Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد
سلام.دختر ۲ونیم ساله ای دارم که یبوست داره همراه با دلدرد و چند روز بعد از اجابت مزاج به اسهال و استفراغ میوفته و مدام از دل درد شکایت میکنه.و این یبوست رواز بچگی داشته.لطفا راهنمایی ام کنید.
- واکسن یکسالگی
سلام پسرم الان یک سال و 50روزشه به دلیل سرماخوردگی هنوز واکسن یکسالگیش رو نزدم هنوز هم آبریزش بینی داره چه کارکنم میشه تالان بزنم باعث تشدید بیماری نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی نگران هستم
- استفاده هم زمان آزیترومایسین وسفیکیم
سلام پسر من ۸ سال و ۴۰ کیلو هست اسهال شدید گرفت دکتر بهش آزیترومایسین و سفیکسیم داد .میشه هر دو آنتی بیوتیک و باهم مصرف کرد؟
- رشد
سلام آقای دکتر دختر من ۴٫۵یالشه وزنش ۱۳ونیمقدشم ۹۸هورمون رشدش آزمایش دادم دکتر میگه کمه باید چیکار کنم
- افتادن نوزاد یه ماهه
سلام بچه من تو دستم بود رو تشک آغوشی خاستم بزارم زمین شیرش بدم از رو تشک قل خورد با پشت سر افتاد خیلی میترسم همون لحظه گریه کرد بعد که بغلم گرفتم آروم شد الانم خوابه چکار کنم؟
- سوزش گلو
با سلام دخترم ۹سالشه حدود یه هفته ده روزه سوزش گلو داره هیچ علائم دیگه ای نداره دو هفته است تو خونه هستیم و با کسی ارتباط نداریم تو خونه همه سالمن البته کلا مدلش این طوری هست که صبح ها سوزش داشته باشه خصوصا وقتی هوا سرده اما یه کم طولانی شده دهنش بو میده ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی کودک 4.5
سلام.دخترم روز اول فقط عطسه داشت از روز دوم بینی خلط داره شده سرفه تک وتوک داره و خشکه.تب هم ندارن.بهش سیتروزین دادم با اسپری بینی زدم براش.چرک خشک کن بدم بهش چه مقدار.وزنش 15کیلو هستش و 4.5سالشه
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک چهارساله بیست کیلویی
دختر من هیچ انتی بیوتیک دیگری مصرف نمیکنه ،مزه همه تلخه و بالا میاره انقدر که بی حال میشه ومیوفته ،تنها انتی بیوتیکی که میخوره سفکسیم هست ،دکتر براش تجویز کرد دیروز ،اما میزان مصرف رو توی نسخه اینترنتی نزدن و امروز هم تعطیل هستن ،ممکنه بفرمایید چقدر برای سرفه های خلطی و ابریزش بینی که داره و شدیده باید سفکسیم استفاده کنیم ،ممنون
- کرونا
سلام دکترتوروخداکمک من خودم نه جایی رفتم نه کسی دیدم الان دوروزه گلودردشدیدوسرفه خشک کم دارم دیشبم یبارتب تا38داشتم امروزرفتم دکترچقددارونوشته گفت اگه خوب نشدی دوروزدیگه بیا کمکم کنیداگه کروناداشته باشم بابچه 6ماهم چه کنم دوتاپسر10و15ساله هم دارم نمیدونم تست کرونام کجامیگیرن رشتی نیستم هیچجاهم بلدنیستم توروخدابچه هام نمیگیرن من همش این دوروزماسک. زدم ولی کسیوندارم که کمکم کنه که قرنطینه شم همه کارامئخودم انجام میدم راهنماییم کنیدخیرببینید
- یبوست
باسلام پسرم ۲وسال و۳ماهشه ازوقتی غذاخورشده یعنی ازیه سالگی بیشتروقتایه روزیادوروزدرمیان شکمش کارمیکنه وهرروزدفع نداره الان یه دوهفته ای میشه که مدفوعش حالت تکه تکه داره ولی خیلی سفت نیس واذیت نمیشه هنگام دفع ولی این حالت گلوله بودن مدفوعش ایرادی نداره واینکه یکنواخت نیس قبلااصلااینطوری نشده بودولی کلاکم غذاست وابم کم میخوره
- اسهال
سلام وقت بخیر دخترم ۴ سالشه اسهال میره کیدی لاکت زینک روی ۱ بار تو اب حل میکنم میخوره دیگه چی بدم زودتر بخوره بهتر شه
- تب بالا
سلام دخترم۱۵ماهه هست تب داره قطره پارکیداباید چندقطره بدم ۱۰کیلو وزنش هست
- التهاب لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهشه که زود ب زود سرما میخوره تقریبا یک ماه پیش دچار تب شدید و سرفه و سرماخوردگی شد بردم دکتر بهش دارو داد بهتر شد ولی شبا نمیتوانست راحت بخوابه خروپف میکرد وخرخر بعد از خواب میپرید و ی شب دوباره تب کرد و دهن و زبانش لکه های سفید و گلوش و لوزه هاش قرمز شد دوباره بردم دکتر عمومی بود چون متخصص اطفال نیس گفت لوزه هاش دچار التهاب شدن و شربت آموکسی سلین ۱۲۵ و شربت گیاهی پدی کاف و قطره بینی وامپول برای کاهش التهاب لوزه هاش داد که بهتر شد چندشب راحت میخوابید و لی الان دوباره آبریزش بینی که بعضی وقتازرد رنگ میشه و ی کم سرفه و دوباره خرخر میکنه بینیش انگار گرفته نمیتونه راحت بخوابه میشه راهنمایی کنید چکار کنیم یا اینکه داروی مناسب چی بدم یا شربتی مناسب برای التهاب گلوش که دوباره همونجوری نشه با تشکر از شما دکتر عزیز
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام دکتربهم گفت یکی دوتا دونه نمک صبح ویکی دوتاشب بریزم روناف دخترم قبلاً ترشح میشوند ولی اعلان نداره ازکجا بفهمم که خوب شده
- سلام خسته نباشید دخترم یک سال و ده ماهه است شربت ستادین رو چه مقدار و چند بار در روز بهش بدم مرسی
- ایمنی کودک
با سلام خسته نباشید من دخترم ۲۳ ماهش هست تب سرفه داره میشه برا تقویت ایمنی بدنش الان که مریض هست شربت باریچ تقویت ایمنی بهش بدم بخوره ؟؟؟ تب سرفه داره مولتی و اهن ندم؟؟؟
- شیر
سلام اقای دکتر بنظر شما از شیر گرفتن بچه ای که آب خیلی کم میخوره فقط شب، و غذا هم کم میخوره بیشتر شیر مادر، ۱۷ماهشه وزنش هم کمه . کار درستیه یا نه؟
- آمپول نوروبیون ۳ میل
پسر ۱۱ ساله سرما خورده بود دکتر عمومی برایش آمپول نوروبیون ۳ داد. آیا این آمپول برای این سن مجاز است؟
- تب
سلام آقای دکتر امروز راجع به تب بچه 2 سالم ازتون پرسیدم من آستامینوفن رو هر 6 ساعت 7ونیم میل بهش میدم بنا به دستور روی جعبه که نوشته 2تا 4 سال 7ونیم تا 10 میل حالا تقریبا 5ساعت از زمان دارو میگذره دوباره تن بچه داغ میشه چیکار کنم هر 4 ساعت بهش بدم همون 7ونیم میل رو؟
- مالیدن پای کودک به هم در خواب
سلام دختره ۵ ساله دارم که اکثرشب هاپاهایش را به هم میمالد بیقراری میکند خواب ندارد لطفا راهنمایی کنید گریه هم در حالت خواب موقع مالیدن دارد ممنون راهنمایی کنید چیکارکنم

