Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک ببلاک
سلام برای دخترم شیر خشک ببلاک گرفتم لاکتوز داشت اسهال میشد و دوباره ببلایک ال اف گرفتم خوب شد ولی صورت بدنش دونه ریز زده شیر خشک ابتامین گرفتم چون طعم خوبی نداره نمیخوره چی شیر خشکی بگیرم
- نوزاد
سلام نوزاد دختری دارم متولد ۲۸ ۸ ۹۸ باوزن ۳۴۰۰ که بدون هیچ مشکلی در بارداری وحتی تا چهل روزگی که بعد از چهل روزگی اقدام به سوراخ کردن گوش در خانه اقدام کردیم نوزادم بعد از یک هفته با پرش دست و پا مواجه شد وبا گفته دکتر مشکوک به تشنج در بیمارستان بستری ومورد ازمایش قرار گرفت ولی هیچ مشکلی نداشت فقط به گفته ی دکتران نوار مغزش کمی مشکوک وجای نگرانی نبو ونوزادم راترخیص کردند ونوزادم تا به امروز هیچ گونه مشکلی نداشته ولی الان که شش ماه ویک هفته دارد خیلی شلو ول وهیچ تمایلی به گرفتن اشیا ندارد وچیزی را محکم در دست نمیگیرد ویا حتی نمیتواند پاهای خود را محکم روی زمین نگه دارد خواهش میکنم بگویی طبیعی است یا نه خواهش میکنم جواب دهید
- قورت دادن هسته سنجد
سلام دختر من ۳ساله است ۴تا هسته سنجد قورت داده مشکلی پیش نمیاد
- باسلام پسرم ۴ ماهش هست وزنش ۸ کیلو گلودرد وسرفه خلط دار داره متخصص شربت آموکسی کلاو ۴۷۵ داده گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سیسی بدم حالا یه کم بی حال وکم اشتها شده دوز شربت زیاد نیست لطفا راهنمایی کنید.
باسلام پسرم ۴ ماهش هست وزنش ۸ کیلو گلودرد وسرفه خلط دار داره متخصص شربت آموکسی کلاو ۴۷۵ داده گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سیسی بدم حالا یه کم بی حال وکم اشتها شده دوز شربت زیاد نیست لطفا راهنمایی کنید.
- دفع پروتین
- نوزاد یکمماهه مدفوع نمیکند
سلام نوزادم یکماهشه ۱۲روزه مدفوع نکرده ازشیرخشک هم استفاده میکنم
- مقدار مصرف پاراکید
سلام اقای دکتر نوزاد من هفت ونیم کیلو هست. استامینوفن پاراکید که به صورت سوسپانسیون هست چند قطره میتونم بهش بدم برای پایین آوردن تب؟
- خارش پشت گردن
سلام دکتر خواهر من یازده ماهشه پشت گردنش قرمز میشه ومیخاره آن قدر چنگ میزند گردنش را تا زخم میشه دلیلش چی میتونه باشه؟
- ناف نوزاد
سلام سال نو مبارک نوه من شش روزه بدنیا آمده است دیشب متوجه شدیم نافش کمی ترشح سبز کم رنگ دارد لطفا راهنمایی بفرمایید
- تنگی نفس
- درباره نوزادم
دخترم ۹ماهشه اب ریزش بینی عطسه داره خیلی هم دکتربردم نمیدونم چراخوب نمیشه میشه راهنماییم کنیدممنون
- رفلاکس نوزاد
با سلام نوزاد۴ماهه ای دارم که رفلاکس داره شدیدا بیقراره چند بار دکتر بردم ولی اس ام پرازول۱۰براش نوشتن شیرخشک نان بهش میدم عوضش نکردن شیرخودمم میخوره به نظرتون شیرخشک ببلاک ای ار بهش بدم به جای نان؟
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
خیلی شکمش کار میکنه پشت بند هر شیر خوردن موقع تولد ۳۷۰۰ بود الان ۵۹۰۰ هستش مشکل وجود داره
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم حساسیت به پروتیین گاوی داره صورتش اگزما شدید داشت به توصیه شما بهش پپتی جونیور میدم به نظرم اگزما صورتش همونطور مثل قبل بهتر نشده و به نظر میاد بیشتر هم شده البته دوروز پپتی جونیور بهش میدم آیا همچنان این شیرو بهش بدم یا قطع کنم
- واکسن
سلام دخترم چهارماهشه دیروز واکسن زده ازدیشب همش هرچی شیر میخوره استفراغ میکنه تبش با تب سنج دیجیتال از زیر بغل۳۸٫۱هست و پایین نمیاد بیمارستان بردم جوابمو ندادن .میشه به جای استامینوفن بهش شیاف بزنم ؟؟چقدر شیاف بزنم؟؟
- استفاده از قرص روكين در شيردهي؟
با سلام اقاي دكتر من٢٣بهمن زايمان سزارين داشتم وتا نزديك٦٥روز خونريزي داشتم كه سونوگرافي بقاياي جنين دادم و خداروشكر چيزي نبود و رحم من پاك بود بعد از ان به مدت ١٠روز پاك بودم و دوباره شروع خونريزي تا يك هفته بعد از ان دوباره تا٢٠روز پاك بودم وبعد دوباره تا١٢روز خونريزي داشتم بعد قرص هاي لاينسترنول رو مصرف كردم كه خونريزي ام قطع شه تا يك هفته قطع شد و در حين مصرف قرص دوباره خونريزي ام شروع شد مصرف قرص رو قطع كردم دكتر زنان بهم قرص روكين داد ولي به دليل بودن در رده xنتونستم بخورم در ضمن رحمم هم در اثر بارداري بسيار نازك شده الان بايد چيكار كنم با تشكر
- یبوست و زور زدن نوزاد
آقای دکتر من قبلا آپتامیل پپتی جونیور میدادم شما گفتین ببلاک ای ار بدین الان کدوم شیر خشک و بدم ؟در ضمن از وقتی پدیلاکت دادم بچه اینجوری شده .البته ببلاک ای ار وقتی میدم دیگه بالا نمیاره اصلا ولی خیلی زور میزنه ولی آپتامیلو میدادم بالا می آورد.بعدش شما گفتین از 4 ماهگی میتونم غذای کمکی بدم یکم بیشتر راهنماییم کنید ممنون میشم .
- بي اشتهايي كودكح
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه كلا غذا نميخوره هيچيي تحت هيچ شرايطي غذا نميخوره همه راهها رو امتحان كردم دهنش رو محكم ميبنده فرموديد آزمايش بده آزمايش هم داد بردم دكتر گفت آزمايشش سالمه ولي همچنان همينطوره دو ماه هم هست كه وزنش ثابته نيم كيلو هم جديدا كمتر شده چيكار كنم از دست اين بچه
- واکسن 18 ماهگی
سلام ببخشید عوارض واکسن 18 ماهگی که بثورات قرمز و خارش داره بعد از چند روز از بین میره؟؟
- جوش
جوش زیر چانه

