Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال استفراغ
خردسال ۱۱ ماهه به علت اسهال و استفراغ دو روز دربیمارستان بستری بوده امروز ترخیص شده ولی بازهم اسهال و استفراغ دارد
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هجده ماهش شیر خشک نان یکسال به بالا میخوره الان داروخانه پیدا نمیشه میتونم نان بدو تولد یا شش ماه به بالا بهش بدم از این نوع شیر خشک نان دارن ممنون
- زردی کف پا کودک ۳ساله
سلام دخترم ۳سال دارد وقتی به دنیا آمد اصلا زردی نداشت ولی الان بعضی روزها کف پاهاش زرد میشه دلیلش چیه ؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
میزان مصرف شکستیم برای کودک 20ماهه با 12 کیلو وزن
- مسرف آموکسی سیلین برای کودک ۹ ماه
با سلام وقت بخیر ببخشید خاستم ببینم سرعت آموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کودک ۹ ماه چطوری مصرف کنم من خودم سرما خوردم گلودرد داشتم فقط با التهاب گلو الان بچه ام ازم گرفته و تب داره ،استامینوفن میدم تبش تا ۵ ساعت میاد پایین و دوباره شروع به تب میکنه خاستم شربت آموکسی سیلین بهش بدم چطوری مصرف کنم چند سی سی چند ساعتی بهش بدم؟
- قورت دادن هسته گوجه سبز
سلام دخترم دوساله وهفت ماهشه امروز هسته گوجه سبز قورت داد میگه رفته از گلوش پایین حال عمومیش خوبه ولی خیلی میترسم مشکلی پیش بیاد
- تب
برای تب بچه سه ماهه قطره بهتر است یا شربت
- تارموی سفید
سلام اقای دکترپسرم ۹سالشه یک تارمویش سفیده چیکاربایدبکنیم
- رشد
سلام آقای دکتر دختر من ۴٫۵یالشه وزنش ۱۳ونیمقدشم ۹۸هورمون رشدش آزمایش دادم دکتر میگه کمه باید چیکار کنم
- تب و اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید..دخترم 3روز تب داشت اما ن زیاد شدید امروز روی شکم و کمرش دونه های قرمز زده و اسهاله مننون میشم راهنمایی کنید.. 1سالو 9 ماهشه.. تشکر
- سرماخوردگی
اگریکی ازاعضای خانواده سرماخورده باشدنوزادهم سرمامیخوره؟ برای پیشگیری چه بایدکرد؟
- تایم مطب
سلام فردا چه ساعتی مطب هستید
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰
سلام آقای دکتر دخترم ۱۱ ساله هست و ۳۶ کیلو سینوسهاش عفونت کرده سفکسیم ۱۰۰ داده اما مقدار مصرف نزده چطوری باید مصرف کنم
- سرماخورد
سلام اقای دکتر بچم سرماخورده ۴ سالشه اولین روز یخورده گلودرد داره و مثل همیشه از فرداش خوب مبشه پلارژین بدم یا سیموسپان و سیتریزین؟
- مدفوع
سلام آقاي دکتر دخترم 14ماهشه بيشتر اوقات که غذا ميخوره بعدش زود مدفوع ميکنه يک يا دوبار.علتش چيه؟؟چرا بعد غذا زود مدفوع ميکنه
- دوز آزیترومایسین برای کودک دو ونیم ساله با وزن ۱۴ کیلوگر
با سلام کودک من دچار تب وسرفه وآبریزش بینی هست لطفا راهنماییم کنید که روزی چه مقدار بهش آزیترومایسین ۲۰۰ بدم ممنونم
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترمن۹/۵ساله هست و سوزش ادرار و دل درد داره.چه دارویی و چه مقدار بهش بدم؟۳۶کیلو وزن داره
- حرارت بدن
سلام دخترم یک سالو نمیشه سه شب تب داشت و بعد از قطع تب بدنش حرارت ریخته دلیلش چی هست یبار دیگه هم اینطوری شد تو ۷ ماهگی بردم دکتر گفت ویروسه تا ۵ روز تو بدنشه بعد از اون حرارت میریزه بیرون نگران نشی برا همین دیگه نبردم دکتر آیا مشکی نبردم و چند روز طول میکشه پاک بشه هیچ علایمی هم نداره نه خارش و سوزش نه سرگیجه نه استفراغ نه تب
- غذا کمکی
سلام آقای دکتر به بچه 15ماهه میتونم ژله بدم اگه اشکال نداره چقدر در هفته میشه بهش داد؟
- مقدار مصرف شربت سفالکسین ۲۵۰
سلام آقای دکتر من فکر میکنم بچه ام پشه نیش زده دور آلتش ورم کرده و خارس میده بردمش دکتر گفتش حساسیته قرص ایروکاست داده با دیفن هیدرامین با شربت سفالکسین ۲۵۰ که گفته هر ۶ساعت ۴سی سی بهش بدم پسرم ۵ساله است وزنش ۱۵ ممنون میشم راهنماییم کنین که این مقدار شربت درسته بهش بدم.باتشکر

