Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کمبودوزن کودک ۳ ساله
سلام من یه دخترسه ساله دارم که وزنش ۱۰کیل وقدش ۸۸سانته دکترمتخصص بردم وازمایش داد ومعاینه کردن گفتن مشکلی نداره وسالمه حالاچه دکتری ببرم چکارکنم وزنش بیشتربشه وقدش رشد کنه خیلی ممنون
- درد سفیدی چشم کودک ۷ساله
سلام خدمت شما،درد شدید میگیره شدید ول میکنه واشک میاد از چشمش ،دکتر قطره باکتی ماید۱۰داده دردش کم شده ولی یکم چرک کرده،آیا طبیعیه،واینکه از دیشب حیلی بالا میآورد، وشربتومترال خورد قطع شده آیا میشه دلیل بالا آوردن، ازچشمش باشه،واینکه این قطره چشم چطور باید بریزم چند قطره ،کی خوب میشه اقای دکتر عزیز۰۰🙏🌹
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
با سلام و خسته نباشید پسر بچه سه ساله ای دارم که از یک سالگی تعدادی از موهای سرش به رنگ قرمز دراومدن و الان که وارد سه سالگی شده همون موها به رنگ سفید دراومدن و روز به روز در حال بیشتر شدن هستن لطفا راهنمایی کنید علت چیه و بابد چه کاری انجام بدم
- شیاف لاکساتور
سلام پسرم دوسال و هفت ماه داره ،، دوروز شکمش کار نکرد بیقراری میکرد بهش شیاف لاکساتور ۱ گرمی زدم ،، وزنش هم ۱۵ کیلو هستش ، یه بار مدفوع کرد ، ولی الان بیقراری میکنه برای شکمش ،، چیکار کنم؟؟
- پوشک
سلام آقای دکتر ببخشید چرا صبح که پوشک بچمو عوض میکنم خیلی خیس نیست.
- حساسیت
سلام دکتر واسه اولین بار تو غذای پسرم سیر ریختم بهش دادم بعد از دو سه ساعت دست و پا و روی گردن قرمز شد و حالت کهیر زد به نظر شما آزمایشی چیزی لازم نداره؟پسرم یک سال و نیمشه
- سرماخوردگی
پسرم ۱۵ماهشه شربت آزیترومایسین ۲۰۰چن سی سی بدم
- سوال از متخصص اطفال
سلام لثهکودک یک ماه است که متورم شده ولی دندان کودک نمیروید قسمت لثه مثل ابسه شده است
- سردردوحالت تهوع
باسلام دختر من ۱۱ ساله و چند روزی است که سر درد و حالت تهوع دارد ممنون میشم کمکم کنید
- شیاف
سلام برا بچه ۳ سال و ۴ ماهه با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب بالا و عدم پاسخ پروفن شیاف دیکلوفناک ۵۰ به صورت کامل استفاده بشه یا نصف؟
- سلام خسته نباشید پسرمن دوماه دیگه تولد۳سالگیش دوتاازناخونای دستش ناخون انگشت پاشم داره میفته من چیکارکنم ببرمش چکاب!
- خشکی پوست
عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم 4 سال و نیمشه. مدتیه گوشه چشمش و پوست ساق پا و رانش خشک میشه. کنار چشمش پوست پوست میشه و پوست پاش قسمت خشکی زدش ضخیم میشه. برای چشمش پماد بتامتازون وپماد چشمی زدم. بهتر میشه ولی باز همون جوری میشه. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پمادی براش بگیرم که خوب بشه. ممنون از پاسخگوییتون
- تغذیه
سلام پسرم ۵سالشه ۱۵ کیلوهست اصلا غذا نمیخوره لطفا یه شربت اشتها آور معرفی کنید خارجی هم باشه اشکالی نداره هرکدوم که خوبه شما بگین لطفا
- سرماخوردگی کودکان
باسلام وخسته نباشی من یه دختر ۱ساله ویک ماهه دارم امروز بخاطر سرماخوردگی برومش دکتر ، که براش آمپول پین سیلین وبتامتازون تجویز کرد واز طریق باسن بهش تزریق کردن بعد که اومدم خونه متوجه قرمزی پوست دور باسنش شدم وبردمش یه دکتر دیگه که بهش شربت سیتریزین داد حالا خوابیده اما صورتش رنگ پریده شده ودمای بدنش هم ۳۵ درجس چیکار کنم آقای دکتر تو رو خدا راهنمایی کنید خیلی حالم بده
- دندان
سلام دخترم ۱سالشه دندان نیش دراورره ولی کنار لثش ورم کرده مثل گوشت اضافه اورره باشه اینجوره دلیلش چیه دخترم خیلی بی قراره و گریه میکنه چیکار کنم ممنون میشم کمک کنید
- خلط گلو و جمع شدن اب در دهان
- رشدقد
- تب بالای کودک ۵ ساله
سلام دخترم ۵ سال داره امشب یهویی تب کرد نه سرفه داره نه آبریزش بینی فقط تبش بالای ۳۹ هست بهش دوبار شیاف ۱۲۵ گذاشتم توی ۶ ساعت فرق نکرده بنظرتون چیکارکنم
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۰ ساله است دوز ازیتر چقدر براش
- تیرویید لب مرز
سلام
پسرم سه سال و ۲۶ روزش هست. شبکه بهداشت گفت که خوب رشد نکرده. با وزن ۱۴۷۰۰ و قد ۹۵ و نیم بردمش دکتر. بعد از آزمایش گفتن که میکروب معده داره و کمبود ویتامین دی و tsh ۵.۹ وt4 ۱۷.۵. آیا پسر من به کم کاری تیروئید مبتلاست؟ این اعداد میشه زیاد بشه یا بعدا ها ممکنه به کم کاری تیروئید مبتلا بشه؟
با تشکر

