره. ممنون
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه شبا اصلا نمیخابه همش گریه میکنه روی صورت و پشت گردنش هم جوش میزنه بعضی وقتا لبینات هم ک میخوره مدفوعش مخاطی و اسهال میشه میخاستم ببینم ایا الرژی داره چ داروی برای الرژی خوبه ممنون
- برای پودرلیدی میل سوال داشتم
دخترم ۱سال و نیمشه بهش لیدی میل بدم با شیرخشک ضرر نداره لیدی میل براش
- سرفه و آبریزش
پسرم ۷سالشه یکماهه سرفه آبریزش داره کلی دارو مصرف کرده حالا دکترش میگه سینوزیت عفونت داره یه کم بهتر شده حالا دوباره سرفه وآبریزشش داره شروع میشه. میشه راهنماییمکنید
- قدووزن
سلام خسته نباشداقای دکترپسرمن وزن تولدش سه ونیم بودو چهارروزدیگ نه ماهش تموم میشه میشه لطف کنیدبگیدک قدووزن طبیعیش الان بایدچقدباشه ممنون میشم باتشکر
- اسهال زرد رنگ
سلام دختر من خپ۷ ماهشه الان چند روزه که اسهال شدید و زرد رنگ و ابکی گرفته دلدیش چی هست و چه داروی باید مصرف کنه شب ها هم ب خودش میپیچه و گریه میکنه
- دیفن هدرامین
سلام من به پسر چهار ماهم دیفن هیدرامین میدم براش مضر نیست؟؟و خیلی بیقراری میکنه شیرم زیاد نمیخوره چی کار کنم هرچند وقت یه بارم سرفه و عطسه میکنه .
- با سلام ..یکی از چشمای نوزاد من اب ریزش دارد پیش متخصص اطفال بردم گفتن عفونت کرد و قطره استریل چشمی داد هر وقت استاده میکنم خوب میشه اما تا یک روز استفاده نشه دوباره مثل قبل میشه ممنون میشم جواب بدین
با سلام یکی از چشمای نوزاد من دو هفته بعد تولد اب ریزش دارد بردیم پیش متخصص نوزاد قطره استریل تجویز کردن هر وقت مصرف میکنه خوبه تا متوقف میکنم بلافاصله به حالت اولی برمیگرده میترسم قطره برا چشمش ضرر داشته باشه چکار باید کرد الانم چهل روزشه
- یبوست
برای درمان یبوست نوزاد ۳۵ روزه باید چیکار کنیم؟؟؟
- قطره آهن و مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر برای نوزادی که تازه دارد هفت ماهگی شده آیا قطره ی ادزیر برای نوزادم که به مولتی ویتامین و آهن حساسیت دارد بهتر است یا قطره ی میم؟
- دولیکوسفالی
با سلام. اقای دکتر شکل سر نوزادم دولیکوسفالیه. آیا با رشد نوزاد فرم سر نرمال میشه؟

