Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سنگدان
سلام وقت بخیر آقای دکتر به بچه ۷ ماهه میشه سنگدان مرغ داد؟
- شیرخشک
چندتا شیرخشک گرفتم نساخت آپتامیل نان بیومیل بلاک گرفتم دل درد میکنند نان و زنش بالا باد ولی دل درد می کرد یک شیرخشک خوب بگید دل درد نکنه تپلش کنه
- تیرویید
سلام پسر من یک ماهشه بریدمش دکتر گفت زردی داره ازمایش گرفتن الحمدلله زردیش کمه فقط تیروییدTsh 5.89است ایا خطر ناک است یا نه
- اکوژنیسته کبد
- گرفتگی صدایی نوزاد
سرماخورده بود پسرم دوماهه بود سرماخوری خوب شد ولی صداش خوب نشده ،
- ضربه و خون امدن از سر کودک
سلام.خواهرم سرش محکم خورد به لبه تیز اپن اشپزخونمون بعد یه لایه ی کوچک اما ضخیم از پوستش کنده شد حالا هم خون اومده از سرش چه کنیم
- سه سالگی
سلام آقای دکتر پسر من نزدیک سه سالش شیر خشک نان خورده بعد سه سالگی چه شیری بهش بدم
- دخترم۵سالشه سرفه خیلی زیادداره
- مشکل دخترم
سلام .دخترمن ۲۴ روزه است چند روزه تو مدفوعس خون دیدم اولین بار بعد دادن ترنجبین دیدم در ضمن دهانش برفک داره پاهاشم به شدت سوخته الان دوروزهدارو مصرف میکنه بهتر شد اما همچنان تومدفوعش حالت خلط خونی کم دیده میشه دلیلش چیه ؟خیلی نگرانم
- رنگ ادرار
نوزادی دارم ازصبح رنگ ادرارش شفاف بی رنگ علتی داره مشکلی هست
- شربت اکسپورانت
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه چند روز ویروس گرفته حالا سرفه خیلی میکنه شربت اکسپکتورانت کدئین برایش ضرر ندارد از اینکه کدیین داره بهش بدم ممنون
- بی اشتهایی بلند مدت بعد از دریافت واکسن ۶ ماهگی
- اگزمای نوزاد سه ماهه
سلام ببخشید نوزادم یکماهه که اگزمای شدید گرقته صورتش و پاهاش از ران تا مچ پاش صورتش ملتهب و خشک و ترک میخوره و اب زرد و خون میاد بیرون دکتر بردم یه کرم دستساز داده میزنم پوستش خیلی نرم شده ولی همچنان خون و اب زرد و قرمز قرمزه علت چیه چرا خوب نمیشه ۱۲ روزه دارم پمادش میزنم سه بار در روز خواهشا بگید اب زرد ها چیه عفونته دکترش میگفت چون اگزمای شدید داره اینجوریه خیلی نگرانم حدود دو هفته پیش دکتر رفتیم و این کرم داد ولی بهبودی حاصل نیمشه پاهاشم اینجوریه
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی من دخترم یکماهشه سرما خوردم میخواستم ببینم میتونم آنتی بیوتیک بخورم؟
- مکمل های دارویی
باسلام دخترم ۲سالشه قطره اهن اصلااستفاده نکرده گهگاهی مولتی ویتامین خورده موهای کم پشتی داره واینکه دوسه تاازدندوناشم شکسته هست اقای دکترچه داروهای مکملی می تونم بهش بدم که حداقل به رشدموهاش واستخوناش کمک کنه خیلی نگرانم ممنون میشم
- تغذیه
با سلام خدمت دکتر آقای دکتر از چند ماهگی میتوانیم زرد چوبه ونمک را به سوپ نوزاد اضافه کنیم وایا میتوانم همراه ماهیچه یک تکه استخوان هم بریزم و لطف نمایید مرا راهنمایی کنید که جوانه ی گندم از چند ماهگی میتوان استفاده نمود
- شمع خوردن پسرم
پسر دوساله ام شمع خورده مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- یبوست کودکان
دخترک یبوست داره خوب نمَی شه
- واژن کودک
با سلام و عرض ادب واژن کودک هشت ماهه من سفیدک میزنه و بو میره هربار میشورم دوباره میاد. کودکم تب نداره وزن گیریش خوب است فقط مشکل همین سفیدک واژن است آیا طبیعیه؟
- رشدکم دورسر
سلام آقادکترپسرم۲ماهش ملاجش کوچیک دورسرتولدش۳۶ بود اماسرش خیلی بادداشت کوچیک شد الان دوماهگیش ۳۸/۵بوده دکتر مغز اعصاب سی تی اسکن نوشت میگن ضرر داره چکارکنم من انجام بدم

