Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شکمدردوحالت تهوع صبحکاهی
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه امروز صب از خواب بیدار شد و حات تهوع داشت و استفراغ کرد فقطم اب بود و کف چیز دیگه نبودابشم که دادم دوباره همینحور استفراغ کرد تا اینکه دمیترونش دادم دیگه از صب تا حالا خوب و بهتره تب و بیحالی هم اصلا نداره دقیق دوماه پیشترم همینجور شده بود که با خوردن شربت مترانیدازول بهتر شد ممنون میشم بهم توضیح بدین چیکار کنم
- قرص ویتامین
سلام آقای دکتر پسر من ۱۲ ساله هست و ۸۰ کیلو وزن داره برای انرژی داشتنش قرص نورودینون ویتاول داروخانه داده ب۱ و ب۶ ، ۱۰۰ میلیگرم و ب۱۲ ۱۲۰۰ میکروگرم هست میتونه از این قرص هفته ای یکی دوبار بخوره یا نه؟
- سرفه
سلام من یک پسر پنج ساله دارم که هر چند وقت یه باردچار به یک سرفه میشه که اول بدون خلط بوده اما بعد از چند روز خلط دار میشه و همین طور تب و لرز میکنه هربارم که دکتر بردم دارو داده خوب شده اما یکی دوماه بعد دوباره اینجوری میشه لطفا راهنمایی کنید چه کنم؟و اینکه جای ترس برای بیماری خطرناک تری هست یا نه؟؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودکان ۱۵ ماهه
من دخترم سرفه خلطی داره شب به شب بیشتر سرفه میکنه که ۱۵ ماهشه تقریبا ۹کیلو وزن داره مقدار مصرف رو لطفا بفرمایید
- وزن دختر 9 ماهه
سلام
من دخترم وزن تولدش 2900 بود تا 6 ماه هم وزنش خوب بود الان 9 ماه و 4 روز دارد وزنش 6700 هست. چکارکنم وزن بگیره؟
- حالت تهوع واستفراغ
سلام. دختری دارم ۵سال ۹ ماه .صبح که از خواب پا میشه تا شب . چند بار چه قبل غذا یا بعد از حالت تهوع داره . بدون اینکه استفراغ کنه یعتی غذا رو بالا نمیاره. یکسره میگه حالت تهوع دارم. نهایتاً کمی آب بالا بیاره. تو شهر ایلام هستیم چند بار بردم دکتر . انواع آزمایش براش نوشتن. گفتن مشکلی نداره. بعضی اوقات هم میگه سرم درد میکنه . ممنون اگه راهنمایی
- شیرخشک
سلام آیا دادن شیرخشک شماره ۱ به کودک یکسال به بالا اشتباه است؟ به دلیل کمیاب شدن شیر خشک در این چن وقت به پسر ۱ سالم دادم و بعد چن وقت اسهال شد
- عفونت چشم کودک یکساله
دخترم یسالشه یه چشم ازش اشک میاد و ترشح چرکی داره
- سلام خسته دخترم دوساله هستش
خیلی بی تابی مکنه کمکم سرفه میکنه احساس میکنم خیلی خلت داره
- زردی کف پاپسر ۸سالا
سلام و خسته نباشی حضور دکتر گرامی من یک پسر ۸ساله دارم که زیر پاهاش همیشه یخ کرده ورنگ زرد داردالبته زردی کف پاش بیشتر در فصل زمستان اتفاق می افتتد ولی همیشه کف پاهش یخ کرده
- تب
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچم دوسال ونیمشه گلوش خیلی چرک داره تبش سرش رو ۳۸سینش ۴۰ هست ولی دست وپاش سرده هم شیاف گذاشتم هم بروفن دادم اگه پایین نیاد باید چکارکنم؟
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- میزان مصرف قطره های تقویتی
با سلام دختر من 2 سالشه . میخواستم بدونم بعد از دو سالگی مصرف قطره مولتی و تامین و آهن تغییر می کنه یا نه . الان از هر کدوم یک سی سی بهش میدم. با تشکر
- فاویسم
سلام آقای دکتر بچه 7ماهه دارم میخواستم بپرسم تو آزمایش خونی که باید بده آزمایش فاویسم هم هست یا نه ؟
- درمان تب بدون آنتی بیوتیک
سلام آقای دکتر قبلا خدمتتون عرض کردم که دخترم ۵.۵سالشه با تب شدید که با استامینوفن و سفیکسیم پایین نیومد بردیم اورژانس . بعد آزمایش گفتن که فقط بهش ایبوپروفن بدم و سفیکسیم ندم . شما گفتید در صورت وجود میکروب سفیکسیم تجویز میشه. آخه خوب آقای دکتر مگه تب از عفونت نیست ؟پس چرا چرک خشک کن ندم . اگه مصلحت بدونید میخام سفیکسیم ۱۰۰ بهش بدم . وزنش ۱۷ کیلو هست . ۷ میل کافیه هر ۱۲ ساعت ؟؟ تبش بهتر شده ولی بعد دو روز هنوز کمی تب داره میترسم عامل تب از بین نرفته باشه .البته من نمیدونم شما هر چی بفرمایید همون رو عمل خواهم کرد
- مقدار و مدت دارو اموکسی کلاو ۶۴۳ بعد امپول چرک خشکن
سلام.ببخشید.من یک ساعت پیش پسر ۶ سالم امپول چرک خشکن زد.من کی باید اموکسی کلاو ۶۴۳ بهش بدم.ممنون
- سرماخوردگی
ایا شربت دیفن هیدرامین کمپاند برا کودک ضرر داره؟
- کودکم الان یه هفتس اسهال شده بخاطر انتی بیوتیک مصرفی هست چکارکنم ؟
پسرم از دیروز اسهال شده و ۱۰سالشه بنظرتون ویروسیه
- خشکی پوست
سلام خسته نباشید من بچه ۱سال و ۸ ماه دارم پوستش خشک شده و نقطه های قرمز رو صورتش هست علتش چیه ؟
- تک سرفه
سلام اقای دکتر بچم ۷ماه س تا۴ماهگی اس امپرازول دادم یهو قط کردیم. حالا از ۶ماهگی دوباره دکتر شروع کرده ولی وقتی خوابه و و مزه مزه میکنه تک سرفه هم داره.نگرانشم پس کی خوب میشه؟ اس امپرازول ۱۰ میدم صبح نصف شب نصف. لازمه بیشتر باشه دوزش؟ممنونم خیلی ممنونم

