Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام کودک یک ساله دارم که۵روزه اسهاله ومدفوع شل وابکی زرد رنگ وبد بو داره اشتهای غذایی نداره وفقط شیر واب میخوره دیشب یک باره ده قطره پدی لاکت بهش دادم الان اسهلش شدید تر شده چیکار کنم
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
پسرم سه روز تب کرد .که روز اول بردمش دکتر و دکتر گفتن ک سرماخورده و کوریزان و استامینوفن تجویز کرد .روز سوم تبش قطع شد الان ک روز چهارمه روی صورتش دونه های قرمز دراومده و بیقراه همچنان . سوالم اینه اگر سرماخورده این دونه های پوستی چی هست ؟ و اینکه نگرانم اگه تبش قطع شده و خوب شده این بیقراریش برای چی هست ؟ خدای نکرده عفونت مننژیت و یا گوش و ... نباشه 😔😭
- کودکم یک سال و 5ماهست وزنش10کیلونیم هس مشکلی که نیس!
- خلط گلو و جمع شدن اب در دهان
- تب شدید کودک
سلام کودک ۴ساله من تب شدید داره چگونه تب پایین بیارم سرش گیج میره
- فاویسم
سلام و عرض ادب پسرم ۲ سالشه و فاویسم داره به خاطر کم اشتهایی و (وزن کم ۹ کیلو ۴۰۰ ) پدیا شور براش گرفتم میخواستم بدونم چون فاویسم داره مشکلی ایجاد نمیشه ؟
- ویتامین د۳ دوز ۵۰۰۰۰
سلام دخترم سه ماه دیگه شش سالش میشه.آزمایش داد ویتامین د پایین بود. دکتر اطفال براش ویتامی د۳ نوشته که دو هفته یکبار یدونه بخوره اما آقای دکتر دوزش ۵۰ هزار هست به نظرتون مشکلی نیست که ویتانین د۳ با دوز ۵۰۰۰۰۰ به بچه شش ساله بدم؟
- زبان
دختری ۲ونیم ساله نوک زبونش قرمزمیشه با هاله ای سفید رنگ دورش علت چیه اکثر اوقات هستش
- رفلاکس
سلام وخسته نباشیدمیشه لطف کنیدعلایم رفلاکس پنهان بگیدچیه وراه درمانش چجوریه ممنون
- واکسن
سلام و عرض ادب جناب دکتر برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن آنفولانزا و پره ونار را در یک روز تزریق کرد؟
- شیر خشک
سلام مجدد آقای دکتر، سه نوع شیرخشکامتحان کردم بچه ام اسهال میشه ، آبکی . فقط ببلاک ال اف دادم خوب بوده؟ چکار کنم؟ ببلاک ال اف رو میشه تا آخر بهش بدم؟ یا شیر خشک ha بگیرم؟ ممنون
- سلام آقای دکتر .پسرم ۱۹ روزه به دنیا اومده خیلی خودش کش و قوس میده ممنونم جواب بدید
- قرص سفیکسیم دویست
سلام.دخترم شیش سالشه.بردمش دکتر قرص سفیکسیم دویست نوشته.روزی یه عدد.مقدارش زیاد نیست.؟؟گلو درد و گوش درد داره
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام وقت بخیر دخترم پنج سال داره وزن ۱۶کیلو دکتر بهش سفالکسین ۱۲۵داده نگفته چقدر بهش بدم لطف کنین راهنمایی کنین ممنون
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۱۵ ماهشه مدتیه بی اشتها شده واصلا غذا نمیخوره میخاستم راهنماییم کنید که چه شربت اشتها اوری واسش بخرم?واینکه خودم در منزل شربت نئوزینک را دارم بنظرتون تاثیری داره بهش بدم یا نه?
- آروغ نوزاد
نوزادم يك ماه را تمام كرده خيلي سخت آروغ ميزنه كه باعث ميشود گريه كند تا آروغ بزند نآن ١ بهش ميدهم از شيرش راضي هستم در ضمن كوليك دارد چي كار كنم راحت آروغ بزند داروي خاصي هست ؟
- سلام ووقت بخیرپسری چهارسالونیمه دارم که مدتهاست خلط پشت گلودارن بعضی وقتهاهم حالت خذوپف شدید حتادرحالت عادی احساس میکنم ریه اش صدا میده.چندباردکتربردم فایده نداشته. الان دوباره شروع شده. میگه گوشام هم درد داره که میذارم رومتکا.یه هفته ای هم میشه که احساس میکنم خوب ومیشنوه.حرفی که میشنوه رو چندبارمیپرسه تقریبتا.گلودرد هم داره الان.سری قبل داذوی کواموکسی کلاو دادن که متاسفانه نمیتونه بخوره بالامیاره. حالا میتونم شروع کنم بهش شربت ازیترومایسین بدم؟ ۱۰۰ یا ۲۰۰ باید بگیرم واسش؟ مقدارش چقدر باشه؟یا چه انتی بیوتیکی که طعم میوه داشته باشه و مناسب باشه براش.
چهارسال ونیم وزن ۱۵ کیلو خلط پشت حلق و خروپف داره معمولا یک بار گوشش عفونی شده ماه گذشته که کواموکسی کلاو فارمنتین دو روز خورد و دیگه نخورد.یعنی بالاش میاره. مشکل الانش گلو درد و گوش درد هردو گوش
- سرما خوردی همراه با ابریزش بینی و چرک گلو
- تب
سلام اقای دکتر من سه روز هست که اومدم مشهد دخترم از دیروز بعداظهر اول گفت پای چپش درد میگیره بعدشم تب داشت تا ۳۸/۵اندفعه با پروفن تبش کنترل کردم ۶ساعتی فقط میخوام بدونم برای چیه تبش ایا آنفلانزا را گرفته نمیدونم کجا ببرمش دکتر الان شما نمیتونین تجویز هیچ دارویی برای من بکنین ولی نمیگه گلوم میسوزه یا میخاره فقط میگه گلوم میخوام سرفه کنم تک و توکی سرفه داره شما میگین چیکار کنم ممنون دخترم ۶سالشه وزنشم ۲۰کیلو
- کمبود وزن
باسلام. دخترم 8 ماه و 10روزه است و وزن فعلی 7کیلو و 600 گرم. وزن تولد 3کیلو و 80 گرم بود. برای کمبود وزنش چه کنم؟نگرانم. باتشکر

