Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کواموکسی کلاو
سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو و نیم هستش ۵ سالشه سرماخورده دکتر کواموکسی کلاو ۴۵۷ داده هر ۱۲ ساعت ۸ و نیم سی سی خواستم بدونم مقدارش درسته و اینکه دخترم یه مقدار اسهال گرفته چیکار کنم دارو را ادامه بدم یا قطع کنم الان ۴ روزه دارو را بش دادم
- عفونت
سلام دختر یکسال و 5 ماهه دارم که از یکسالگی گفتن عفونت ادرار داره هر ماه سفیسکسیم دادن بعد دکتر دیگه ای مراجعه کردم در معاینه متوجه ترشحش شد و ترشحشو آزمایش کرد گفت عفونت ادرار نیست ترشحش عفونی شده دوبار همون دارو رو داد حالا بعد یکماه بازم ترشح داره آیا نشانه عفونت هست ؟و چه خطراتی داره ؟چکار باید کرد؟
- فلیپ
سلام پسرم ۵ سالش هست کم خونی داره قطره فلیپ روزی چند سی سی بهش بدم با وزن ۱۷ کیلو، ممنون
- انگل بچه
سلام پسرم دو سال و دوماه داره بعضی وقتها دست تو پوشکش میکنه نشیمن شو خارش میزنه ( خیلی کم) ایا عادته؟؟ اگه انگل داره میشه بدون ازمایش بهش دارو بدم؟؟؟چه دارویی باید بدم؟؟ مرسی
- قرص انگل
با سلام و خسته نباشید آیا قرص انگل رو میشه توی آب حل کرد به بچه داد؟
- دندان قروچه کردن
پسر پنج سال و نیم داره و تو خواب دندان قروچه میکنه همیشه علت خاصی داره؟ پسرم لاغره و کم غذاست همیشه.
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- بهترین شربت اهن برای کودک ۲/۵ساله که کم خونی داره چیه؟
- قطره اهن و مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر. دخترم دو سالش تموم شده . بهتره قطره مولتی ویتامین و اهن رو واسش ادامه بدم یا اینکه قطع کنم؟
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین پدیابست چقد به پسرم بدم 15 ماهشه. ممنون.
- با سلام من ی پسره چهار سال و نیمه دارم حدود چهار روزه اسهال همراه با دل پیچه داره نه تب داره نه تهوع البته اول یبوست داشت ی دکتر شربت لاکتوز ماین بهش داد اولش خوب بود بد چند روز شروع کرد به اسهال بردم دکتر شربت شد اسهال سرم با شربت زینگ وآزیتروما یسین بهش داد خوب شد دو روز دوباره میره دستشویی حالت شله مدفوعش زرد رنگ دل پیچه هم میگیرش ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید وی بهش بدم.
- زیاده روی
سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ ماهشه تقریبا ده روز هست روزی پنج شش بار زیاده روی داره نه شل هست نه سفت هر وقت دندان دربیاره اینجوری نمیشه ولی این سری خیلی طول کشید تب هم نداره حالش خوبه چه بدم که خوب بشه روزهای عادی روزی یکبار بود و چه پمبادی بزنم خیلی سوخته بدنش ممنونم
- حالت تهوع در ساعت طلوع افتاب
با سلام و عرض ادب، پسری دارم چهار و نیم ساله، دیروز وقت طلوع آفتاب در ساری شروع به بالا آوردن کرد و تقریبا هر نیم ساعت یکبار همینجوری میشد، نگران شدیم و ببيمارستان منتقل کردیم، دکتر گفت ویروس هست و یک آمپول تزریق شد، جالب اینجاست که تقریبا یک ماه و نیم پیش هم همین حالت تو شهر تبریز براش اتفاق افتاد اما اونجا هم دکتر گفت چیزی نیست و فقط ویروس هست، حالا علتش رو میخوام بدونم از چیه؟ عواقب بدی بعدا نداشته باشه یه وقت؟ چجوری میشه علت یابی کرد؟
- شربت زینک
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم یک سال و یک ماهشه و برای کم اشتهاییش شما فرمودید که شربت زینک سولفات بدم الان در کنار این شربت ایا نیازه که قطره اهن و مولتی ویتامین هم بدم بهش
- شیر
سلام آقای دکتر بچه 7 ماهه دارم فرنی رو با آب درست میکنم . میتونم با شیر کم چرب یا پرچرب هم درست کنم؟؟؟
- سرفه
باسلام دختر ۱۰ ساله من باوزن ۵۳ کیلو ، سرفه ی خشک میکنه و ترشحات زرد رنگ گوش داره و آبریزش بینی و گلوش قرمز شده ولی تب و گلودرد نداره من دیفن هیدرامین و شربت برم هگزین مید م ، لطفا بفرمایید چه داروهای دیگری اضافه کنم؟ آیا آنتی بیوتیک لازم هست ؟
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- روغن زیتون
سلام اقای دکتر میشه به پسرم ک دوسال وهفت ماه داره هرچند وقت یبوست داره ، تو وعده غذاییش روغن زیتون اضافه کنم؟؟ مرسی
- مصرف آزیترو برای پسر ۲۰ کیلو چقدر هست
وزن ۲۰ کیلو چقدر آزیترو؟
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
فرزند دوساله ای دارم که دارای سرفه های خلطی و تب و همچنین آبریزش بینی به رنگ سبز میباشد و دو روز است که دچار این علائم شده و بخاطر گرفتگی بینی به سختی تنفس میکند ،لطفا راهنمایی کنید که آیا شربت آزیترومایسین برای ایشان مناسب است و اینکه چه مقدار باید استفاده کنم ؟

