Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر کدام شیرخشک از نوع اچ آ وزنگیری بهتری دارن ؟؟
شیرخشک
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. نوزاد ۸ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. به عنوان کمکی شیرخشک آپتامیل پپتی۲ میدادم. الان اصلا موجود نیست. دیگه چه شیرخشکی میتونم بهش بدم؟
- سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه شکمش دور به دورکار میکنه 2هفته یک بار علتش چیه ممنون میشم جواب بدید
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام ببخشید دخترخاله دارم ک ۴روزه شکمش کارنکرده میتونم از شیاف استفاده کنم براش؟؟؟
- تب
سلام. آقا دکتر. دختر یک سالمون. همش تب داره. الان یک ماهه که پشت سر هم تب داره. هر کجا میبریم. یه سرم میزنن. یه روز خوب میشه. ولی دوباره تبش شروع میشه. آزمایشاش هم همه میگن خوبه. ولی نمیدونیم چرا تب میکنه. میل به غذا نداره. وهمش گریه میکنه. من از قزوین مزاحمتون میشم. اگه ممکنه راهنمایی کنین. اگه راه چاره ایی هست که میتونم بیارمش پیشتون.
- قطره اهن
سلام خسته نباشیدبچه های دوقلوی من وزنشون حین تولد۲۴۰۰بود دوماه ونیم که شدن باازمایش خون مشخص شدکه کم خونی دارن الان چهارماهشونه باوزن ۵۲۰۰وازشیرخشک همچنان تغذیه میکنن خواستم بدونم قطره اهن ازچه مارکی بدم بهشون تاخوب شن؟باتشکر
- نئوزینک
سلام برای نوزاد ۴ ماه و نیم با وزن ۸۱۰۰ نئوزینک تجویز شده مقدارش ۲ سی سی همین اندازه مناسبت یا نه در ضمن نوزادم رفلاکس داره و از شیر خوردن در بیداری امتناع میکنه ممنون میشم راهنمایی کنین
- بیحالی پسر بچه سه ماهه
پسر سه ماهه ام از بدو تولد بیحاله و پاهایش میلرزه و گریه هم نمیکنه
- بیماری نوزاد
سلام اقای دکتر من دخترم یکماهشه زیاد شکمش باد داره و بوی خیلی بدی هم داره وقتی باد شکمش خالی میشه خیلی گریه میکنه و زور میزنه و خودشه رو جمع میکنه مشکلش چیه
- قطره بی بی کر
سلام .اقای دکتر من دخترم ۳ ماهشه قطره بی بی کر میدم بهش از ی ماهگی دکتر گفت ۵ قطره..تا کی ادامه بدم
- ابسه لثه
سلام دختر من ۳ماهه هست لثه بالاش ابسه کرده و عفونتی شده به اندازه یک عدس هستش .ممنون میشم راهنمایم کنید
- بی قراری نوازاد
سلام خسته نباشید دخترم ۲ ماه و۵ روزشه خوابش خیلی سبکه وخیلی بی قراری میکنه شبا هر نیم ساعت بیدار میشه ودوساعت طول میکشه تا دوباره بخوابه در طول روز هم خیلی کم میخوابه میتونم براش شرلت بی بی سد بگیرم
- کرم واژینال مترونیدازول
آیا مصرف کرم واژینال مترونیدازول در شیردهی مجازه؟ممنون.
- تغذیه
سلام خسته نباشین تو هشت ماهو هستش یعنی ۱۸ میره تو نه ماه میتونم اب عدس با تخم مرغ و سیب زمینی بدم
- رفلاکس
سلام دختر ۴ماه دارم با رفلاکس شدید دکتر گفته علتش ریشه الژیک داره نکسیوم موتلیوم وشربت ستریزین داده خوندم زیر ۶ماه نباید ستریزین دادعوارض مغزی داره الان نمیدونم چکار کنم واقعا بدم
- واکسن چهارماهگی
با عرض سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر محترم من یه دخترم هفت روز پیش واکسن چهارماهگی زدم اما متاسفانه از روز اول پای راستش سفت اندازه ی نخود و قرمز شده چیکارکنم که بره اما درد نداره فقط سفت و قرمز شده ممنون میشم پاسخ بدید
- سرماخوردگی کودک ۶ ماه
سلام پسرم شش ماه شه سرماخوردگی گرفته ابریزش بینی دار د چه شربتی خوبه واش
- وزندهی نوزاد با شربت زینک
سلام پسرم ۵ماهو ۷روزشه مولتی ویتامین ،آهن تازه شروع کردم شیر خودم و شیرخشک کمکی مصرف میکنه ولی وزندهی خوبی نداره میتونم درکنار اینا براش شربت زینک مصرف کنم مشکلی نداره ؟ وزن تولد :۳ کیلو وزن فعلی : ۷/۴۰۰ _قد :۷۲
- بیخابی
سلام خسته نباشیناقای دکتر .دلیل کم خواب شدن بچه هفت ماهه چیه فقط خوابس در روز شاید ۳ الی ۴ ساعته بعضی وقتام کمتر دلیلش چیه
- زردی نوزاد
سلام ببخشید بچه خواهرم ۵ روزشه زردی گرفته بی حاله چیزی نمیخوره اصلا گریه هم نمیکنه و همش خوابه میشه بگین وضعش چجوریه ؟ خطرناکه یا نه؟ چیکار کنیم؟

