Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان سرفه های شدید وخلطی
باسلام وخداقوت. پسرم دو سال ونیمه است. سرفه های شدید وخلطی داره. دکتر داروخانه سیفیکسیم 100 تجویز کرد هر 12 ساعت 5سی سی، مشکلی نداره؟ دوز دارو مناسبه؟
- استفاده از پودر لیدی میل
سلام میشه از پودر لیدی میل برای بچه ده ساله که خیلی لاغر وکم اشتها است استفاده بشه
- شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر آقای دکتر.پسر من سه سال و ۱۰ ماهش هست سرما خورده و گوش درد شده دکتر براش شربت سفکسیم نوشته اما میزان مصرف رو ننوشته پسرم ۱۵ کیلو هست چقدر باید بهش بدم؟با تشکر🙏
- لوزه
با سلام . پسرم ۶سال و ۱۰ ماه است و لوزه سوم است درجایی مطالعه کردم که شربت روغن کبد ماهی میتواند لوزه را کوچک کنه .پسرم مشکل کم خونی و چیز دیگه ای نداره آزمایشات همه نرمال است میتوانم از این شربت استفاده کنم؟و اینکه داروی دیگری معرفی میکنید که لوزه خودش کوچک شود و نیازی به جراحی پیدا نکند. چون پسرم زود به زود سرما میخوره و حالت اپنه خواب پیدا میکنه و سرفه شدید میگیره از دهنش حباب جمع میشه و با دهن نفس میکشه( بیشتر در مواقع سرماخوردگی) انواع اسپری ها و قطره های بینی و شربت پلارژین کیدز هانی تیم برونوکلد شستشو بینی با سرم نمکی همه را امتحان کردیم.
- سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده خیلی آبریزش بینی داره من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم ممنون میشم جواب بدید
- سلام آقای دکتراست نباشید من کودکم 18ماهش سیب زمینی بانشاسته ذرت قاطی کردم براش سرخ کردم خورد آیا اشکالی نداره ممنون اگه زودتر آب بدین
- کم وزن
سلام دخترم 6سالشه خیلی لاغره آزمایشم انجام دادیم چیزی نشون نمیده به نظر شما آقای دکتر چ شربتی بهش بدم که هم اشتهاش بیشتر بشه هم وزنش خوب شه ممنون
- فاویسم
باسلام ممنونم که به سوالات پاسخ میدین پسر من یه سال و یه ماه داره و فاویسمه.من تاحالا از عطر و اسپری استفاده نکردم میخواستم بدونم اگه واسه مجلس خواهرم مجبور بشم و برم ارایشگاه اسپری به موهام بزنم مشکلی داره و بوی اسپری باعث حمله فاویسم میشه؟ممنونم که جواب میدین
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۴سال و سه ماهشه تازه سرما خورده کمی حدیثه میکنه و آبریزش بینی با رنگ سفید داره میخواستم شربت پدیزان بهش بدم نمیدونم چند میل بدم بهش ممنون میشم راهنمایی کنید
- اسهال واستفراغ
سلام دختر۵ساله وزن ۱۶کیلوروز اول اسهال ودلپیچه داشت تاشب استفراغ هم داشت دکترانستین روزی ۳بار۳/۵،دی سیکلومین روزی ۳بار۴سی سی،کپسول دیلیست روزی یک عدد،،نیوزینک ۵ سی سی تجویزکرده ،سرم ضدتهوع وضددلپیچه وویتامین ،بعدازیک روزتهوع نداره ولی اسهال خیلی شدیدی داره چه دارویی پیشنهاد میکنین
- شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید درسته که میگن مکمل غذایی ریسورس جونیور باعث کبد چرب میشه ؟میخوام برای پسر یکساله ام شروع کنم
- شربت گایامنزین
بچم دوماهشه صداش کامل گرفته وخلط هم دارمیشه این شربت داد به همراه شربت چرک خشک کن
- جوشهای چرکی
سلام دخترمپنج ساله هست واطراف ناحیه تناسلی وروی رانش جوشهای چرکی خارش دار زده تب گلودرد هم داره اطراف واژن خیلی ملتهب شده باید چه کارش کنم
- نفخ شکم
سلام پسرم اروین پیش شما پرونده داره ، هر چند وقت برای روتین میارم پیش شما،، الان ک مطب تون بسته ست شما فرمودین ک بعد عید تشریف میارین ،، پسرم بعد غذا دل پیچه میگیره چون خیلی جست وخیز داره ومتاسفانه غذا نمی جوه میشه تا بعد عید ک شما بیاین یه شربتی واسم تجویز کنین؟؟ دوسال و هشت ماهشه و وزنش ۱۴ ونیم کلو هست ،، مرسی
- احساس گرمی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر م ۴ سالشه همش قفسه سینه نشون میده میگه گرمم خیلی اذیت مشه یبوست دارد هر دکتری میبرم سر در نمیارن میشه راهنمایم کنین ممنون میشم فقط یه دکتره گفت از معدش میتونه باشه
- کم وزنی
باسلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ ماه وسه روزه اشه وزن بدو تولد۲/۵۵۰بوده والان در۱۰ماهگی۷/۳۰۰.خیلی دیر به دیر وزن میگیره شیرخشک اصلا نمیخوره غذاهم روزی دویا سه پیاله میخوره ،دکتراطفال بردیم بهترشد ولی همش اشتها آورمیده باید چکارکنیم وزنش مناسبه غذایی که میخوره کم نیست،واینکه نه کم خونی داره نه تیرویید .هنوز دندان هم درنیورده بنظر شما دخترمن مشکلی داره؟؟
- سلام آقای دکتر دخترم چهار ماه دو2روزش هست خیلی حساله چه کار کنم دکترم بردم بهش شربت داده خوب نشده
- سرفه
سلام دکتر جان خداقوت ببخشیدپسرم سه سالشه الان چند روز هست صداش گرفته و وقتی سرفه میکنه انگار گلوش چرک داره ولی قفسه سینش هنگام تنفس صدا نمیده توی خواب خوب نفس میکشه ولی با صدا بهش پلارژین و سیتریزین دادم به نظرتون آزیترومایسین نیاز هست؟؟ متشکرم
- اسهال و تهوع
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سالشه، ۱۷ کیلو، ۴ روز که دلدرد داره، بی اشتها هست، بی حاله روزی دوبار دفع داره که آبکیه شبها تب و لرز داره درمانگاه بردم گفتن ویروسیه، سرم و پنتوپرازول و دمیترون تو سرم تزریق کردن. پروبیوتیک هم دادم. امروز کمی استفراغ کرد چه باید بکنم؟

