Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام آقای دکتر بچه ی من ۷ ماهشه بعد گونه هاش خیلی قرمزه شده تب شدید کرده بیقراری هم میکنه
- داغی و زردی کف دست و پا ی فرزند
علت داغی کف دست و پای فرزندم و گاها زرد شدن آنها و خصوصا زردی صبحگاهی لب های فرزندم چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- شربت سندروس
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر با توجه به تجویز شما پسر ۳سالم هر روز پنج سی سی از مولتی ویتامین سندروس رو مصرف میکردم الان ۴ سال و نیم داره میشه لطفا یه( قرص) مولتی ویتامین معرفی کنید مصرفش وای بچه راحت تره و البته مقدار مصرفش رو با تشکر
- سرماخوردگی
باسلام و احترام، دکتر برای پسرم که هشت سال و نیم هست با وزن۲۵ کیلو که تب و خلط داره سفکسیم ۱۰۰دادن اما مقدار مصرف رو نداده لطفا راهنمایی بفرمایید
- سیاه شدن کودو هنگام گریه
- تشکر
سلام میخوام از شما دکتر دلسوز و مهربان و باسواد تشکر کنم خدا خیرتون بده از اینکه وقت میذارید پیام ها رو میخوانید و دلسوزانه جواب میدید و ما رو از نگرانی در میارید و راهنمایی میکنید خیلی تشکر میکنم خدا عمر با عزت همراه با سلامتی بهتون عطا فرماید
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- آنفولانزا
سلام. وقتتون بخیر. پسر من 5 سالشه ،الان 5 روزه تب و سرفه و علائم سرماخوردگی داره و تبش فقط با شیاف دیکلوفناک و شربت پروفن کنترل میشه. آیا نیازی نیس چون تبش بیشتر از 3 روز طول کشیده براش آنتی بیوتیک شروع کنم؟ و اگر لازمه لطف میکنید بگید چه آنتی بیوتیکی و با چه مقداری؟ ممنونمسار
- سلام.آسم
سلام.پسرم آسم داره و ریه اش عفونت کرده بهش آزیترومایسین میدم خیلی سرفه میکنه بخاطر آسم. میشه بهش سالبوتامول هم بدم. یا نه .
- یبوست بچه ۲ سال و نیمه
بچه ۲ سال و نیم دارم
غدا نمیخوره و شکمش یبسه. لطفا راهنمایی کنید.
خیلی ممنون
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام حرف نمی زنه فقط چند کلمه نامفهوم در حد دو سه کلمه اونم نامفهوم حرف میزنه بابا و نه و اسم خواهرش رو اونم واضح نمیگه البته آیا مشکلی داره ؟ رفتارش اما خوبه و و صداهای نامفهوم داره
- سلام وقت بخیر پسر من ۱۰ سالش هست برای تب وگلو درد شدید شما چه تجویزی دارید ؟
در صورتی که در حال خوردن آنتی بیوتیک است به مدت ۱۰ روز اما امشب دوباره تب کرده علت چیست ؟ داروی مصرف شده در این ده روز فلوکساسین میباشد
- مدفوع
باسلام آقای دکتر پسرم ۲وسال ونیمشه تازگی ازپوشک گرفتیمش ادرارروخوب میره دستشویی وانجام میده امامدفوع روهر۵،۶روزیه بارمیکنه جالبه اصلاشکمش هم سفت وبادکرده نمیشه بدون این همه روزعدم دفع خواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد
- دندانپزشک
سلام آقای دکتر خدا قوت. دخترم ۴سالشه پیش شما پرونده داره دوتا از دندانهاش موقع غذا خوردن درد میگیره نمیتونه به غذا خوردن ادامه بده لطفا اگر امکانش هست دندانپزشک دلسوز و منصف معرفی می کنید. زنده باشید
- مصرف شربت ستادین دی سی
سلام خسته نباشید،همسرم هفته پیش سرماخوردگی داشت که بامصرف داروی ستادین دی سی خوب شد امروزدخترم که ۳سالونیمش هست،همین سرماخوردگی روگرفته ایامیشه شربت ستادین دی سی بهش بدم؟ علائم سرماخوردگی مشابه سرماخوردگی همسرمه
- ایاشربت دکسترومتروفان برای واویسم ضرر داره
- گلورد کودک ۷ماهه
سلام آقای دکتر دخترم سرفه میکنه خس خس سینه داره آبریزش بینی وتوشیر خوردن هم نارایی میکنه
- سرفه
کودک ۲۰ ماهه دارم سرفه های خشک نسبتا زیادی دارد و آبریزش بینی و تب نداره خداروشکر ولی نمیدونم از چه شربتی باید استفاده کنم. ممنون
- سلام پسر من ۱۴ ماهشه بعضی وقتا میکوبه تو سر و پیشونیش میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه
- شیرخشک
آقای دکتر شیر پاستوریزه رو بجوشونم یا مستقیم از یخچال به بچم بدم؟

