Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و بروز دونههای قرمز
سلام وقتتون بخیر الان دو شبه دخترم که یازده ماهش هس تب ۳۹ درجه داشته،با قطره و شیافت تبش رو اوردم پایین ،موقع خواب هم تبش شدت میگرفت اما الان روی بدنش و صورتش کلا دونههای قرمز ریخته بیرون،دلیلش چی میتونه باشه؟سرخک هس یا خیر
- غلت نزدن
سلام دخترم ۵ماه ۱۵ روزشه که دراز کشیده نگاه میکنه تو بغل یا میشینه سرش رومیاره پایین نگاه نمیکنه وغلت هم نمیزنه
- قطره استامینیفن
سلام همزمان مصرف استامینیفون با قرص لاکتیز برای نوازاد یکماهه عوارض داره؟
- قرمزی بیضه
سلام. پسرم تو سه ماهه..پوست بیضه قسمت زیرش قرمز شده .. کم کم داره بیشتر میشه.. علتش چیه؟
- سرلاک مناسب نوزاد ۷ماهه
- خواباندن نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید من نوزاد دوماهه ونیمی دارم درخواباندنش مشکل دارم فقط باید تابش بدم باتوجه به این که روز به روز سنگین تر میشه این روش برام سخته.خواستم بدونم چجوری میتونم بخوابانم.ممنون
- شربت ازترومایسین ۱۰۰
با سلام و احترام.به نوزادی که سه ماهش تموم شد و رفت تو اول چهار ماهگی چند سی سی میشه شربت ازیترومایسین ۱۰۰داد؟باتشکر
- رشد
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دختر چهار ماهه دارم وزن هنگام تولد ۲۵۹۰ با قد ۴۹ و دور سر ۳۴ الان در چهارماهگی وزن شده ۴۹۰۰ با قد ۶۲ و دور سر ۴۰ آیا این میزان رشد طبیعی است ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- روش مصرف اموکسی سیلین
برای نوزاد ۱ سال و سه ماه با وزن ۹ کیلیو و نیمم چه مقدار شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ مصرف شود
- درمان بیقراری
سلام آقای دکتر برای درمان بیقراری و گریه های نوزادم و بیشتر شدن خوابش چه داروی گیاهی و یاشیمیایی پیشنهاد میدین. ممنون
- تغییر شیر خشک
از بلوچستان مزاحم شدم. پسرم شیر خشک نان 3 می خوره اما داروخانه ها نداشتند. به جایش گیگوز 1 خریدم. مشکلی ندارد؟
- اسهال
باسلام دختر هفت ماهه ای دارم که دوروز است به دفعات زیاد و کم حجم مدفوع میکنه که خیلی نه شل هست و نه سفت .تب و استفراغ و بیحالی هم ندارهلطفا راهنمایی کنید.ممنون
- شربت ازيترومايسين وسرفه
سلام اقاي دكتر پسرم سه ماهشه مدتي سرفه ميكردبردم دكتر گفتن برا رفلاكس والرژيه بعد ازمدتي سرفه هاش شديد شد وتوخراب ازشدت سرفه قرمز ميشد بردم دكتر گفتم چرك داره ازيترو١٠٠براش نوشتن الان بعد از ٤روزهنوز سرفه ميكنه البته كمتر شده سرفه هاش اما اينكه ميگن بايد اسهال بشه تا خوب بشه واقعيت داره ؟؟چون پسرم اين س روز دفع نداشته اصلا يعني خوب نشده ،؟
- قطره پدی لاکت
سلام قطره پدی لاکت اگه به صورت مداوم به نوزاد بدیم مشکلی ایجاد میکنه من سه ماهگی برده بودم دکتر بهم این قطره رو داد تا الان که شش ماهشه هر روز بهش پنج قطره دادم من براساس اون چیزی که پشت قطره نوشته بود که باعث میشه ایمنی بدن نوزاد زیاد بشه خوردن قطره رو ادامه دادم مشکلی ایجاد میکنه ؟ دادن قطره رو قطع کنم؟ نوزادم چون گریه میکرد و کم شیر میخورد برده بودم دکتر که بهم این قطره و قطره کولیکز رو داد کولیکز دیگه نمیدم ولی اینو به دلیلی که گفتم ادامه دادم
- یبوست
بچه سه ماهه ام نمیتونه مدفوع دفع کنه سفت شده وزورمیزنه وعرق میکنه وبی حال میشه
- رفلاکس
سلام دکترعیدتون مبارک دکترمن میتونم به پسر5ماهم واسه خس خس سینش وبالااوردنش قطره دایمتیکون بدم؟دکترنمیتونم ببرمش یباربردمش بهش قرص اس امپرازول20صبحهانصف بهش میدادم ولی نمیخوره بالامیاره بجاش قطره دایمتیکون بدم؟
- غذای کمکی نوزاد
سلام اقای دکتر ی پسر ۶ ماهه دارم ک یکی دو هفته ای هست براش غذای کمکی شروع کردم اما اصلا علاقه ای به خوردن نداره دهنشو باز نمیکنه چیکارش کنم وقتی هم ک با کلک بازی دهنشو باز میکنه میزارم دهنش همش اوقش میگیره یاهم تف میکنه از فرنی نشاسته، بیسکویت مادر و پوره ی سیب و موز بهش دادم، چیکار کنم ک یکم غذا بخوره؟؟؟ ایا بزرگتر ک بشه خوب میشه یان؟؟؟؟ ممنون از پاسخگویی شما
- گريه
بإسلام نوزادي ٥ماهه دارم كه از ٣ماهگي وارد خو جمعي ميشوم شروع به گريه شديد ميكند در حدي كه نفسش بند مي آيد،هيجوره هم آرام نميشود مگر آنكه از محيط خارج بشم حتي اگه جاي خلوتي هم باشم و حدود ده نَفَر ادم اضافه بشن باز شروع با گريه ميكند،نوزاد من بشدت آرام است و اصلا گريه نميكند،يه صداي اذان و مداحي گريه ميكند.هيچ مجلس ختمي نميتونم برم چيكار كنم حتي مهماني
- سرماخوردگی
سلام کودک یکساله دارم سرماخورده آبریزش بینی وسرفه های شدید داره چه دارویی بدم
- شیرخشک
سلام پسرم ۷ ماهشه شیرخشک اپتامیل ۲ میدم ولی به اسهال افتاده الان چه شیرخشکی جایگزین کنم

