Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سر دخترم
سلام وسط موهای دخترم یک تیکه های زرد رنگ دراومده بالا اومده س و پوسته نیست ک خشک بشه کم کم تعدادشم داره زیاد میشه بردم دکتر اطفال گفت قارچه دومدل قطره کلوتریمازول و آفی بتازون داده از وقتی میزنم هیچ تغییری نکرده و موهاش میریزه چیکار کنم
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد دختر دو ماهش کامل نشده یبوست گرفته هم شیرمادر میخوره هم شیرخشک اپتامیل یبوست هست چیکار کنیم
- واواکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسرم ۱۸ ماهشه وقتی واکسن ۱۲ماهگیشو زد فرداش تب کرد و بدنش دونه های قرمز ریخت بیرون حدودا تبش یک هفته طول کشید الان واکسن ۱۸ ماهگیشو بهداشت نزد پیش چندتا دکترهم رفتم یکی میگه بزن ییکی میگه نزنم الان سر دوراهی موندم ممنون میشم کمکم کنید
- در مورد نوزاد تازه متولد شده
سلام خسته نباشید پسر من سه روزه به دنیا اومده از موقع تولد همش عق میزد و استفراغ میکرد بستریش کردن و میگن موقع به دنیا اومدنش خون رفته تو معدش میخواستم بدونم خطری داره ؟
- سلام پای نوزاد ما ادرار سوختگی شده علاج یا داروی آن چیه
پای نوزاد من ادرار سوختگی شده علاج اون چیه
- اگزما
سلام آقای دکتر یک ساعت پیش در مورد اگزمای صورت نوزاد سوال پرسیدم نوشته که پاسخ داده شده ولی هیچ پاسخی نشون نمیده. خواهش میکنم راهنماییم کنید به خاطر کرونا نمیتونم ببرمش دکتر. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم بی فایده هست
- شیر مادر بعد از ۱۵ روز برای نوزاد ضرر دارد؟
سلام خسته نباشید پسرم ۴۷ روزشه شیر خشک می خوره ماه اول بهش شیر مادر هم میدادم الان ۱۵ روزه که دیگه شیر مادر نمیخوره بعد از ۱۵ روز میتونیم بهش شیر مادر بدیم یا براش ضرر داره؟خیلی ممنونم
- ارثی بودن دور سر
با سلام پسر من موقع تولد دور سر ۳۴ ودر ۶ ماهگی ۴۶ است به متخصص کودکان مراجعه کردیم گفت مشکلی ندارد به متخصص مغز و اعصاب هم مراجعه کردیم و هر کاری که نیاز بود انجام دادیم گفتند مشکلی ندارد ارثی است اگر ارثی باشد باید دور سر در ماه هفتم در طول یک ماه چه اندازه رشد کند طبیعی است ممنون از لطفتون
- بوی بد واژن
سلام کودنک 6 ماه دارم که مدتی است از واژنش بوی خیلی بد می اید لطفا بگید چکارکنم
- شربت اشتهاآور
سلام دکتر شربت زینک سولفات مگه اشتها آور نیست؟ میشه یک شربت اشتها آور بی ضرر معرفی کنید من شربت ویتان مولتی مویتامین آلمانی بهش میدم ولی تاثیر نداره تو اشتهاش
- سرفه نوزاد
سلام وقت بخیر.داداشم تقریبا نزدیک ب سه ماهشه خیلی سرفه های بدی میکنه و احساس میکنم خلط دار هست و وقتی استفراغ میکنه همش خلطی هست این موضوع خیلی نگران منو خانواده ام میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید…
- دیر مدفع کردن نوزاد دو ماه پنج روز
پسرم دوماه پنج روز ۸ روز یکبار مدفع میکنه وقتی مدفوع میکنه گریه میکنه
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- برای پایین آوردن تب نوزاد یازده ماهه چه باید کرد
پسرم یازده ماهه هست تب داره دکتر هم دارو شربت داده ولی تبش پایین نمیاد چکار کنم ممنون از شما
- مطب کی باز میشه؟
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت شمابخیر پسر یک روزک سرماخورده عطسه ابریزش وکمی سرفه داره دوشنبه واکسن یکسالگیشه چیکارکنم بمونم کامل خوب بشه یامشگلی نیس؟
- زردی نوزاد
سلام جناب دکتر، شرمنده پسر من 4 روز هست به دنیا اومده وزنش 3300 کیلوگرم میباشد قدش 55 سانتیمتر می باشد الان زردیش 10.2 میباشد آیا نیاز به دستگاه داره یا بستری. ممنون میشم جواب بدین. متشکرم
- نوزاد 5 ماه 3 روزه آبریزش بینی تب کم سرفه بی قراری میکنه و بی حاله
سلام دخترم هفت ماهشه دو روزه آب ریزش بینی داره شبا هر دقه بیدار میشه عطسه هم میکنه ولی سرفه شاید در طول روز یکی دوبار چی بهش بدم خوب بشه
- طول درمان سفکسیم
سلام نوزادم ۱ سال و ۳ ماهس دکتر گفت یه چرک ته گلوش هست ۶ روزه سفکسیم ۱۰۰ میخوره دیگه علایم نداره فقط بیحال شده سفکسیم رو ادامه بدم !
- کجی آلت تناسلی نوزاد
سلام آلت تناسلی نوزاد۱۰ماهه ک دردوماهگی ختنه کردیم ازطریق حلقه.الان حس میکنم یکم ب سمت راست کجی داره موقع عادی نزانه موقع ادارکمی کج میشه .گفتن بزرگ بشه میزان میشه ومشکل خاصی نداره درسته؟؟اگربخام پیش دکترببرم پیش چ متخصص مراجعه کنم .درچه سنی میشه اگرهم مشکلی داشت درمان کرد؟؟

