Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
دخترم 4سال 9ماه داره گلوش خلط داره بینیش گرفته گاهی وقتا میگه سرم درد میکنه، هروقت که سرما میخوره فقط با شربت سفکسیم 100 خوب میشه الانم میتونم بهش بدم
- گرفتگی بینی کودک
چند روزه بینی پسرم کاملا کیپ شده اصلا شبها نمیتونه نفس بکشه روزها هم تو دماغی حرف میزنه قطره سدیم کلراید هم می ریزم اثر نمیکنه
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم
- حرکت دست و پا
سلام. آقای دگتر بچه من 2 ماهشه خیلی زیاد دست و پاهاش رو حرکت میده و دائم تکون میده و بالا و پایین میکنه اکثر اوقات دستاش روهم مشت میکنه . اشکالی نداره؟
- پلک زدن
سلام وخسته نباشید حدود ۲هفته پیش پسرم رو که ۶سالشه سگ دنبال کرد ترسید بعدآمدیم خونه خوابید ودر خواب دچار پلک زدن شد دکتر چشم پزشکی بردیم گفت چشم هاش مشکلی نداره پیش متخصص کودکان بردیم براش آزمایش نوشت گفت سالمه بعد جای دکتر مغز اعصاب بردیم نوار مغز گرفت گفت سالمه بعد الان تو خوابم دچار پلک زدن میشه میشه راهنماییم کنید ممنونم
- فاویسم
آیا به بچه ای که فاویسم دارد بعداز شش ماهگی می توان قطره آهن داد؟ واینکه نیازی به آزمایش خاصی دارد یا خیر؟
- سلام دخترم پنج ماهست چقدر شربت اموکسی سیلین بدم
- سلام دخترم ۲سالو سه ماهشه از سرمای بیرون یخ کرده آبریزش چشم و بینی گرفته چی بهش بدم ؟
سلام دخترم ۲سالو سه ماهشه از سرمای بیرون یخ کرده آبریزش چشم و بینی گرفته چی بهش بدم ؟
- قطره آهن،
با سلام آقای دکتر چه مارک قطره آهن به فرزند بدم؟
- تکرار ادرار
مدتی بود دختر سه ساله من پاهاشو باز می کرد و خودش رو روی زمین می مالید متوجه شدیم که زمانی که ادرار داره این کارو انجام می ده اخیرا این عمل زیاد تکرار می شه و هر بار به دستشویی می بریمش مقدار کمی ادرار یا مدفوع می کنه این عمل به خصوص شب ها حدودا هر نیم ساعت تکرار می شه تب و علامت خاص دیگه ای نداره تلاش ما هم معمولا اینه که با تشویق بره دستشویی به طوری که استرسی بهش وارد نشه آیا مشکل خاصی وجود داره؟ سپاس
- عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دخترم ۹ سالشه عفونت ادرا ر داشت دکتر براش آزمایش ادرار و خون نوشت انجام داد و گفت در ادرار یه ذره خون هست که قرص سفکسیم داد و گفت جای نگرانی نیست بهتر نشده و در ادرارش چیزایی شبیه دستمال کاغذی پیدا میشه چکار کنیم ممنون
- پوست
سلام خواهر زاده من ۷ سالشه و دختر هست چند روزه مادرش متوجه شده پوست بدنش چند جاش لکه های سفید زده میخواستم بدونم آیا قابل درمان هست
- در مورد مقدار مصرف شربت سفکسیم 100س
سلام وقتتون بخیر. پسرم 6، 7 ساله ست دکتر براش سفیکسیم 100 هر 12 ساعت داد و تشخیصش عفونت روده بود اما نگفتن چند سی سی بدم؟ از پریشب تبش شروع شد و فاصله تباش کمه
- راه رفتن کودک
سلام دخترم ۱سالو خورده هست نه ۴ دستو پا میره نه سینه خیز فقط غلط میخوره و میشینه و دستشو به جایی نمیگیره وایسه آیا دخترم مشکل خاصی داره یا ویتامین دی و کلسیمش کم هست ؟؟؟
- بی اشتهایی
سلام کودک ۱۶ ماهه ام خیلی کم غذا است هر راهی امتحان کردم غدای انگشتی و .... فقط چن تکه و یا چن قاشق می خوره زینک هم یه دوره دادم بد نبود خواهش میکنم یه اشتها آور معرفی کنید به جز زینک
- شربت فارپنتین..و
سلام پسر ۵.۵ساله دارم سرما نخورده ولی دوشبه فقط شبها به مدت یکی دوساعت سرفه مداوم میکنه اسپری سالبوتامول استفاده نیکنه و قطره بینی . بیمارشماست و رشت نیستیم شما فرمودین میتونه شربت فارمنتین استفاده کنه چه دوزی و چقدر در روز ؟
- اسهال ابکی دختر ۵ ساله
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
سلام خسته نباشید پسرم فاویسمی هست ۱۰ ساله باوزن ۲۶ کیلو دکتربابت سرماخوردگی سفکسیم ۱۰۰ داده اما اینقدر بد خط هست که نمیتوانم بفهمم هر ۱۲ ساعت چند سی سی باید مصرف کند ممنون میشم اگه راهنمایی کنید البته کم خونی هم دارد در کنارش قرص فر فولیک وشربت ایمو نز هم مصرف میکند
- داروی متوکلوپرامید
با سلام .دختر ۷ ساله ای دارم که در یک روز ۳ قرص متوکلوپرامید برای تهوع خورد و بعد دچار اسپاسم و کجی گردن شد و بعد از چند ساعت برطرف شد.الان ۴۰ روزه میگذره اما گاهی از گردن درد شکایت داره.چیکار باید بکنم ؟خدایی نکرده مشکل جدی ای داره؟؟ با به پزشک مراجعه کنم؟؟؟
- دارو در هنگام شیردهی به کودک
سلام من کودکم 8 ماهشه و شیر خودم و غذا میخوره آیا اگر از شیاف واژینال مترونیدازول استفاده کنم چون کودکم رو شیر میدم ضرر برای کودکم نداره؟؟

