Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مکمل
سلام ببخشید دخترم چهار سالشه خیلی لاغر و ضعیفه کمبود کلسیم هم داره شربت زینک پلاس با شربت کلسیم کلسی شور که زینک و منیزیم و کلسیم داره هر روز اینا رو باهم بدم اشکالی نداره شربت امگا 3 هم براش گرفتم چون اصلا حرفاشو نمیفهمم تداخل دارویی دارن ممنون میشم
- کودک یک سال و ۴ ماهه دارم و اکنون نیز باردارم …ایا میتونم شیر دادن به کودکم رو به خاطر بارداریم قطع کنم و شیر خشک به او بدم؟
قطع شیر کودک یک سال و ۴ ماهه به واسطه بارداری مجددا آیا جایز است؟ شیر خشک میشه جایگزینش کنم؟ چه مارکی؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم 3هفتست سرماخورده الان چند روزه آبریزش غلیظ داره به رنگ سبز و زرد آیا مشکلیه؟؟در حال حاضر قطره سدیم کلرید میزنم وبا فین گیر تمیز میکنم.دخترم 3سال و3ماهشه
- قرص آموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- شب ادراری
سلام پسری۱۰ساله دارم که مشکل هیپوس پادیاس داردبعدازعمل که در۲سالگی انجام داده شب ادرای داردآیامشکل شب ادراری ازبیماری وعملش است وآیاقرصی هست که پیشنهادبدهیدتاشب ادراریش قطع شودچون بزرگ شده خودش خجالت میکشد ممنون
- تقویت سیستم ایمنی بدن
پسرم پنج سال و هشت ماهه با وزن حدود ۲۳ زود زود سرما میخوره چه شربتی برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما پیشنهاد میدین و چه مقدار مصرف کنه و آیا باید مداوم مصرف شود یا فقط یک دوره تا زمان اتمام شربت؟
- آمپول هیدرو کورتیزون
- سرفه
بچم از صبح یکم داغه سرفه داره چه آنتی بیوتیکی بهش بدم؟
- واکسن آنفولانزا
سلام تا کی وقت هس واکسن انفولانزا بزنیم؟
- ختنه
سلام وقت بخیر نوزادم رو ختنه کردم الان دوماهه مبگذره سر التش میره داخل کلا اصلا التت معلوم نمیشه بعد ختنه چرا اینطوریه ینی طبیهیه؟
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک یک سال و پنج ماه با وزن ۱۱.۵
چقدر دارو مصرف کنم
- شربت
سلام میخاستم بدونم شربت های مثل زینک سولفات .کیندر.سانستول که یه مکمل غذایی هستند رو چه مدت باید مصرف کرد؟ایا مصرف زیاد انها مسکلی دارد؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر بچه من سه ماهشه شیر ببلاک 1میخوره شکمش معمولا دوروز درمیون کارمیکنه الان چندروزه بی اشتها شیرش رو میخوره باید چند بار سرشیشه رو داخل دهانش بذارم تا بخوره شیرش رو عوض کنم اپتامیل بخرم؟
- سرفه خلط دار
سلام . آیا شربت کتوتیفن و سالبوتامول(با توجه به منع مصرف دارو برای کودکان زیر سه سال بر اساس بروشور داخل جعبه دارو ) برای سرفه کودک شش و نیم ماهه مناسب است ؟
- قرص فنازومکس
دخترم 6ماهشه قرص فنازومکس مشکلی براش نداره؟
- تک سرفه
سلام اقای دکتر بچم ۷ماه س تا۴ماهگی اس امپرازول دادم یهو قط کردیم. حالا از ۶ماهگی دوباره دکتر شروع کرده ولی وقتی خوابه و و مزه مزه میکنه تک سرفه هم داره.نگرانشم پس کی خوب میشه؟ اس امپرازول ۱۰ میدم صبح نصف شب نصف. لازمه بیشتر باشه دوزش؟ممنونم خیلی ممنونم
- دل درد
سلام.دخترم سه سالشه خیلی ضعیفه بی اشتهاست تازگی چیزی میخوره میگه دلم درد میکنه به حالت سجده میره چیکار کنم راهنمایی کنید لطفا
- سرفه بعد از مصرف سفکسیم کودک ۵ساله
بچم ۵ سالشه شربت سفکسیمش دادیم تموم شده حالا دوباره سرفه میکند وکمی تب دارد شربت گایافنزین و کتوتیفن هم میدم ولی بازم سرفه میکند
- شیر خوردن
سلام دکتر خداقوت پسرم یک هفته دیگه وارد۸ماهگی میشه آلرژی به پروتئین گاوی ورفلاکس پنهان داره حدو۱ماهی میشه حین شیر خوردن دوتا انگشت اشاره دستاشو وارد گوش هاش میکنه ویا با گوش هاش بازی میکنه بنظرتون مشکلی داره حین معاینه پزشکی هیچ دکتری نگفت که عفونت گوش داره بنظرتون علتش ممکنه بخاطره رفلاکس باشه یا اینکه مسئله ای دیگه است لطفا راهنماییم کنید متشکرم🙏🏻🌹
- سیاه شدن کودو هنگام گریه

