Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
پسرم دوسالشه و سرما خورده دکتر براش آزیترمایسین ۲۰۰ تجویز کردن هر ۱۲ساعت دو و نیم سی سی وزن پسرم ۱۴/۵ کیلو میخواستم ببینم اوکی؟ اخه آزیترو مایسین روزی یکبار معمولا تجویز میشه
- مصرف اموکس کولا
سلام دکتر خسته نباشی دخترم دوساله هستش هر کار کردم اموکس ۱۲۵ پیدانکردم براش ۲۵۰ گرفتم براش دوزش چقد باید باشه باتشکر
- مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک با وزن ۲۲ کیلو
سرما خوردگی و سرفه خشک خلط بینی کودک ۸ ساله با وزن ۲۲ کیلو
- ریزش مو
دخترم ۱۱سالشه ریزش مو داره میخوام بدونم در روز چه مقدار شربت زینک بهش بدم
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم شربت کتوتیفن براش تجویز شده اما طعمشو دوست نداره شربت سرما خوردگی داره با طعم تمشک میتونم با اون یکم قاطی کنم بهش بدم
- *
درود،ده روز قبل پسرم سرما داشت شما بهش آموکسی کلاو و دکسترمتورفان دادین دارو خورد خوب شد وقتی داروهای تموم میشه بعد چند روز دوباره مریضی شروع میشه ۵ سالش هست با وزن ۱۸ کیلو .
- سلام خسته نباشید
سلام اقای دکتربجم دو روزه تب کرده دو سه بار امروز و دیروز مدفوع کرد شل بود سرمام خورده دکتر بهش سفکسین داذه یعنی خوبه وزنشم 13کیلو هست 3سی سی نوشته کم نیست؟
- علت مدفوع کردن کودک بعد از غذا چیه
دخترم یکسالو یک ماهشه چند روزه بعد از غذا سریع مدفوع میکنه
- ساعت اشتباه دادن انتی بیوتیک
سلام خسته نباشید من دو روز هر 12 ساعت به کودکم انتی بیوتیک میدم. اما امشب اشتباهی 6 ساعته دادم ایا مشکلی پیشمید برای کودکم؟
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم ده روز دیگه سه سالش میشه فقط چند تا کلمه حرف میزنه ،شوهرمم دیر به حرف اومد، ایا من میتونم از پوشک بگیرمش؟؟ درحد ۶تا کلمه میگه ،، ممنونم
- شربت سرماخوردگی و فاویسم
شربت سرماخوردگی کودکان برای بچه یکساله ک فاویسم داره ضرر داره؟
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک ساله را تموم کرده و چند وقتی است که مدفوع مثل تکه سنگ است از لحاظ شکم درد مشکل نداره ولی روزی یک بار مدفوع میکنه ومدفدعش پشکلی است متشکرم جوابم را بدهید
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر بعد از چند ماه رژیم سخت خودم به همه آلرژن ها ازمایش مدفوع دخترم نشون میده آلرژی به پروتئین گاوی داره، حالا میتونم آجیل و سویا و ...بخورم؟؟
- دوز شربت اموکسی سیلین۱۲۵
سلام پسر۲سالو۲ ماهه با وزن ۱۰/۷۰۰ دوز اموکسی سیلین۱۲۵ چقدر و چندبار درروز باید بهش بدم؟چون قبلا رو پیشونیش زخم شده بود دکتر گفت تب خاله هروقت این حالتی شد دوباره همبن داروهارو بده الانم مجدد همین حالت براش پیش اومده
- سوال کردن زیاد
سلام. پسرم ۷سالشه نزدیک به یه ساله که هر سوالی را شده تا ده بار میپرسه وهر بار من جوابشو کامل میدم بازم تکرار میکنه دیگه خسته شدم کمکم کنید
- خرخر بینی،
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه به تازگی سرما خورده ودارو قرص ازیترمایسن میخوره ولی آقای دکتر وقتی جیغ یا گریه میکنه صداش یکمی میگیره و و گاهی بینی اش خر خر میکنه البته موقعه خواب اونم گاهی هست با بینی نفس میکشه علت اش چیه میشه برام توضیح بدید چکار کنم که گرفتگی بینی را چگونه خوب کنم ممنون از لطفتون
- ویزیت شدن
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم شما دقیقا چه روزی تشریف میارین میخواستم پسرمو ویزیت کنید .
- مسمومییت کودک چهار ماهه با شمع
بچه من ۴ ماهشه یکم پارافین شمع خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
پسرم سرفه خروسکی داره.پنج سال چیه ماهشه۱۸کیلو.تب داره همراه با عفونت گلو.دکتر بهش سغکسیم داده هر دوازده ساعت پنج سی سی،اصلا خوب نمیشه
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک چهارساله بیست کیلویی
دختر من هیچ انتی بیوتیک دیگری مصرف نمیکنه ،مزه همه تلخه و بالا میاره انقدر که بی حال میشه ومیوفته ،تنها انتی بیوتیکی که میخوره سفکسیم هست ،دکتر براش تجویز کرد دیروز ،اما میزان مصرف رو توی نسخه اینترنتی نزدن و امروز هم تعطیل هستن ،ممکنه بفرمایید چقدر برای سرفه های خلطی و ابریزش بینی که داره و شدیده باید سفکسیم استفاده کنیم ،ممنون

