Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد
- مدفوع زردرنگ
دخترمن یک ساله و دوماهشه امروز متوجه شدم مدفوعش به رنگ زرد روشنه لطفا راهنمایی کنید آیا نگران کننده است یا برطرف میشه
- دکتر جان دختر بچه واکسنهیجده زددهروزاستدیگرنمیتواندسرپابهایستادلطفاپاسخیماه زد
- قطره سیپروفلوکساسین چشمی
سلام خسته نباشید.اقای دکتر پسرم یکسالش هست و چشمش عفونت کرده آیا استفاده از قطره سیپروفلوکساسین چشمی برای کودک یکساله مجازه؟
- مصرف دارچین در شیردهی
سلام آقای دکتر.میخواستم بدونم آیا مصرف دارچین ،بهار نارنج ،گلاب در دوران شیردهی مجازهست برای خود مادر؟و آیا میشه دارچین و گلاب و بادمجان و یه سری محصولات گیاهی و ادویه رو برای بچه های زیر دوسال مصرف کرد؟کلا غذاهای ممنوع برای بچه های زیر دو سال چی هست؟چی چیزهایی ممنوع هست و نباید بهشون بدیم؟پسرم یک سال و سه ماه دارد.
- قطره
سلام آقای دکتردخترم 16ماهشه شمافرموديدبهش زینک سولفات سه ماه بدهم دیگه نیازی نیست بهش قطره آهن ادزير بدم چون آهن بهش نمیدم
- فاویسم چیست
گفتن پسرم فاویسم داره۱۹ روزشه هیج اطلاعاتی راجب این بیماری ندارم آیا خطر ناکه ..یعنی خون بچم مشکل داره لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- شیشه
اقای دکتر سلام بچم تازه 9ماهش شده امروز ظهر خوابم بود بیدارکه شدم دیدم بچم شمعو شکونده پارافین داخلشو خورده دستو پاشو یکم بریده بود ولی ترسم اینه که نکنه خورده باشه..بهش فرنی و غذادادم ک دفع کنه پارافینو وقتی پی پی کرد دفع کرده بود مقداریشو ولی بادست لمس کردم چیزی تیزی به دستم.نخورد ..چیکارکنم اقای دکتر خیلی میترسم لطفا راهنمایینم کنین😢😢
- رفلاکس
سلام آقای دکتر دخترم تحت مراقبت شماس...این مدت ک مطب تشریف نداشتید مجبور شدم ببرمش پیش دکتر دیگه ای تشخیصشون این بود ک رفلاکس داره..شربت راینتدین هر 12ساعت 1قطره چکان پر ...و قطره کولکید هر 8ساعت 10قطره براش تجویز کردن شما صلاح میدونید من دارو رو بدم..این مدتی م ک بهش دادم تاثیری نداشته..بچه همش بی قراری میکنه..شیرش نان اچ آ ...همش حس گرسنگی داره انگار شیر سیرش نمیکنه بیش از اون مقدار ک میدادم هم بخوام بدم بالا میاره...موقع خواب هم چون همش پیچ میخوره زود به زود پامیشه... درضمن قرار بود این ماه بیاد پیش شما گفتید دارو واسه واکسن بنویسد...چ دارویی صلاح میدونید ک بگیرم... 12م مطب شما اومد 4800بود هفته گذشته کشیدمش5700بودش یک ماه و 21روزشه نوزاد دختر پیشاپیش از پاسخ گویی شما ممنونم
- توروخدازودجپاب بدین تداخل دارویی
قطره پدیلاکت و زردی نوزاد تداخل دارد؟
- جواب ازمایش
دخترم ده سالشه دل درد داره بردم دکتر ازمایش نوشته که تو ازمایش wBc بالا ست به همرا ه اون هلیکو باکتری هم بالاست که دکتر نوشته اندوسکپی واقعا نگرانم ممنون میشم جواب بدین
- یبوست نوزاد 40 روزم
سلام.دخترم 4روره مدفوع نکرده و فقط بادمعده بادرد میده نگرانم.ماساژ ورزش.تحریک مقعدم کردم جواب نداده.کمک کنید
- کولیک
سلام وخسته نباشیدببخشیداقای دکترپسرم دوماه وده روزشه کولیک داره میتونه شربت دیسکلومین بخوره اخه قطره پدی لاکت وکولیف میخوره ولی هیچ تاثیری نداره شباخیلی گریه میکنه
- نوزاد
سلام من بچم هفتماه وده روزشه ازشیر خودم تغزیه میکنه غزای کمکیم میخوره ولی زیاد نه .خدم خیلی لاغر شدم میتونم دوسه زور یه دونه از قرص چاقیه هیمالیا بخورم عوارضی برای بچم داره
- واکسن یکسالگی
سلام وقت بخیر حداکثر تاخیر در تزریق دوز اول واکسن یکسالگی چقدر است
- سرماخوردگی وگلودرد
سلام آقای دکتر من نوزاده تازه داره میره توی دوماه خودم سرما خوردم اشکالی ندارد بخور اکالیپتوس به خودم بدم تاثیر روی شیرم ندارم یا داره؟
- قطره
سلام دکترببخشیدبهبچه۸ماهم قطره آدزیرمیدم قطره مولتی ویتامینوبدم یاقطعش کنم؟
- سلام آقای دکتر پسرم دوماهو بیست روزش هست سرش و چنگ میزنه
- قرمزی گونه نوزاد 7ماهه
چه پمادی میتونم براش استفاده کنم
- مولتیویتامین
سلام وقت بخیر من یک پسر ۲ سال و نیمه دارم شربت مولتیویتامین نش رو به مقدار زیاد خورده میخواستم بدونم مشکلی براش پیش میاد عوارضی داره چه کار باید بکنم

