Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اهن
سلام اقای دکتر پسرم قطره اهن نمیخوره میشه با اب بدم شربت سیتیریزین راچطور میشه باابداد
- خوردن کاغذ پوز بانکی
سلام دخترم کاغذ پوز بانکی گذاشته دهنش ایا خطری دارد
- بد غذایی شیرخوار
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من 8ماهشه وزنشم حدود 10 کیلو هست از شیش ماهگی ک من غذای کمکی براش شروع کردم اصلا نمیخورد هیچ علاقه ای نداره به غذا تا میخام قاشق بزارم دهنش یا با دست بدم صورتشو بر میگردونه و دهنشو محکم میگیره که بهش ندن شیرخوردنش خوبه شیرخشک نان2 میخوره نمیدونم چیکار کنم که غذا بخوره سر هر وعده من حدود نیم ساعت یک ساعت باهاش بازی میکنم ک هر موقع دهنش باز شد سریع یک لقمه غذا بزارم دهنش وقتی هم که توی دهنش میزارم اوق میزنه با زبونش هل میده بیرون
- عفونت ریه وآلرژی
سلام خسته نباشید پسرم دوسال ونیمشه الان ۸ماه هست که نیمه های شب که میشه باسرفه های شدید ومداوم ازخواب بیدارمیشه سرفه هاش همراه با استفراغ هست زمانی که استفراغ میکنه سرفه هاش هم بند میاد به چندتامتخصص اطفال مراجعه کردم همشون تشخیصشون عفونت ریه وآلرژی بوده دارو تجویز کردن حتی بستری هم شده عکس از ریه وآزمایش هم انجام دادن اما نتیجه ای نگرفتم همچنان سرفه داره ممنون میشم راهنمایی کنید که مشکل چیه
- سلام خسته نباشید آقای دکترپسرمن ۵ماهش یکم سرماخورده مشکل معده داره ولی خیلی دست به چشماش میزنه گریه میکنه
- آبله مرغان در کودک
سلام آقای دکتر. پسرم ۹ ساله است هنوز آبله مرغان نگرفته . تا چند سالگی فرصت دارد بگیرد ؟ آیا دیر شده و اینکه در بزرگسالی بگیرد مشکل ایجاد میشود ؟ ممنون از راهنمایی شما
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرم ۲۳ ماهشه یبوست شدید داره اصلا به سختیدستشویی میکنه بهش پودر پیدرولاکس دادم نمیخوره اگه هم بخوره جرعه جرعه میخوره که تاثیری واسش نداره همچنین شیاف گلیسرین استفاده کردم تاثیر نداره. میخواستم راهنماییم کنید که چیکار کنم خیلی اذیت میشه
- دارو
سلام دکترمیدونم شمادکتراطفالیدفقط یه راهنمایی چون الان شرایط دکتررفتنوندارین اجرتون باخدامادرمن۶۱سالشه قندوچربی دارن وکبدش چربه وحدوددوماهه سردردشدیدداره وبامراجعه به متخصص مغز واعصاب وگرفتن ام آرآی گفتن یه چیزکوچیک توسرته وباخوردن این داروهاخوب میشه کپسول پرگابالین ۷۵هرشب یک عددقرص تیزانوور۴هرشب یک چهارم وقرص منیزیم ۲۵۰بعدازظهریک عددورلفت ۵۰ هفته اول نصف وبلدش یکی سالم مصرف میکنه ولی خیلی گیج ومنگ میشه همش میخوادبیافته کسیم پیشش نیست تنهاس توروخداراهنماییمون کنیدچکارکنیم آیااین داروهاضررندارن وبه مصرفش ادامه بده ممنونم کمک کنید
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
پسرم بی حال بود وشدید تب میکردواسهال کمی. بردم دکتر این شربتهاروداد. کوریزان پدی لاک. کو آموکسی کلاو. پلارژن کیدز.. وشربت تایلوفن براتبش.. شب دوباره حالش بدشد بالا میآورد بردمش جای دیگه گفت گلوش عفونت نداره را بهتون آموکسی کلاو داده واین تهوع مال همین.. منم ندادم دیگه نمیدونم بدم یا نه چکارکنم؟
- شربت افا کلاو
پسرم اصلا سرفه نمیکرد با مصرف این شربت سرفه های شدید میکنه و احساس میکنم که بعد از مصرف تبش زیاد میشه از عوارض دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدین تقریباً ۲ روزه که تب کرده و مریض شده
- پسرم دوازده سالش سرما خورده سرفه های خلط دار میکنه
- پودر سنجد
سلام دختر من 10 ماهشه میتونم توی شیرخشکش یا فرنیش پودر سنجد بریزم؟؟1
- استخوان درکف دست
سلام وقتتون بخیر.من یه پسر۴ ساله دارم.توانتهای انگشت اشاره سمت راست متوجه شدیم انگاراستخوانی اضافی داره.بنظرشماچی میتونه باشه؟ ممنون میشم پاسخ بدین.
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک یک سال و پنج ماه با وزن ۱۱.۵
چقدر دارو مصرف کنم
- بالا بودن lym در آزمایش خون
با سلام کودوک ۲ ساله دارم که پس از انجام آزمایش متوجه شدیم گلبولهای سفید مقداری بالاست حدود ۸ واحد.علائم عفونت یا مریضی هم وجود نداره.آیا این مقدار بالا بودن غیر طبیعی و نیاز ب درمان داره؟؟
- خلط گلو
سلام خسته نباشید دختر چهار ساله ام سرما خورده با علائم آبریزش بینی و عطسه و خیلی کم سرفه بعد از سه چهار روز بهتر شد ولی الان خلط توی گلوش هستش به صورتی که بعضی وقتها وقتی حرف میزنه انگار بینی و گلوش کیپ میشه. به نظر شما چیکار کنم خوب بشم. بعد اینکه کرونا نیستش؟؟؟ ممنون
- سرماخوردگی کودک ۱۷ ماهه
سلام آقای دکتر روز خوش ببخشید واسه ابریزش بینی که رنگ سبز داره چه شربتی بدم و چه مقدار پسرم خیلی گرفتگی بینی شدید داره و اینکه هر ۸ ساعت سرماخوردگی کوریزان دو و نیم سی سی میدم و هر ۶ یا ۴ ساعت ۵ سی سی شربت استامینوفن آیا مصرف همزمان آینده شربت اشکال داره؟پسرم ۱۱ کیلو هست
- عسل به نوزاد سه ماهه
با سلام
ندانسته مقدار خیلی کمی با انگشت به اندازه یک قطره به نوزاد سه ماهه برای اولین بار عسل داده ام. مشکل خاصی خدا رو شکر نداره، فقط خیلی نگرانم. چکار باید انجام دهم؟
متشکرم - یبوست کودک
ازروزی که شیرمادرقطع کردیم.شکمش سفت شده
- سرماخوردگی کودکان
سلام .اقای دکتر .پسرم دوسالشه .دوهفته پیش سرماخورد.تا چند روز پیش سینه اش خیلی خس خس میکرد الان دیگه سینه اش خوب شده ولی خلط از بینیش میاد هر شب براش بخور سرد میزارم ولی چرک خشک کن استفاده نکردم واقعا موندم که انتی بیوتیک لازم داره با نه .تو خونه هم دارم ولی بهش ندادم.خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید

