Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام علیکم، پسر من پنجاه روزه هس و الان سزما خورده ممکن دارو معرفی کنید
- عفونت
سلام دخترم یکسالشه چندروزه از روی لباس آلتشو میگیره ممکنه عفونت داشته باشه؟میتونم بهش شربت لوپراکس ۱۰۰ بدم؟
- تغذیه نوزاد
سلام آقای دکتر من دخترم 2 نیم خوب غذا نمیخوره میخواستم چه شربت مولتی ویتامین خوب واسه وزنی بگیرم
- پودر کیدی لاکت
سلام ببخشید. من بچم 5ماهش هست. الان دوهفته هست اسهال داره وسفیکسیم هم خورده اماهنوز اسهال داره ایا پودر یا قطره کیدی لاکت خوبه بش بدم اگر عفونت یا ویروس باشه واین قطره بدم اشکال نداره وچقدر باید بهش بدهم؟ ممنون
- گریه کردن نوزاد
نوه ای دارم سه ماهه روزی دوساعت خواب ندارد گریه میکند دکتر هم اور انقدر برده ایم که دفتر چه بیمه تمام شده شیر که میخوره ااسکینه می کند استفراغ هم دارد اسهال هم دارد،دکتر میگید باید چهار ماهه شود خوب شود، شما اقای دکتر چه دستوری می فرمایی،،متشکریم،
- دندان قروچه
پسرم ۳ سالش شب ها دندان هایش روبه هم میسازد علتش چیه .ممنون میشم ازشما آقای دکتر
- دارو
سلام خسته نباشیدپسرمن ۱۰ماهه است الان سرفه خلط دارمیکنه چندوقت پیشم اینطوری شداطفال بهش شربت سفکسیم ۱۰۰داد وزنش ۱۱کیلو هست ولی یادم نمیادروزی یه باریادوبارمیدادم
- ورم پای نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید. نوزادم چهارماه و بیست روز دارد. پزشکش شما میباشید. وزن هنگام تولد چهارکیلو و صد گرم بود. چند روز پیش که خدمت شما رسیدیم هشت کیلو و هفتصد گرم بود. اقای دکتر هر دوتا پای نوزادم تپل بود ، الان پای چپ نرمال هست اما پای راست ورم دارد و تپل تر از پای چپ هست. اقای دکتر فراموش کردم بهتون نشون بدم اونروز. دلیلش چی میتونه باشه اقای دکتر لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما دکتر دلسوز و توانا
- قرص ایروکاست
سلام دکتر گفتید قرص ایروکاست ۵ بدم به بچه باچی مخلوط کنم و اینکه چند شب بدم شبی یکی گفتید
- شربت ستادین دی سی
سلام آیا شربت ستادین دی سی برای کودک سه ساله ضرر دارد
- یبوست کودک ۳ ماه و ۱۰ روز
سلام وخسته نباشید نوزاد سه ماهم یه ماهه مدفوع سفت شده وبه کمک شیاف گلیسرین و تحریک با رو غن زیتون مدفوع میکنه همون اول بردمش دکتر ملین و زینک دادن ملین تاثیر داشت ولی اجابت مزاج نداشت خودش باید شافت میزاشت
- قد و وزن نوزاد
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد ،دخترم امروز واكسن ٤ ماهگي رو زده وزن و قد تولدش ب ترتيب ٢/٦٦٠و ٤٧ سانت بوده امروز وزن وقدش ٦/٥٠٠ و ٥٨ سانت شده وزنش رو گفتن اضافه وزن داره واي قدش رو خودم انتظار داشتم خيلي بلندتر شده باشه تو اين دوماه يعني از ماهگي به بعد ٤ سانت رشد كرده درماهگي ٥٤ سانت بوده بنظر شما قدش خوبه؟چيكار كنم بلندتر شه خوابش بايد بيشتر بشه؟؟؟؟
- سلام خسته نباشید نوزاد69روزه دارم وهمیشه شکمش روزی 5بار گارمیکرده الانسه روزه شکمش کار نمیکنه میخاستم بیینم جای نگرانی داره؟ و شکمش هم کمی سفت است.
- لک های صورتی
سلام پسرم 13 ماهش، پنج روز از شروع بیماریش میگذره تبش قطع شده اسهال هم بود خوب شده، اموکسی کلاو هم هنوز بهش میدم دکتر گفت تا 7 روز بدم، امروز دیدم بدنش بیرون ریخته چیه اینا؟ واکسن یک سالگیش هم نزدم هنوز سرخک نباشه ؟
- سلام دکتر یک نوزاد یک ماهه دارم که بعضی وقتهادیکی از پاهاش میلرزه علت چیست?
- ابتلا به زرد زخم آقای دکتر پسرم ۱۲ سالشه و ۵۸ کیلو وزن داره دکتر برای زرد زخمش کپسول سفالکسین ۵۰۰ داده که فقط چند تا دونشو خورده بقیشو نمیخوره به هیچ وجه و بیرون می اندازه میشه کمکم کنید چکار کنم داروی دیگه ای هست براش
- سیاه بودن بند انگشت
سلام،دخترم تقریبا سه ماه میشه ،بعد از هفته ی اول اطراف ناخش تیره رنگ شد ،ممنون میشم راهنمایی کنید و از نگرانی در بیام
- ریفلاکس
سلام کودک من یک سالش خس خس مکنه نفسش صدا دار است بی قرار و موقه خواب شبانه بینیش گیپ میشود بعد عذا است وزن نمگیرد
- سرفه
سلام اقای دکتردخترم 5 ماه نیم هست سرفه خلطی داره که شب ها بیشترمیشه دکتریه شربت دیفین هیرامین با یه ازیترومایسین داده. گفت بهترنشدعکس بایدبگیرم خیلی میترسم اقای دکتر میشه راهنمایی کنیدممنون. درضمن من بخورتوخونه ندارم
- اسهال شدید و دل درد
سلام دخترم ۷ سالشه و ۲۱ کیلو به خاطر تب خفیف و بینی کیپ و خلط سبز که تو دهنش میومد دکتر کو آموکسی کلاو ۳۱۲ و پدیزان داد بعد یک روز اسهال شد و بی اشتها و دکتر کو آموکسی کلاو رو حذف کرد و آزیترومایسین و متروماکس و پدیزان داده الان دو روزه مدام اسهال شدید آبکی و مدام دل درد داره چی دستور میفرمایید خواهشا دوز رو هم بفرمایید (یه دی سیکلومین خارجی هم داریم)

