Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اهن
سلام خسته نباشيد پسرم يازده ماهشه قطره اهن ليپوزوفر روزي ٢ميل دكتربراش تجويز كرده بود اين قطره رو پيدانكردم به جاي اون قطره سان اكتين و قطره ليپيفر دادن اينهارو روزي چند ميل بهش بدم
- نوزاد ۶ روزه دختر
با سلام دختری 6روزه دارم که هربار بیرون روی داره قسمت بیرونی الت تناسلی یا رحم چند قطره خون مشاهده میشه لطفا راهنمایی کنید باید چیکارکنم
- نفخ نوزاد
با سلام نوزاد 5 ماهه دارم که شب تا صبح گریه به علت نفخ داره و اصلا نمی خوابه. گاهی گیش میاد که دفعش ابکی هست و یکم زیاد شده.برنامه غذایی خودم رو رعایت میکنم ک تاتیر روی شیرم نگذاره ولی تاتیر نداشته. پیش متخصص ک بردم داروی کولیتیک و کولیف و رانیتیدین دادن اما تاثیری نداشته. ایا داروی بهتری وجود داره و در غیر این صورت چیکار کنم؟ پیشاپیش ممنون از پاسخگویی
- زینک سولفات
سلام وقت به خیر ببخشید بچم 50 روزگی بردم دکتر براش زینک شروع کرد نمیدونم چرا به نظرتون زود نیست؟ تا کی باید بهش بدم.
- سلام دخترم تقریبا یک سالشه چند روز دیگه میشه یکساله وزنش کمه لاغره میتونم شیر خشک بدم غذام درست نمیخوره چ شیرخشکی بدم
دخترم ۱ماهه هست شیرخشک بیومیل۱بهش میدم دوباردرروزمدفوع میکنه ولی سفت وسبزرنگ هستن بوی بدی هم میده چه کاری بایدانجام بدم
- مشکل پوستی
- ریفلاکس
شیرخوارسه ماهه که ریفلاکس داره شیرخشک آپتامیل پپتی وپودرامپرازول صبحها ناشتا داده میشه بازهم یک ساعت بعدهربار شیرخوردن حجم زیادی را بالا میاره دارویی هست که حجم شیری که بالا میاره کمتر بشه ؟؟؟؟
- واژن نوزاد
چرا لب های واژن نوزادم سیاه است
- منع مصرف
من نوزاد پسرم ۲۴ روزش هست سرماخورده و سرفه و گرفتگی شدید بینی و عطسه و نمیتونه درست شیر بخوره دکتر براش اموکسی سیلین ۱۲۵ نوشته به نظرتون اشکال نداره نوزاد به این کوچیکی این رو بخوره؟
- غذای کمکی
سلام خسته نباشی نوزاد ۵ ماه دارم ازشیر خشک تغذیه میکنه یک ماه فقط شیر مادر خورد الان شیر خشک ببلاک یک میخوره شیر به نظرم کم میخوره یعنی طبق اون چیزی که پشت شیرخشک نوشته نمیخوره هر سه ساعت سه واحد میخوره اگه زودبه زودم شیر بدم نمیخوره مولتی ویتامینم میدم ولی خیلی کم لشتها هستش واسه واکسن چهارماهگی برده بودمش وزنش ۶۳۰۰ بود موقع تولد ۳۵۰۰ بودچیکار کنم ؟
- عفونت ناف
دخترم یکماهشه نافش یکم چرک بدبو میداد دکتر گفت عفونت کرده و گفت با الکل تمیزش کنم روش نمک بپاشم روزی دوبار اینکارو انجام بدم تا سه روز . من الان ک اینکارو کردم بعد ازیکساعت ک نگاش کردم دیدم ترشح داده و یکم دور نافش خون خشک شده وجود داده . تشکال نداره؟ باید چیکار کنم
- کودک ۱۸ماهه دارم که تب داره باشیاف وقطره تبش پایین نمیاد میخواستم بدونم میتونم از امپول بتامتازون استفاده کنم
- علت سرفه نوزادچهار ماهه
با سلام ببخشید خواستم ببینم دلیل سرفه پسرم چیه البته گرفتگی بینی با خس خس سینه هم داره وممنون میشم که راهنمایی کنین که درمان بشه
- سرفه نوزاد 20 روزه
سلام نوزاد بیست روزه ک دارای مسمومیت مواد مخدر بوده و بعد از مرخصی از بیمارستان بی قرار و سورفه میکنه علت سورفه چیست؟
- اب سرد
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر اب جوشیده شده سرد میتونم ب دخترم بدم؟یکسال دارد وهمش چیزای سرد دوس داره یخچالی؟
- سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
- تغذیه
سلام بیسکوییت مادر در دوران سرما خوردگی نوزاد میشه بهش داد
- غذا نخوردن نوزاد 8ماهه
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام دکتر پسرم چن روز دیگه سه ماهش تمومه در روز چهار پنج بار اسهال داره چکار کنم
- تب نوزاد
سلام وقتتونبخیر بچهی من ۹ماهشه از دیروز تب کرده بهش قطره اشتامینوفن میدم تبش کم میشه بعد یک یا دوساعت دوباره میره بالا بردمش دکتر بهش شربت استامینوفن داده بازم همینطور کممیشه بعد میره بالا میشه بهش شیاف بدم

