Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
دخترم ۸ماهشه سرماخورده سینوسهاش عفونت داره سرفه خلط دار داره شدید سرفه میکنه شربت آموکسی سیلین میدم برای سرفش چکار کنم
- سلام پسر من ۴ ماهشه بخاطری مشکلی کی داشت ختنه کردیم الان سری آلتش باد کرده
- سرفه دختر ۶ ساله
دخترم ۶ ساله میباشد و دو روز هست که تک سرفه دارد وتب ندارد ولی کمی بی حال می باشد ممکن است دلیلش چه باشد؟
- ازمایشAscorobicacid
سلامدکتربرایپسرمبهخاطرلنگشپاازمایشچکابنوشتههفتهپیش.وبهشداروی پروفندادتایکهفتهمصرفکرد.وهمچنینبهخاطرعفونتگلو شربتازیتروداد.وقتیکهازمایشداداینداروهارومصرفمیکرد.ونزدیکبه۳ساعتناشتابود الاندیگهپاشخوبهولنگنمیزنه.ازمایششهمدیروزگرفتمهمهچیزخوبه.فقطاسکروبیک اسیددبلمثبتهیعنیچی؟زمانیکه۱۱ماهشبودسونوکلیهدادومشکلینداشت.الانیکسالودوماهشه
- حساسیت داروئی
سلام پسرم7سالم به قرص سفکسیم که دکترتجویزکرده حساسیت داره چی باید جایگزین کنم
- غذانگه داشتن دردهان
دختری چهار ساله دارم غذاتودهنش نگه میدارد زود قورت نمیده
- دارو
سلام مکمل vanna pure شامل امگا 3و 6و 9 هستش میخوام هفته ای یه دونه به پسرم بدم چون ماهی اصلا نمیخوره و تخم مرغ هم خیلی کم استفاده میکنه ضرری نداره؟
- افتادن كودك هشت ماهه
امروز كودكم از روى گهوارش افتاد يكم كه گريه كرد اروم شدوخنديدو چهاردست وپا رفت ولى احساس ميكنم جلوى سرش يكم باد كرده علتش چيست
- رفلاکس و حساسیت به لاکتوز و فاویسم در نوزادان
سلام خسته نباشید پسرم تقریبا دوماهی خس خس سینه داشت همه نوع آنتی بیوتیک و داروی حساسیت بهش دادیم خوب نشد شیر خشک اپتامیل میخورد با شیر مادر دکتر براش شیر خشک اپتامیل اچ آ تجویز کردن خس خس سینش خوب شده ولی مدفوعش سفت شده بود و موقع دفع زور میزد خیلی شیر خودمم دیگه نمیخوره چیکار کنم سینه بگیره 🥲🥲💔 داروی ننوتادین وفاموتدین هم میخوره با قطره آهن و مولتی ویتامین امروز یکم تب داره میخواستم قطره استامینوفن پاراکید بدم تداخل دارویی ندارع با داروهاش؟؟ سفتی مدفوعش از داروهای میتونه باشع؟ یا از شیرخشکش؟؟چیکار کنم سینه هم بگیره ؟
- گلودرد در بچه ۸ساله با سابقه آسم
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۲۰ماهشه باوزن ۹ کیلو .هرنوع غذایی روکه براش درست میکنم به زور دوسه قاشق مبخوره به نظرشما چیکارکنم میل به غذاپیداکنه زینک پلاس وسانستول هم ی دوره دادم فایده نداشتچکاپ کامل آزمایش دادیم سالم بود.لطفاشربت اشتها آورمعرفی کنید
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه از وقتی رفته پیش دبستانی یعنی چهار ماهه که ماهی یکبار تب میکنه و من نصف شبها متوجه میشم و با صدای نفس نفس زدنش بیدار میشم و میبینم شدید داره ۳۹ درجه. هر بار دکتر میبرم خوب میشه اما باز بعد سهچهار هفته تب میکنه . یکبار گفتن سینوزیت یکبار آنفولانزا یکبار سرما خوردگی و ... لطفا و خواهشا بگید آیا بهخاطر پیش دبستانی رفتنه ؟چون هم کلاسی هاش هم همین طور میشن یا اینکه ویروس جدید اومده این چهار ماه؟ و چه دارویی بدم همه چی دارم توی یخچال لطفا خواهشا به تمام سوالهام پاسخ بدین
- نفخ کودک
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماه و نیمشه، چند وقته ببخشید نفخ داره. غذای خاصی بهش ندادم غذاهایی قبلا میخورد خودمم همینطور. ممنون از وقتی که میذارین
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۱۱ ساله آزیترومایسین 200 برای کودکان
میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای ۱۱ ساله باوزن ۲۸ کیلو
- سر گیجه کودک ودرد دور ناف شکم
سلام بچه من ۶سالشه و۲ ماهه سر گیجه ودرد دور ناف داره که چند بار دکتر رفتم یبار سونو گرافی از شکم و کلیه شد که تو کلیه سنگ داره بعد از چند روز باز این شکم درد دور ناف و سرگیجه داره که سونو گرافی کل شکم و ازمایش شد و مدفوع که خدارو شکر سالم بود ولی من الان نگرانشم چیکار باید بکنم
- درمان شیر دون شدن بچه نه ماه
این دوسه روزه بچه ام که نه ماهشه اسهال شدید داره روزی ۶الی۷ باربیشتر درروز این جور میشه بعدشم فقط شیر میخوره چیزدیگه نمیخوره قبلن روزی ۲تا تخم مرغ آب پز میخورد بی تابی میکنه
- دخترم ۶ سالشه مدام سرفه میکنه هیچ علاعم دیگه نداره
- مصرف استامینوفن
دخترم ۳سالشه وسرماخورده،شربت ستادین دی سی بهش میدم تبش پایین نمیاد،میتونم استامینوفن هم بهش بدم؟فاصلشون چقدرباشه؟دی سی هر۸ساعت یک ونیم سی سی استفاده میکنم
- واکسن
با سلام واکسن پره ونار برای کودک چند مرتبه باید تزریق شود؟
- گریه ناگهانی جیغ ناگهانی مالیدن چشم و بینی و چنگ زدن ب سرس
سلام آقایه دکتر پسر من ۳ ماه و ۱۲ روزشه تو این مدت خیلی بچه اروم بودن و سر یک ساعت ۲ شماره شیر خوشک میخورده و هر روز مدفوع میکرده الان ۵ روزه ک خیلی گریه میکنه جیغ میزنه و وقتی شیشه شیر ب دهنش میدم نمیخوره بیشتر گریه میکنه و سر ۵ ساعت ب زور بهش شیر میدم چشمها و بینشو میماله و با دست ب سرش میزنه خیلی بی قراری میکنه از خواب میپره و جیغ میکشه اینجا دکتر بهش ی شربت ازیترومایسین ۲۰۰ دادن یک و نیم سی سی و ی قطره و پماد چشمی ولی ت این دوره مصرف اثری نداشته

