Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر برای پسر شش ماهم برای رفلاکسش میتونم عرق نعناء بهش بدم نحوه مصرفشم توضیح بدید ممنون
- شیرخشک
سلام اقای دکتر پسر من سه ماهشه از اول شیرخشک نان همراه شیر مادر خورده بعد چندوقت بخاطر جوش صورت و احتمال الرژی شیرخشک اچ آ نان فرمودین بدیم بهش الان یه مدته این شیرخشکو نمیخوره انگار از طعمش خوشش نمیاد میتونیم برند شیرخشکو عوض کنیم؟ همچنان اچ آ بدیم یا میتونیم معمولی بدیم؟
- نگه داشتن غذا و قورت ندادن
سلام دکتر ،پسر هشت ماه دارم که غذای کمکی مثل فرنی یا سوپ یا هر غذای که میدم را قورت نمیده و داخل دهان نگه میدارند حتی برای نیم ساعت هم شده نگه میدارند تا من روی پاش بزنم تا گریه کنه و قورت بده با اولین قاشق تا اخرین قاشق همین کار باید تکرار بشه تا قورت بده ولی با شیر خشک خوردند مشکلی نداره چهار دست و پا میروند تو هیچش مشکلی ندارم الا با غذا خوردند اوایل غذای کمکی اینطوری نبود قشنگ قورت میداد ولی الان نزدیگ دو ماه هست که اینطوری شدند دکتر متخصص هم بردم گفتند مشکل خاصی ندارد شربت سانستور با اهن دادند ولی بازم قورت نمیده
- بیقراری وحشتناک
سلام.چهار روز دیگه پسرم شش ماهه میشه.با یه روز تب شرو شد بعدش تبش قط شد علائم خاصی نداره فقط وحشتناک بیتابی میکنه معلوم یه درد ناجوری داره دکترا رو هم که دویست تا دارو دادن هر کیم یه چیزی میگه...ولی یکیشون حرف منطقی میزد بنظرم میگه احتمالا روده هاش التهاب کرده ویروسی باکتری چیزی وارد رودش شده میگه اگر انتی بیوتیک بدی ممکنه اسهال شه بخاطر این دست نگه دار خودش خوب شه...اقای دکتر لطفا راهنماییم کنید؟
- پریدن شیر در گلو
سلام پسر سه و نیم ما موقع خوردن شیر خشک موجود در شیشه شیر چندین بار شیر در گلویش میپرد، علتش چیست؟
- سرفه کودک چهار ماهه
سلام بخشیدپسرم چهار ماهشه سرف میکنه و گلوش خس خس داره و اب دهنشم بسختی قورت میده به دکترم دسترسی نداریم چیکار کنم
- خواب
باسلام دخترم تازه ۵ ماهش تموم شده بعضی روزا در طول شبانه روز فقط ۶_۷ ساعت بیداره بقیشو میخوابه به نظرتون خوابش زیاد نیست؟درضمن نوزادم ۳۵ هفته بدنیا اومده
- سینه خیز رفتن
سلام خسته نباشین دخترم الان ۵ ماه و بیست روزشه هنوز سینه خیز نمیره فقط باسنشو بالا میبره تلاش میکنه ولی جلو نمیره چطوری بهش کمک کنم زودتر سینه خیز بره زمان سینه خیز رفتن کی هست؟
- سرماخوردگی
وقت بخیر . پسر ۹ ماهه با وزن ۹ گیلوگرم که برای سرماخوردگی و خس خس سینه دکتر بهش شربت نئوتادین ، اسپری بکلوتروکس داده که هر ۱۲ ساعت باید ۲ پاف زد رو چند روز باید ادامه بدم ؟ دوره درمان حداکثر چند روز میتونه باشه ؟ اگر زودتر بهبود یافت میتونم اسپری رو قطع کنم؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۸ ماه است سرفه میکنه آبریزش بینی ام داره پشتش ام سوخته در واقع مقعدش شربت کو آموکسی کلاو و کتوتیفن ام یک هفته است داره میخوره
- قرص پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر زدن قرص پشه برای بچه های زیر یکسال مشگلی نداره؟چون خیلی پشه هست توخونه
- قطره بینی
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم سرماخفیف خورده اسپره بینیش اصن خوب نیس اسمش یادم نیس ک چی بود بی زحمت ی اسپر خوب بهم معرفی میکنین یکسال داره
- شیرخشک
سلام خسته نباشید شیر خشک گیگوز و smaپرو ایرانی ب کودک۵ ماهه من میسازد..ب نطرتون کدوم بهتره برای بچم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- شیردهی
سلام آقای دکتر بستنی و فالوده و چیزای یخی توی شیردهی تا کی منع داره؟
- برآمدگی استخوانی پشت سر
نوزاد ۱۴ روزه ام از بدو تولد پشت سرش یک برآمدگی استخوانی و سفت دارد،طبیعی و نرمال است یا خیر؟ پزشک اطفال نشون دادم گفت اشکالی ندارد.
- پیرو خواب شب
دخترم صدبار شب بیدار میشه گریه میکنه شیر میخاد ۱۱ ماهش سیر باشه نباشه بیدار میشه از شیر شب بگبرم
- چشم نوزاد
سلام پسر من ۶ ماهشه الان یه ماهی میشه که چشم راستش قرمزه و ترشح زرد رنگ میده و ورم داره یه بار متخصص اطفال بردمش به من قطره افلوراپ داد خوب نشد حالا بردمش چشم پزشکی به من پماد اریترومایسین و قطره باکتی ماید ۱۰ داده آیا ررای چشمس ضرر نداره؟
- خواب نوزاد.
سلام آقای دکتر.پسر ۹ماهه من تا صبح خیلی زیاد بیدار میشه.علتش چیه و چیکار کنم کیفیت خوابش بهتر بشه؟
- ختنه کردن نوزاد
سلام وقتتون بخير دکتر پسر من تازه ۴ماهگي اش تموم شد ولي متاسفانه به خاطر کرونا ختنه اش رو انجام نداديم الان نميدونيم چکار بکنيم روز به روز بزرگتر ميشه از اون طرف م بيماري کرونا هست. به نظر شما چه بايد بکنيم؟؟ ايا در اين شرايط ايا اين کار رو انجام بديم يانه؟خطري نداره؟ چند روز بعد واکسن ش انجام بديم؟ بعد کدوم روش رو پيشنهاد ميکنيد ؟؟؟ ممنون ميشم کامل راهنمايي کنيد.
- هويج
بإسلام نوزادي ٥ماهه دارم كه الرژي ب پروتين داره هفته بعد وارد ٦ماهگي ميشه امروز ديدم كه مادرمً چندقاشق آب هويجً به دخترم داد براش خطرناك نيست؟دخترمن اخه به فرني برنج هم الرژي نشون داد

