Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت نئوزينك از كي شروع وتاكي ادامه دهيم
سلام وقت بخير ببخشيد براي پسر من ك ٤ماهشه شير خشك هم ميخوره اشتهاشم كم شده مولتي ويتامين و نئو زينك تجويز شده آيا ضرر نداره ؟ زينك ب چ مقدار بايد استفاده كنم ؟ تا چ مدت ؟ زينك يك دوره كافيه!؟
- صدا دادن پای کودک درهنگام حرکت
سلام کودک 15 ماهه ای دارم که در هنگام راه رفتن پلیس صدا میدهد دلیلش چیست؟ممنون
- دندان کودک
- اشتهای نوزاد
سلام وقتتون بخیر دخترم۹ماهشه هرنوع غذایی روکه براش درست میکنم به زور دوسه قاشق مبخوره فقط شیر واب زیادمیخوره،به نظرشما چیکارکنم میل به غذاپیداکنه؟
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ روزشه کم خواب شده از خواب میپره وگریه میکنه خیلی قلنج میکشه
- سلام خسته نباشید پسرم ۹ سالش هست الان نزدیک به ۳ ماه درد دل شدید داشت دور ناف طی درمان ها وانتی بیوتک ها اتر گفتن اپانتیس هست جراحیش کردن الان حدود ۲۰ روز هست که عمل کرده ولی یک هفته است دوباره درهای شکم درد دور ناف زیاد شده وپیش همه سنو گرافی گفته شد لنف های شکمش با تعداد بالا که بزرگترین ۱۳ م بود دارد ولی الان خیلی درد زیادی هم هنگام راه رفتن وهم نشستن لطفا منو راهنمایی کنید ممنون
- ریزش ابرو
سلام پسرم یک ماهشه ابروهاش ریزش داره طبیعیه یا نیاز داره به پزشک مراجعه بشه دوباره ابروهاش در میاد من نگرانم
- سفیکسیم
سلام دخترم ۲ سالشه وزنش ۱۰ کیلو هست سفیکسیم باید چند سی سی بدم؟ از میلی گرم چیزی متوجه نشدم
- مسموميت
خودم مسموم شدم و بالا مياوردم پسرمم كه شيرمر خورد اونم شروع كرد به بالا اوردن رفتيم دكتر عمومي بهش سرم زد و گفت شيرتون مسموم شده تا يك روز ندين بهش ميخواستم ببينم واقعا اينطوريه نبايد شير بدم؟
- کشک
با سلام وخسته نباشی من نوزاد نه دارم میتونم دوغ کشک بهش بدم یا اینکه داخل برنج بزارم و آش دوغ درست کنم بهش بدم براش مناسب یانه
- اسهالی نوزاد یک ماهه از بعد تولد تا الان
اسهالی نوزاد یک ماهه ام از بعد از تولد تا الان که یک ماهشه
- بیماری پوستی کودک
سلام پسرم 5سالشه دو روزه در اطراف اندام تناسلی و نزدیک کف پایش دانه های ریز قرمز در اومده درد یا سوزش نداره با صابون شست و شو میدم .لطفاً راهنمایی کنید چه کار کنم
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- تشکر
سلام دکتر از اینکه برای سوالات ما وقت میگذارید تشکر میکنم .آلاء
- غذا
سلام آقای دکتر ببخشید یه سوال دیگه دارم میشه بعد از یک سال غذا برای بچه نپزیم و از غذای خانواده بدیم بهش؟ ممنون
- رفلاکس کودک
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و نیم و یازده کیلو هست الان سه روز رفلاکس شدید و بدبو داره نفخ هم داره شربت فاموتیدین قبل شام یک سی سی میخوره بنظرتون چیکار کنم نگرانم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیدنوزادسه ماهه دارم وازدیشب تاحالا عطسه میکنه وبینیش گرفته چه دارویی بهش بدم...ممنون
- سلام پسرم ۴ ماهه سرفه میکنه علایم دیگه نداره چیکارش کنم
- بالا اوردن
دخترم4ماهشه مدام بالا میاره،استفراغ و بیحالی چیکارکنم؟؟
- سلام پسرم۱۸ماهشه الان حدود۸ماهه ک یبوست شدید داره هرچ دکتربردیم دارودادیم خوب نمیشه تیروییدش هم خوبه توروخدا بگین چ دارویی از همش قویتره ک بخرم خیلی دردمیکشه بزور شیاف دستشویی میکنه

