Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دست
سلام کف دست پسر هفت ماه و نیمم ترک زده و خشکه انگشتاش هم ترک خورده
- ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه
لطفا در رابطه علت ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه توضیح بدید.
- اسهال نوزاد سه ماهه
باسلام دختره ماهه دارم شیر خشک میخوره هر بار بعداز خوردن شیر خشک سریع مدفوع میکنه مدفوعش زرد رنگ و معمولی آیا اسهال داره چون دقیقا همون لحظه تموم شدن شیر خوردن مدفوعش شروع میشه
- نشاندن نوزاد
سلام نشستن نوزادتاچندماهگی باید باشد
- شیر خشک بلاگ ای ار
پسرم یک ماهه هست رفلاکس معده داره دکتر بهش شیر خشک ببلاگ ای ار پیشنهاد کرد ..با خوردن این شیر خشک دیگه شیر بالا نمیاره اما در روز ۶ بار شکمش کار میکنه این نشانه اسهال هست؟باید شیر خشکش رو عوض کنم؟
- توده ریه جنین
سلام دکتر میخواستم ببینم توده سکستریشن درون ریه نوزاد باید جراحی بشه یا نه؟ خطرش چقدره؟ از زمانیکه ریه تشکیل شده توده به هیچ عنوان بزرگ نشده فقط خود ریه رشد کرده
- کولیک
سلام خسته نباشید .دخترم ۱ماه و ۶روزشه خیلی نفخ و دلپیچه داره.باید چیکار کنم
- زردی نوزاد
سلام زردی نوزاد ۸ روزم اول ۱۰ با دستگاه بعد ۱۰ با خون و امروز ۱۰.۳ با دستگاهه یکم عطسه و چرک هر دو چشم داره ایا فتوتراپی نیاز داره با تشکر
- صدای روده نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 1ماه و 9روزشه صدای روده هاش میاد علتش چیه؟
- یبوست نوزاددوماهه
سلام نوزاددوماهه ای دارم کمی نفخ شکم داردوشربت گرایپ میکسچربرایش گرفتیم وسه روزمدفوع نکردوچهارمین بعدازبراداشتن تکه ای صابون برمقعدش فورامدفوع سفت دستشویی کردوباشیرمادرتغذیه میشه بایدچیکارکنیم یاچه دارویی بگیریم تایبوستش برطرف بشه
- خاراندن سرو صورت نوزاد
باعرض سلام نوزاد ۴ ماهه ای دارم که مدام دستش سمت گوش و بینی اش و بیشتر اطراف گوشش است و مدام دستش را به اطراف گوشش میبرد.معاینه شده و عفونت گوش ندارد و سرماخوردگی ندارد.با این تفاسیرعلت چیست؟با سپاس فراوان
- زعفران و بستنی
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماه و۲۰روزشه میتونم توی فرنی زعفران دم کرده بریزم ؟بستنی و ماست پرچرب پاستوریزه میتونم بهش بدم؟
- غذاي كمكي
باسلام دخترم وارد پنج ماهگي شده وزن تولد٤٢٠٠.من ديابت ندارم.وزن الان ٨٥٠٠ تا ٣ماهگي شير خودمو خورد الان شيرخشك إي آر ميخوره.دخترم هم رفلاكس داره هم الرژي به پروتيين.يك ماهگي ب مدت چن هفته رانيتيدين و كپسول امپرازول مصرف كرد و قطع كردم.ايا ميتونم غذاي كمكي رو شروع كنم؟
- وزن نوزاد
باسلام دخترمن در 38هفته بدنیاامدباوزن3کیلوکه بعدازچندروز شد2800 و از پنج ماهگی رفلاکس داشت که الان خیلی بهترشده وزنش در موقع شش ماهگی 6600بود میخواستم بپرسم ایاوزنش نرماله یاخیر
- استفراغ
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم سه ماهش هست وزنش ۶۹۰۰هستامروز ۲ دفعه استفراغ کرد اب خالی بود وبوی ترش میداد چکارکنم خیلی نگرانم لطفا راهنماهیم کنید به دکتر تا فردا دسترسی ندارم خیلی نگرانم
- شیر دهی
سلام پسرم یک ساله ونیمه دکتر واسه معده قرص دومپریدون۱۰ داده میخواستم بدونم از طریق شیرم بهش منتقل نمیشه نمیدونم به دکتر گفتم شیر میدم یانه واسه بچم ضرر نداشته باشه؟لطفا راهنماییم کنید
- شیر
سلام بچه ای یه ساله دارم میشه بش شیر پاستریزه کم چرب بش بدم چون از شیر خودم سیر نمیشه ونمی خوابه
- نوزادپنج ماهه
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزادم شش ماهشه وزنش ۵۷۰۰هست وزن بدوتولدش ۲۶۰۰خیلی لاغره فرنی هم بهش میدم ولی اصلا رشد نمیکنه شربت زینگ گلوکونات وقطره میم هم بهش میدم شیرخودمو میخوره احساس میکنم شیرم اصلا بدرد نمیخوره یعنی از دوماهگی به بعدرشدش متوقف شد دوماهگی ۴۴۰۰بود به نظرتون شیرخشک چی بهش بدم
- دانه های قرمز
سلام. نوزاد ۵ ماهه دارم. گردنشو با دستمال مرطوب پاک کردم. بعد یکی دو روز متوجه شدم دانه های ریز قرمز کمرنگ و برجسته زده رو گردنش. یعنی به دستمال مرطوب آلرژی داشته؟ الان چکار کنم خوب شه؟
- سرماخوردگی بچه
بچه پنج ماهه ودوروزشه سرماخورده زیادسرفه میکنه البته سرفه هاش خشک نی بردمش دکترفقط استامینوفن بهش داده بااسپری بینی بهم گفت جوشیده آویشن بهش بده ولی من بهش ندادم سرفه هاش خیلی نگرانم کرده

