Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک
سلام آقای دکتر . پسرم کولیک داره .ده روز دیگه چهار ماهش تموم میشه با این حال هنوز گریه می کنه .می خواستم بدونم نظر شما چیه؟
- شیر پر چرب
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم دو سال و سه ماه دارد. شیر پاستوریزه کم جرب میخورد. از چه سنی باید پر جرب میل کند؟ متشکرم
- ماست
سلام یه پسر ۱۳ ماهه دارم روزی یک قاشق ماست با غذا نهار بهش میدم اشکالی داره، اگه ماست ندم دو قاشق غذا میخوره دیگه نمیخوره ، ممنون
- آروغ نوزاد
نوزادم يك ماه را تمام كرده خيلي سخت آروغ ميزنه كه باعث ميشود گريه كند تا آروغ بزند نآن ١ بهش ميدهم از شيرش راضي هستم در ضمن كوليك دارد چي كار كنم راحت آروغ بزند داروي خاصي هست ؟
- زعفران و بستنی
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماه و۲۰روزشه میتونم توی فرنی زعفران دم کرده بریزم ؟بستنی و ماست پرچرب پاستوریزه میتونم بهش بدم؟
- کم شدن ادرار
با سلام دکتر پسر۲۱ماهه ام امروز خیلی کم ادرار کرده کلا ۲بار پوشکشوعوض کردم چون خشک بوده درصورتی ک مایعات زیاددادم خورده ولی الان چندساعتی میشه اصلا ادرار نکرده خواستم بپرسم ایامشکلی داره؟
- آب بینی
سلام اب بینی دخترم ۱۰روزه میره یکم غلیظ بود چرک خشک کن دادم الان ابیه چکارکنم اینقد طولانی شده؟علائم دیگه ای نداره
- سلام بچم ۷سالشه بدجوری گلوش چرک کرده وسرفه میکنه وتب داره دکتر براش قرص سفیکسیم ۲۰۰ روزی یک عدد تجویز کرده آیا برابچه ۷ساله ضرری ندارد
- شربت تئوفیلین جی برای کسی که فاوویسم داره مجاز هست
باسلام ایا پسر من که ۹ سالشه و فاوویسم داره میتونه شربت تئوفیلین جی استفاده کنه
- دل درد.تب.اسهال.استفراغ
من دخترم 2/5هست الان دوروزه مریضه دوروزه همش میگه دلم درد میکنه دیروز استفراغ میکرد همراه با تب و ابریزش بینی که بهش جوشونده ی نعنا و مایعات دادم خوب شد.امروز هم اسهال داشت که باز با جوشونده اسهالش بر طرف شدولی همچنان دل درد داره. دلیلش چی میتونه باشه?
- یبوست نوزاد چهار ماهه
سلام من دخترم چهار ماهشه یبوست داره شیر ببلاک کامفورت میدم اثر نداره واینکه شیاف گلیسیرین زدم مدفوع نکرد
- تب بالا دختر 5 ساله
سلام
دختر 5 ساله دارم که یک دفعه تب بالا آورده. دفترچه بیمه نداره. به نظر شما چکار کنم؟ قطره هم بهش دادم شربت آموکسی سیلین هم بهش دادم. راهنماییم کنین. - سلام میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک هجده ماهه چقدراست؟
- امپرازول
سلام اقای دکتر ممکنه کپسول امپرازول نوزاد را عصبی کنه هشت ماهشه الان ده روز داره میحوره دوسه روزهمش حالات عصبی داره چیزی میخواد حرص میخوره خودش میلرزونه؟.ایا از امپرازول؟
- سلام پسرم ۴۰ روزش هست زیاد سرفه میکند اینقدر سرفه میکند که بی حال میشود سرفه خلط اورد چه داریی بهش بدم ممنون
- پاسخ بهدادن شیر خشک
سسسلام پسرهفت ماه دارم که چند روزی اسهال بود دختربهش شیرخشک ببلاک ال اف داد میخوام بدونم همین رو ادامه بدم یا شیر خشک نان ۲روکه قبلاً میخورده بهش بدم؟ازنظرشما کدام شیر خشک بهتره؟؟لا@masumeh_hosseiniporسمسلام پسری هفت
- حساسیت
سلام خدمت دکتر گرامی به خاطر نداشتن شیر کافی به پسرم شیر خشک کمکی میدادم که صورتش اگزما میزد و خارش داشت دکتر مراجعه کردم که گفتن که حساسیت به پروتئین گاوی داره و باید شیرشو عوض کنی و. بهش پپتی جونیور بدی الان طعمشو دوست نداره دکتر گفتش که یکم بهش نبات آب شده اضافه کن که بخوره بعدش نبات رو حذف کن به نظرتون نبات اضافه کنم برا بچه خطر نداره؟و اینکه میگن این شیر خشک به بچه وزن نمیده چقد درسته ؟؟اخه پسر من وزن تولدش ۳۴۵۰بود والان که دوماه و بیست و سه روزشه ۵۷۰۰ شده به نظرتون وزن گیریش کم بوده نظرتون در مورد شیر خشک پپتی جونیور چیه همینو بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنین
- تغذیه
سلام وقت بخیر ایا برای بچه های زیر دو سال . خوردن خاویار توصیه میشود؟ ممنون
- سلام من دخترم ۹ماهشه خس خس سینه وعفونت پشت حلق داره ایا مشکلی نداره زادتین بهش بدم چند سی سی بهش بدم
- شیر خشک برای کودک الرژیک
سلام وقت بخیر اقای دکتر بچم مبتلا به الرژی به پروتئین گاوی است و نان اچ ا ۲ مصرف می کرد اما الان پیدا نمیشه شما فرمودین ببلاک اج آ ۲ بدیم به جای نان اچ آ ۱ ولی جدول غذایی شو مقایسه کردم نان اچ آ ترکیبات و کالری بیشتری داره چرا میگن شماره ۱ کمبود ایجاد می کنه ؟ سنش ۱۸ماه و روزی فقط ۳۰۰ میل شیر میخوره

