Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ببخشید بچه ی من اسهال داره بردم دکتر براش کیدی لاکت و مترونیدازول تجویز کرده ولی فرقی نمیکنه خواستم ببینم میشه آزیترومایسین بدم ؟؟تاثیری میتونه داشته باشه؟؟
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام آقای دکتر سوالم اینه که من بچم یکسالش تازه تموم شده الان میشه گوشت گاو تو غذا ها استفاده بشه به لبنیات حساسیتیش اینه که دور لبش جوشای ریز میزنه واینکه کره بادام زمینی هم ممنوعیت دارد؟
- سلام اقای دکتر جایگزین شیر نان اچ آ چیه چون خیلی کم گیر میاد
- سلام اقای دکتر من بچم چهار ماه ونیمشه خیلی کم شیر میخوره ولی مدفوعش خیلی زیاده یعنی بعداز شیر خوردن سریع پوشکش رو خراب میکنه بعد یه مشکل دیگه هم هست سینم تا سه ماهگی پراز شیر میشد اما الان خیلی شل شدن مایعاتم زیاد مصرف میکنم توروخدا میشه راهنماییم کنید ممنون
- سلام دخترم تپش قلب شدید داردوبه سختی تنفس میکند
- اسپری سالبوتامول
سلام وقت بخیر بچم ۵ سالشه اسپری رو با دمیار براش میزدم . اگه دمیار نباشه میشه مستقیم در دهان اسپری کرد ؟
- دو نه های قرمز روی پوست
سوال پسرم ۸ سالش هست ۳ روز تب کرده حالا تبش کشیده شد و روز چهارم دونه های صورتی روی پوستش مخصوصا کف دستش زیاد شده ، از چی میتونه باشه
- قرت کردن خسته خرما
طفل سه سالم ۲۰ دقیقه پیش یک دانه خسته خرما قرت کرد باید چی کنیم خودش نرمال است شکر
- کم اشتهایی
نوزادان خیلی ضعیفه وکم اشتها است لطفاً خواهشاً چی بهش بدم
- سلام خسته نباشید من پسرم ۲ سالش هست ولی هنوز روی پنجه راه میرود گاهی هم کامل پاش روی زمین هست ولی وقتی میخواد تند بره بیشتر با پنجه هست باید چیکار کنم ممنون
- سنگ کلیهها
سلام نوزادی دوماهه دارم کلیه هاش سنگ دارند علت ودرمانش چیست
- آب معدنی
با سلام و وقت بخیر آیا توی مسافرت که دسترسی به آب جوشیده نداریم میشه شیرخشک کودک ۲۲ ماهه را با آب معدنی درست کنیم؟
- پسرم ۳ سال و ۱ ماهش هست اشتهاش خیلی کم شده میتونم بهش قرص فولیک اسید بدم
- وزن
با سلام و عرض ادب دختر من در هفته ۳۳ با وزن ۱۴۵۰ متولد شد الان شش ماه و نیمه است و وزنش ۵۲۰۰ آیا وزنش خوبه یا کمبود وزن داره؟
- اسهال نوزاد
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. اقای دکتر نوزاد من تازه ۶ روز دارد. من به او شیرخشک نان ۱ میدهم ، و دوروز هم هست که شیر خودم را هم میدوشم و میدهم. اقای دکتر نوزادم دچار اسهال شده. کاملا آبکی . لطفا من را راهنمایی بفرمایید . خیلی نگرانم . اقای دکتر آیا شما تشریف دارید تا برای ویزیت پیش شما بیارمش
- واکسن شیش سالگی
شیش روز پیش دخترم واکسن شیش سالگیشو زده .کمپرس سرد روز اول گزاشتم اما روز بعد زیاد پیگیر نشدم الان شیش روز میگذره ولی دستش رو اصلا حرکت نمیده حالت تهوع و دل درد داره زیاد غذا نمیخوره و بی اشتهاس... بی حاله و دوست داره بخوابه....لطفا کمکم کنید این خطرناک نیست؟؟روی دستش هم لکه های تقریبا سیاه رنگی اومده از بازوش به پایین... من باید چکار کنم به هیچ عنوان نمیزاره به دستش دست بزنیم دستشو بالا نمیبره و درد داره
- رنگ
سلام شببخیر ببخشید دختر من یکسال و بیست روزش چرا بعضی مواقع مدفوعش سیاه میشه میتونه به خاطر قطره اهن باشه که میخوره با سپاس.
- گوش درد ۲سال سه ماهشه
سلام ببخشیدپسر من مرتب گوشاش عفونت میکنه فقط پشت سر هم داروگردی میگیرم دلیلش چیه؟
- سرماخوردگی وخلط و خس خس کردن نوزاد سه ماهه
وزاد ۳ ماهه آبریزش بینی ..چند باردر روز سرفه میکنه ...اب دهنش هم خیلی میاد..لطفا راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشید بچم یک سالشدسرماخورده الان یه ماه ازواکسنش میگذره یعنی واکسن یک سالگیشوهنوزنزدم آیااشکالی داره ممنون میشم راهنمایی کنید

