Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیروئید
سلام آقای دکتر ببخشید سوالی داشتم دختر من 5 سالشه جواب آزمایش تیروئید Tsh:4/35هستش آیا این عدد نرماله در ضمن 6 ماه پیش هم دوبار به فاصله سه روز ازش آزمایش تیروئید در آزمایشگاه دیگری گرفته شده بود جوابش4/830 بود هی آزمایش ازش میگیریم میگن باید در آزمایشگاه دیگری دوباره تکرار بشه ماهم همین کارو کردیم وآخرین آزمایش الانش حدود 4/35 تکلیف چیه آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید
- اسهال با شیرخشک
سلام پسرم ۱۵ماهشه شیرخشک اپتامیل میخوره اما الان تا شیررو بهش میدم اسهال میره به دفعات زیاد میشه راهنماییم کنید ممنون
- خلط گلووسرفه
سلام .پسرم چهارسالشه .گلوش خلط داره و سرفه های خلطی داره . تب و ابریزش نداره . ایا سفیکسیم 100براش خوبه ؟
- قرص مبندازول۱۰۰
سلام دکترپسرم ۱۱سالشه وانگل داره وماهممون بایدقرص مبندازول ۱۰۰بخوریم سوالم اینه پسرکوچیکم که۲سالو۲۰روزشه اشکال نداره قرص مبندازول بهش بدم ممنون میشم جواب بدید
- سلام کودک دوساله من دیروز تاالان بصورت آبریزش بینی شدید و دوبار استفراغ صفت داشته و نمیتونه ب راحتی نفس بکشه بخاطرمهاط بینیی
سلام کودک دوساله من دیروز تاالان بصورت آبریزش بینی شدید و دوبار استفراغ صفت داشته و نمیتونه ب راحتی نفس بکشه بخاطرمخاط بینیی
- سلام دکتر ببخشید مثل جوش روی دهانه رحم دختر ۸ساله در اومد میگه خارش میکنه درد میکنه چکار کنم
سلام دکتر ببخشید مثل جوش روی دهانه رحم دختر ۸ساله در اومد میگه خارش میکنه درد میکنه چکار کنم
- برای کودک پنج سال با هفده کیلو وزن چقدر باید خشککننده ایراموکس ۱۲۵ بدهیم
- سلام خسته نباشید
سلام خسته نباشید من یه پسر 28ماهه دارم از دیشب تب کرده هر6ساعت یه قاشق مربا خوری ایبوپروفن دادم تا2ساعت تبش پایین میاد ،دوباره بالا میاره به ندرت هم سرفه میکنه ضربان قلبش تنده چکار کنم
- تب و جوش های بعد ان
سلام من یه دختر ۱۹ ماهه دارم تب کرد تقریبا دو روز بعد تمام باسن شروع کرد به زدن جوش بعد دهان و جاهای دیگر کمتر و بعد او تن پسرنم ۱۰ سالشه تب شدید تر کرد که با لرز بود و اونم تن و دهانش پر از جوش قرمز شد دلیش چیه و چیکار کنم آیا سرخک گرفتن
- تفسیر نتیجه تست غربالگری نوزاد
سلام .آزمایش غربالگری نوزاد بیست و پنج روزه کهTSH 1.2هست و نرمالش4.9-0.1 زده چطور هست
- مدفوع نکردن نوزاد ۳ماهه
- زینک
سلام آقای دکتر خداقوت دختر من ۱سال و نیمه س دکتر ب خاطر اینکه موهاش خیلی کم بود زینک نوشت از ۸ماهگی لیکوزینک منم گاهی بهش دادم موهاش خیلی فرقی نکرده آهن هم سیدرال میدم.دیگه زینک ندم؟ممنونم ازتون خدا حفظتون کنه
- ادرار نکردن کودک 4ساله
سلام کودک من4سالشه از صبح دستشویی نمیرود وقتی میخواهد برود که درحال ریختن است راه حل چیست
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دوقلوهای من مریض شدن الان ۲۰روزی میشه از وقت واکسن میگزه هنوزم خوب نشدن .ایا بزنم واکسنشو ؟
- گوش
با سلام و خسته نباشی مدتیه که پسر 5 سالم گاهی صدایی مثل سوت کشیدن یا خشخش در گوشش احساس می کنه و معمولا شبها قبل از خواب بیشتر اینو احساس می کنه. ممنون میشم راهنماییم کنین چون به دلیل کرونا نمی تونم ببرمش پیش پزشک و خیلی نگرانم
- سلام دخترم بیست ماهه هستند خس خس سینه دارند و تنفس شون مشکل هست و ابریزش هم دارند چه شربتی به ایشان بدم
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
سلام . پسرم ۳ماهه است و حساسیت به پروتیین گاوی داره . کهیرمیزنه و رفلاکس داره با شیرخشک اپتامیل پپتی مشکلاتش برطرف شد ولی از وقتی پپتی میخوره یبوست میشه. لطفا یه شیر خشک جایگزین براش معرفی کنین
- حالت تهوع واستفراغ
علت تهوع واستفراغ ودرد پشت سر قبل از صبحانه چیست تشکر از راهنمایی جنا بعالی
- بی اشتها
پسرم ۲سالو۹ماهشه اصلا هیچی نمیخوره اشتهانداره هرچی بهش میدم لب نمیزنه چه داروی براش بگیرم
- سرما خوردگی مکرر
سلام پسرم ۷ سالشه با وزن۲۳ که مرتب سرما میخوره با علائم خستگی سردرد سرگیجه حالت تهوع درد عضلات که بردمش دکتر قرص سفکسیم ۲۰۰ تجویز کرد هفته بعد بردمش قرص آزیترو مایسین۲۵۰ تجویز کرد دوره درمانو کامل کردم منتهی دوباره همون علائم داره لطف کنید راهنمایم کنید هر قرص را روزی یکی میخورد به مدت هفت روز

