Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم وزنی
سلام کودک من هنگام تولد3200بوده الان یازده ماشه 8100است نزدیک دوماهه روی این وزن مانده لطفاً راهنمایی کنید چه کنم
- اسهال کودک
کودکم اموکسیلین ۲۵۰ میدم اسهال داره اشکال نداره ۱۵ ماهه
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
سلام بدونم برای بچه 6 ساله وزن 22 کیلو جایگزین کپسول ازیترومایسن250 که هر 24 ساعت یک عدد دکتر تجویز کردن چه مقدار شربت ازیترومایسن 200 میتونم بدم؟ واینکه ایا تداخل مصرف همزمان با لبنیات نداره این دارو🙏🙏
- ختنه
سلام پسرم رفته تو یک سالو هفت ماه اکثر اوقات یبوست داره دوباری هم دچار عفونت ادراری شده از طرفی داره ب حرف در میاد ما قصد داریم ختنش کنیم شما الان با این شرایط چی صلاح میبینید؟
- تکرر ادرار
سلام دخترم چهار سالشه چند روز هست روزی یبار تو شلوار ادرار میکنه میگه خودش درمیاد چکار کنم بنظرتون مشکلی داره
- شیر
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ماهه دارم که حساسیت به پروتئین شیر گاو داشته وبهش آپتامیل پپتی میدادم والان میخوام از شیر خوشک بگیرم و میتونم به او شیر پاستوریزه کم چرب بدم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- تب نوزاد
سلام ببخشید میشه برا تب بعد واکسن ۶ ماهگی شیاف بزنم اخه برا واکسن ۴ ماهگی هر چی پاشویه و قطره جواب ندا. اخرش بردم دکتر میخاستم بدونم برا ۶ ماهگی میشه شیاف داد نارس ب دنیا اومده
- اسپری بینی رستانکس
سلام خسته نباشید ببخشید فرزند پسرم یکسال و سه ماهش اشکالی نداره اسپری بینی رستانکس استفاده کنم
- سلام پسدم ۸ ساله هست شربت ازیروترمایسین چند سی سی بهش بدم
- افتادن ناخن خود ب خود دست و پا
سلام ببخشید دکتر ناخن دست و پا ی دخترم خود ب خود میوفته علتش چیه؟؟دخترم ۷سالشه.
- واکسن
باسلام آقای دکتر دخترم واکسن۶ماهگی داره سرفه می کنه می تونه واکسن بزنه مشکلی نداره
- مسائله ادرار در کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر... دخترم دو ماه دیگه دوسالش میشه گاهی یبوست میگیره ولی ادرارش مرتب و تقریبا سروقت بوده ...الان دو روزه ۲۴ساعت یک یا دوبار ادرار انجام میده وخیلی کمه حجمش...تحرک داره و مایعاتم استفاده میکنه حالتش نرماله و ظاهرا شکم درد اینام نداره مشکلش چیه؟؟
- خر خر نوزاد
نوزاد بعد از شیر خوردن خر خر و تنفس صدادار میکند ۲۰روزه هست
- رفتار مشکوک
سلام آقای دکتر ،دختر 19ماهه ای دارم که وقتی میخواد بخوابه یا در حالت خوابیده باشه ،پاهاشو به حالت کشیده در میاره ،خیلی سفت که به زور میشه پاش بالا کشید وبه پوشکش فشار میاره ،بنظرتون باید درمان بشه ،موضوع رو عوض میکنیم گریه میکنه بنظرتون مشکلش چیه،
- سلام خسته نباشید بچه من دوماهشه سینش بعۻی وقتیها خس خس میکنه بیشتر بعد شیر خوردن اونجوری میشه انگار که تو گلوش خلط هست میخواستم راهنمایم کنید ایا نیازی به دارو هست ممنوم
- قرص جوشان
سلام خسته نباشید.قرص جوشان بزرگسالان چقدر بدیم به بچه ها خوبه.ایا ضرر دارد.
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم دندونش عفونت کرده یکسال داره وزنشم۱۰کیلو چندسیسی باید بدم واینکه چندساعت ب چندساعت بایدبدم؟
- مصرف قطره میم
باسلام آقای دکتر پسرم یکسال و نیم هستن که قطره مولتی ویتامین و آهن میم رو بهش میدادیم تا اینکه الان متوجه شدیم دندونهاش از آهن رنگ گرفتن و بخاطر همین دیگه هر روز بهش نمیدیم و یه روز در میون داریم میدیم بنظرتون مشکلی براش پیش نمیاد از لحاظ ویتامین و آهن؟؟و راهکار کدر نشدن دندوناش هنگام استفاده از آهن چیه؟؟ممنون میشم
- شیر خوردن شب
سلام آقای دکتر پسرم ۲۳ ماهشه هنوز شبها دوبار برای شیر خوردن بیدار میشه در طول روز هم شیر میخوره چند بار آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره بهش بدم یا باید قطع کنم؟
- اقای دکتر این دونه های قرمز بعد از تب نوزاد چهار ماهه ایا خطرناکه یا خود به خود خوب میشه یه نوع عفونت ویروسیه

