Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سنگ کلیه نوازاد
سلام دکتر دخترم کلیه سمت چپش سنگ داره سنش هم سه ماه ونیم هست باتشکر
- تغذیه
سلام آقای دکتر پسر من در اواخر ۴ ماهگیش وزنش ۵کیلو۸۰۰ بود و بهداشت گفت که وزنش پایین هستپسرم هم خیلی کم شیر میخوره . الان دیگه پسرم ۵ ماهش هست و ۲۴ میره تو ۶ ماه .پسرم هم فقط شیر خودم رو می خوره اصلا بهش شیر خشک ندادم الان هم که بهش نگاه می کنم از اون موقع تا الان وزنی انگار نگرفته خیلی لاغر شده می خواستم بگم می تونم کم کم غذا دادن رو شروع کنم
- سلام دخترم از موقع تولد تا الان که شیر نان یک بهش میدم درست شکمش کار نمیکنه همش زور میزنه اول نان اچ آ بهش میدادم دیگه گیرم نیومد دکتر گفتش دیگه شیر دیگه جز نان بهش نده شاید رو اسهال بیفته ولی احتمالا به لاکتوز شیر حساس هست چه شیر دیگه ای بهش بدم به جای نان
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- سرماخوردگی۸ماه
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۸ماهشه الان۴روز سرماخورده بهش قطره سیترازم باسفالکسین و ی شربت خلط اور الان دو روز حس میکنم شدید شده چشماش اشک میاد ابریزش زیاد داره باهمین داروهاخوب میش؟
- جوش
جوش زیر چانه
- رشد کم دور سر نوزاد
سلام دختر ۱۰ ماهه دارم، هنگام تولد ۳۵۰۰گرم، ۴۸ سانت قد و دور سر ۳۴سانت داشت ولی الان وزن ۸۶۰۰گرم، ۷۴سانت قد و دور سر ۴۳.۲ دارد، وزن و قد طبق نموداره اما دور سر ۴۳.۲ ساخته که طبق نمودار یک سانت کمتره، ماه پیش هم ۴۳ سانت بود، این موضوع نگرانم کرده،لطفا بفرمایید برای رسیدن به رشد نرمال طبق نمودار چکار کنم؟
- شیر خشکal110
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من الان ۳ ماهه هست وفقط شیر خشک al110 بهش میسازه که متاسفانه در بازار موجود نیست و با پزشک که مشورت کردم گفت شیر خشک ببلاک lf بهش بده ولی این شیرخشک هم بهش نمیسازه دچار یبوست و دل پیچه میشه بنظرتون چکار کنم چه شیر خشکی بهش بدهم
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام وعرض ادب .اقای دکتر دختر من سه ماه ونیمشه وسرما خورده بردمش دکتر بهش قرص فلوبان وشربت پلارژین وشربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ براش نوشته که اول دوزوز تب داشت الان سه روزه سرفه میکنه که به جای اینکه خوب بشه سرفه هاش شدید تر شده واصلا از شیر خوردن افتاده اصلا شیشه شیر نمیگیره ومدام وزن کم میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چی بهش بدم سرفه هاش خوب بشه .دختر من رفلاکسی نکسیوم خارجی روزی نصف ساشه بهش میدم با مولتی ویتامین
- مدفوع نمیکنه
سلام پسر من ۱۸ روزش است الان چهار روز مدفوع نکرده شکمش باد کرده درد هم میکنه همه اش گریه میکنه نمی خوابه شیر هم نمی حوره چه دارویی بهش بدم من داخل یه روستا زندگی میکنم امروز فردا هم تعطیل تا شنبه باید من چه دارویی بهش بدم بهتر بشه تا من یه جایی پسرم رو ببرم لطفآ زود جواب منو بدین
- قارچ پوستی
سلام نوزاد ۳و نیم ماه ام رو پوست بدن خصوصا باسن پوسته بوسته میشه دایره ای و کاهی قرمز میشه چه کار کنم کلوتریمازول زدم چهاربار انگار داره بیشتر میشه و به جاهای دیگه بدنش سرایت میکنه
- ورم پا بعد از واکسن دوماهگی
با سلام. آقای دکتر واکسن ۲ ماهگی دخترم رو زدیم. بعد از یه هفته متوجه شدم پایی که واکسن زده از زانو به بالا، یعنی کل ران پا نسبت به پای دیگر متورم است. باید چه اقدامی انجام بدم. علائمی مثل تب ، درد و قرمزی ندارد. ممنون میشم کمکم کنید. خیلی نگرانم
- رفلاکس نوزاد
دخترم 75روزش یکماهش بودخیلی به خودش میپیچیدانقدربه خودش فشارمیاوردکه قرمزمیشدبردمش دکترتشخیص دادن رفلاکس داره داروهایی که تجویزکردن بی بی کر،کولیک،زانتاک وقرص باکلوفن بودقراشدتایکماه استفاده کنم ودوباره برای معاینه ببرمش ولی متاسفانه مطبشون تعطیل شده تاالان هم همونطورداروهاروتکرارکردم وتابه امروزادامه دادم نمیدونم بایدچیکارکنم، الان هم زورزدناش خوب شد فقط بالامیاره وتازگیهااب دهنشوبیرون میریزه ؤوزن گیریشم خوبه مشکلی نداره لطفاراهنمایی کنیدکه ازحالابه بعدبایدچیکارکنم،ممنون
- سلام بچه من سه ماهش سرفه و عطسه دارد چکار کنیم
بچه من سه روز است سرفه و عطسه دارد چکار کنم درضمن سه ماهش است
- Maximizing Income by choosing a Broker for Quick Home Sales
- غذا
سلام دگترپسرمن ۷ماهشه میتونم سیب زمینی توآبگوشت باگوشتکوب له کنم بهش بدم؟صررنداره
- وزن نوزاد
با سلام. نوزاد من پنج ماه و ۲۲ روز هست با وزن ۲۸۰۰ بدنیا آورد. الان ۶۹۰۰ میباشد . در دو ماهه اخیر فقط ۴۰۰ گرم اضافه کرده است. آیا وزن او نرمال است؟آیا وزن گیری در دو ماهه اخیر مناسب است؟
- شیرنخوردن نوزاد
با سلام نوزاد دختر من الان شش ماه و دو روزشه با وزن 7600 ولی حدود یک ماهی میشه که خیلی کم شیر میخوره اونم با فواصل طولانی. شبا از ساعت 12 و نیم یک تا نزدیک ظهر میخوابه تو این فاصله یکی دو بار هر دفعه در حد 30 سی سی شیرخشک بهش میدم. دو هفته ای نیشه قطره ویوا کیدز بهش میدم که کمی اشتها پیدا کنه تاثیر خیلی کمی روش داشته خیلی نگرانشم برا شیر کم خوردنش لطفا راهنمایی بفرمایید. ضمنا در طول روز شیر خودمو میخوره. ممنون
- سلام مصرف دارو براي نوزاد ٤ماهه تا چند روز بايد ادامه داشته باشد
نوزاد من ٤ماه و ١٥روز دارو و متاسفانه مبتلا به كرونا شدِ روز اول اب شديد داشت كه كنترل شد و از روز بعد سرفه و عطسه هرزگاهي ميكرد دكتر براش سيتريزين هر ١٢ساعت ١٠سي سي و اموكسي سيلين ١٢٥هر ٨ساعت ٥سي سي و قطره بيني داده تا چند روز بايد دارو مصرف شود و همچنان سرفه و عطسه ادامه دارد ممنون از راهنماييتون
- آب اشامیدنی
سلام پسرم ۵ ماه و۶ روزش هست باوزن ۷ کیلو و۵۰۰ گرم،،براش آب آشامیدنی استرلیزه کاله گرفتم میتونم آقای دکتربهش بدم؟ چه مقداربایدبدم؟ ممنونم از لطف شما
- رفلاکس
سلام پسر هفت ماهه ام خیلی خیلی بیقراری میکنه ب خودش میپیچه شیر نمیخوره مگر اینکه خواب باشه یا اینکه چن ساعت از شیر نخوردن گذشته باشه اونوقت میخوره حین شیر خوردن شکمش صدا میده و سینه رو رها میکنه اشتها برای غذا خوردن نداره سرش رو ب عقب میبره حالت ترش کردن داره استفراغ نداره شبها تا صب چند بار بیدار میشه و بشدت گریه میکنه آزمایش ادرار سونوگرافی از کلیه عکس از قلب همه رو انجام دادیم مشکلی نداشته میگن رفلاکس داره رانیتیدین آمپرازول پدی لاکت استفاده کرده اثری نداشت داروهای کولیک هم کولیف استفاده کرده اثری نداره هرروز هم داره بد تر میشه وزن حین تولد 2و900بود الان7و950هستش شش ماهگی 7و750بود ایا کمبود وزن داره بنظر شما چ مشکلی داره و داروههای رفلاکس چی بهش بدیم ممنون

