Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر وقتی بچه ۵ ساله سرفه خلطی داره شربت دکسترومتورفان برای بچه خوبه یا برم هگزین؟
- نگرانی بچه
سلام اقای دکتر پسرم اروین از بدو تولد پیش شما جهت معاینات روتین پرونده داره ،پسرم ۳ سال و۶ ماه داره ،کلمات محدودمیگه مثل بابا مامان اب ،،شما گفتین ببرمش گفتاردرمانی ،من بردم ۳ جلسه دکتر گفتن مشکل ذهنی و اوتیسم نداره فقط باهاش باید تو خونه صحبت کنید چون پدرش هم دیر به حرف اومد،حالا هنوز همون چندکلمه رو میگه ایا باید نگران باشم من مادر فوق العاده استرسی هستم خودخانم عالمه حسینیان گفتن که تو استرس به بچه منتقل میکنی؟؟ ایا نگران اوتیسم نباشم؟؟با اون که گفتاردرمان گفتن مشکلی نداره ولی بازم دلم اروم نمیگیره ،ممنونم
- کاغذ خوردن کودک شش ماهه
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم شش ماهشه و اندازه ی مستطیل کوچیک از کنار ی کاغذ کادو رو خورده باید چکار کنم ؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر.واقعا ممنونم از اینکه راهنماییم کردین.دستتون دردنکنه.جسارتا بازم ازتون راهنمایی میخوام. من مشکل دخترم رو گفتم و شما فرمودین شربت آنتی هیستامین و اسپری نازونکس براش بگیرم.خواستم بپرسم سیتریزین بهش دادم قبل اینکه پاسخ شما رو ببینم.برای دفعه بعد آنتی هیستامین بدم یا سیتریزین؟ و اینکه امروز دخترم چندباری خون دماغ شد،البته خون دماغ میشه اغلب ولی امروز چندبار پشت هم شد.و چشمش کمی قی کرده از صبح .درمان و داروی دیگه ای هم لازم داره؟
- دارویی
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ سالشه و چند روزه مریض شده دکتر بهش قرص فارینات ۵۰۰ داده که هر ۱۲ ساعت نصفشو میدم امروز بعد از ۲ روز دل پیچه وسر درد شدید گرفته و بعد از نیم ساعت خوب شد البته من بعد از نیم ساعتی که قرص دادم بهش آب ولرم با چند قطره آبلیمو ریختم داخل آب بهش دادم مال اون نمیتونه باشه یا اینکه به قرص حساسیت داره و باید قطعش کنم؟
- سلام دخترم ۹ سال داره، و ۴۲ کیلو وزن داره، دکتر سفیکسیم ۲۰۰ تجویز کرده ، چه مقدار باید استفاده کنه؟
- برفک لوزه ها
دخترم 10سالشه یه جوش رو زبون کوچیکه زده و روی لوزه هاشم مثل برفک زده علتش چی هست؟
- سلام پسرم 14 ماهشه و آبریزش بینی سبزرنگ دارد چه دارویی باید بخورد
- عفونت گوش کودک
سلام دختر من سه سال داره و ۱۳ کیلو وزنش هست گوش درد گرفته و یخواد آموکسی کلاو ۶۴۳ استفاده کنه لطفاً دوز مصرفش رو برای هر وعده به صورت سی سی بفرمایید
- آنفولانززززااااا
سلام دکتر انشالله خوب سلامت و شاد باشید دخترم ۳ونیم سالشه ۱۰روز پیش تب کرد بردم دکتر یه امپول بتا ستادین سفکسیم ۱۰۰ و پلترگونیوم داده داروها رو یه هفته دادم تمام شد ولی ستادین هست هنوز الان یکم گرفتگی بینی داره و مخاط بینی و سرفه زیاد داره چی بدم بهش؟ کتوتیفن و تئوفلین جی و اسپری بنفش کاتوسین پلاس ۲۵۰ دارم خونه کدومو بدم و چه مقدار؟
- رشد مو
سلام، دخترم۲۲ماهشه رشد موهاش اصلا خوب نیست کوتاه وخیلی کم پشته.قد وزنش خوبه ۱۲ کیلو داره چه شربتی بدم که موهاش رشد کنه وپرپشت بشه
- ادرار شیری رنگ
ادرار پسر دوسالم یهو اولش شیری رنگمثل روع بود بعد خوب شد علتش چیه تب جیزی هم نداره یهو اینجور شد
- استخوان درکف دست
سلام وقتتون بخیر.من یه پسر۴ ساله دارم.توانتهای انگشت اشاره سمت راست متوجه شدیم انگاراستخوانی اضافی داره.بنظرشماچی میتونه باشه؟ ممنون میشم پاسخ بدین.
- ازمایش
با عرص سلام من یک دختر 11 ماهه دارم که چکاب خون رو انجام دادم جوابش به این شرح هست Rbc4.52 وwbc12.3 وHb12.1 وhct36.3 وmcv 80.3 وmch26.7و mchc 33.3وپلاکتش451 هست پلاکتش کمی از نرمالش بالاتره خیلی نگرانم لطفا کل ازمایششو برام تفسیر کنید چون فعلا دسترسی به دکترش ندارم. ممنونم
- یبوست
سلام پسرم ۱۸ ماهشه یبوست داره آفا بابونه خوبه فاویسمم داره
- آنفولانزا
با سلام دختر پنج ساله ام یک هفته هستش با علائم تب کم و آبریزش بینی و سرفه شدید هستش. چیکار کنم سرفه اش قطع بشه؟ ممنون
- شربت پلاروکا برای فاویسم ضرر دارد یا نه
- تب وگلودرد
پسرم ۸ روز تب داره وشلوار درد سرفه های شدید دو بارم بردم دکتر سرم وصل کرده ولی تبش پایین نمیاد میشه راهنمایی کنید چیکار کنم
- دوز مصرف شربت آفاکسیم
فرزند من ۲۰ ماهه است و ۱۱کیلو وزن دارد،چه میزان شربت آفاکسیم۱۰۰و چند نوبت باید مصرف کنیم؟
- بیهوشی دندان پزشکی
باسلام و احترام دخترم دوسالش هست و دکتر دندونپزشک میگه باید تحت بیهوشی دندوناشو درست کنه آیا کار درستی است ؟ و خطرناک نیست؟

