Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و تبریک به مناسبت سال نو میخواستم بدونم اگر نوزادی در سی روزگی تی اس اچ 9 داشته باشدو بعد از دوماه و نیم قرص خوردن یعنی در سه ماه و نیمگی تی اس اچ بشود 2 و تی 4 هم بشود 10 و از نظر قد و وزن و دور سر هم نرمال باشد میتوان به تدریج قرص قطع شود یا باید تا پایان سه سالگی قرص بخورد؟ با تشکر
- عفونت چشم وزردی نوزاد
پسرم۱۴روزه هستش ۴،۵روزش بود متوجه زردیش شدیم ک ۱۵/۵بود که با گذاشتن تو دستگاه تو خونه زردیش رسید به ۹/۵ تو ۱۱روزگیش دکتر به من شیرخشت و ترنجبین داده چندروزه ک استفاده میکنم ولی زردی داخل چشم پسرم خیلی زیاده و خوب نشده واینکه یه چشم پسرم حالت عفونی داره ک دکتر قطره جنتامایسین وپماد اریترومایسین دادن استفاده کنیم براش قبل استفاده چشمش ترشح زرد داشت الان کمی بهترشده اما پلکش کمی متورمه
- تیک عصبی نوزاد
ایا درنوار مغز تیک عصبی نوزاد مشخص میشود
- کم وزنی
سلام دکترپسرم ۸ماهشه باابن که روزی ۳وعده غذاکمکی بهش میدم وشیرم زیاده روزی 5بارم شیرمیخوره ولی وزنش پایینه اینم لگم روزی ۳بارشکمش کارمبکنه وشکمش سفت کارمیکنه خداخیرتون بده چکارکنم
- فاویسم
دخترم سه ماه و نیمشه فاویسم داره چه نوع شیر خشکی بهش بدم
- پوست
سلام پوست پسر دو ماهم اول دون دون بود بردم دکتر پماد هیدروکورتین داد با نرم کننده خوب سد بعد پوستش خشک شد و پوسته زد بردم دکتر یه کرم ترکیبی داد خوب شد الان باز یکم دون دون ریز روی پاهاش و دور گردنش زده چی کار کنم
- چشم
نوزاد ١٥ روزه دارم گوشه چشماش کثیف میشه زرد رنگ هستش از قطره وپماد استفاده کردم اما هنوز خوب نشده چیکار کنم
- سرفه نوزاد و آبریزش بینی
با سلام.نوزاد بیست و چهار روزه ای دارم که تقریبا سه روزه آبریزش بینی داره.اولاش سرفه اش به دلیل مخاط بینی اش بود ولی یکی دو روزیه که سرفه اش خشک شده.خواستم بدونم باید برای درمانش چکار کنم؟
- وزن گیری نوزاد ۷ ماهه
سلام خسته نباشید.پسرم تقریبا ۱ هفته مونده ۷ ماهش تموم بشهولی بجز شیر چیزی نمیخوره چی بدم که بتونه بخوره
- سرماخوردگی کودک 8ماه
سلام پسری 8ماه دارم خیلی سرفه میکنه وآبریزیش بینی شدید داره داروبهش چی بدم
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۷ماهشه نوار مغزش سالم بوده ولی دکتر اطفال باتوجه به فیلمی که از پسرم دیده میگه تشنج خفیف هست روزی ده تا بیست بار کل بدنش در عرض سه ثانیه میلرزه حتی چشماش چندتا پلک میزنه ولبش تکون میخوره میخوام بدونه واقعا تشنج هست پدرمان داره؟دکتر قرص فنوباربیتال داده ولی من به پسرم هنوز ندادم تا ببرم دکتر مغزواعصاب نظر شما چیه ؟
- صدا کردن مفاصل
سلام اقای دکتر نوزاد سی وپنج روزه دارم که موقع برداشتن و گذاشتن مفاصلش صدای تق تق میده. علتش جیه؟ و چیکار باید بکنم؟
- ساعت خواب نوزاد
سلام آقای دکتر خیته نباشید دختر من یازده ماهشه توی ۲۴ ساعت ۱۳ ساعت میخوابه کلا سوالم ابنه که شبا راس ساعت یازده خوابه ولی خواهرم خیلی تاکید میکنه که هورمون رشد از ساعت نه تاده ترشح میشه ومن تازه ساعت یازده بچم میخوابه آیا این درسته و میزان خوابش و ساعت خوابش رو تغییر بدم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر🙏
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۴ماه و بیست روز است یه هفته میشه که مدفوع آبکی و بوی خیلی بدی داره تب نداره شیر خودم رو میخوره از اول مدفوع زیاد میکرد ولی این دفعه حجمش زیاد و بوی بدی میده دو تا دکتر بردم یکیش سرم و شربت مترونیدزال نوشت سرم رو نزدن دکتر دیگه براش پودر orsنوشت این پودر رو اصلا نمیخوره به نظرتون چیکار کنم
- لرزش پا
من نوزادی سه ماهه دارم که پای چپ هنگام شیر خوردن چند ثانیه میلرزد پزشک اطفال گفته همون لحظه ار چهرهاش فیلم گرفته وبرایم بفرستید که هنوز موفق نشدهام به نظر شما میتواند مشکلی داشته باشد آیا نوار مغز لازمه
- جوش زدن سینه کودک
سلام من دوتا دختر دوقلو دارم که زیر چشم یکیشون جوش سفید زد و از بین رفت ولی اون یکی قل روی سینش زده از بین نرفته آیا خطرناکه
- واکسن ۴ماهگی
سلام بچه چهارماهه و وزن حدودا پنج ونیم کیلو برای واکسن چند قطره پاراکید بایدبدیم
- عدم دفع مدفوع
سلام نوزاد ما خیلی کم دفع مدفوع میکنه چهار روز یک بار ۴ ماهه ااست وزنش هم خوبه و از نمودار رشد بالاتره آیا نیاز هس به متخصص مراجعه کنیم ؟و از شیر مادر تغذیه میکنه
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- فرم
سلام فرم سر نوزاد ۴ونیم ماهم خربزه ای است انگار جلوسرش پایینتره از پشتش خوب میشه خودش یا کار خاصی لازمه؟

