Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر در مورد مولتی ویتامین برای نوزاد چهار ماهه سوال کردم که مزش هم شیزین باشه. گفتین وزن موقع تولد و وزن فعلی ش رو میخوایین:وزن موقع تولد ۳۳۰۰ کیلو وزن فعلی ۷ کیلو هست
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام وعرض ادب پسرم پنج ماه ونیمه است نافش کمی دیر افتاد بعدش به اندازه یه سوراخ ریزته نافش باز بود وازش ترشح میومد بیرون بردمش متخصص کودکان گفتن تمک بریزید خوب میشه طی دو مرحله نمک ریختم بعدازدوهفته یه زائده ریز ازنافش اومد بیرون بردم پیش همون دکترزائده رو بانیترات نقره برداشتن ولی دوباره یه تیکه زائده دیگه اومدبیرون سونو گرفتیم خدا رو شکر به مثانه وروده راه نداره ولی جراح اطفال گفته بایدجراحی بشه ابعادش هم 9در4 میلیمترهستش هنوز ترشح هم داره پیش دکتر عمومی بردم گفتن میشه با لیزربردارن موندم چکار کنم تو روخدا راهنمایی بفرمایید ایامیشه با نمک خوبش کرد..؟؟ ممنون میشم
- خس خس گلو وگرفتگی بینی وخلط گلو نوزاد
سلام آقای دکتر فرزندم ۳ماهش هست وقتی نفس میکشه بینی هاش صدا میده واحساس میکنم گلوش خلط داره میتونه از رفلکس معده باشه چون زیاد شیر بالامیاره
- رفلکس معده
- باسلام کودک من 4ماه دارد اول شیرخشک نان بهش میدادم بالا میورد بعد شیرشو عوض کردم گیلوگیز خریدم بازم بالا اورد الان ببلاک arگرفتم بالا نمیاره یبوست گرفته نمیدونم چه کار کنم
- بی قراری نوزاد4ماهه
درود دکتر دخترم فردا وارد 5ماهگی میشه 4روزِ که همش زور میزنم و نمیخوابه یعنی موقع خواب فقط گریه میکنه با اینکه خوابش میاد اما نمیخوابه همش بیقرار و زور میزنم و گرین میکنه دلیلش چیه
- ادرارسوختگی
سلام خسته نباشیدپاهای دخترمن سوخته بااینکه زودعوضش میکنم ومیشورمش بعدکانالدولا وزینک اکساید هم زدم فایده نداشته لطف میکنیدیه پمادخوب معرفی کنیدممنون
- سرفه نوزاد سه ماهه
پسرم سه ماهشه سرفه میکنه هر چند ساعت سه چهار تا.البته بیست روزگی بستری شد به علت ذات و ریه و خوب شد ولی گاهی سرفه داشت یه مدت دکتر دیفن هیدرامین داد براش خوب شد باز دوباره شروع شده
- Manslaughter Offenses in Cincinnati: Understanding really Lawful Process
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر دخترم 4ماهشه 10روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشت دکتر بهش آزیترومایسین100 و اسپری بینی دادولی هنوز بهتر نشده،باز بردیم دکتر قطره پلارژین،اسپری بینی،وشربت سفیکسیم داد به نظر شما این داروها رو بدم خوبه یا داروی دیگه ای
- بیقرار و گریه های شبانه
سلام اقای دکتر یک نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم دختر مدفوعش سبز لزجی هست روزی یکبار کار میکنه شبا ساعت ده تا دوشب بیقراری میکنه ادرارش بوس ماهی میده و مدفوعش مثل ادمای بزرگ بومیده
- قطره
باسلام وخسته نباشیددختر7ماهه من دارای آلرژی به شیروغذاست ورفلاکس دادد هرقطره آهن ومولتی باهاش نساخت الان آهن سیدرال میدهم ولی بازشدیدااستفراغ داره میخاستم بدونم برای کمبودآهن وویتامین چه استفاده کنم درضمن قطره ویتامین دهم استفاده کرد ولی به آن هم حساسیت داددیگه کم آوردم آقای دکتروزن تولدش 2900بودااان7ماهه میباشدباوزن 6و500خیلی ضعیف مونده ممنون ازراهنمااییتون
- واکسن دوماهه
سلام بچه ام ۶کیلو وسیصد گرمه دوبرابر وزن پاراکید بدم؟
- مدفوع
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید یکشنبه واکسن چهار ماهگی پسرمو زدم الان رنگ مدفوعش خیلی تیره شده دلیلش چیه؟
- اسهال نوزاد
سلام من بچم۲۶روزشه و شیرخشک ببلاک میخوره از ۱۰روزگی بهش دادم خوب هم بود نه استفراغ داشت نه مشکلی یهو از دو روز پیش اسهال شد بردمش دکتر بهش قطره پدیلاکت داد یکم بهتر شد ولی خوب نه چکار کنم؟
- کمک فوری
سلام خسته نباشید دختر ۷ ماه و نیمم، یکدفعه دست هاش جوش زد و تاول شد و بعدش پاهاش و یه چند تا هم صورتش از چی میتونه باشه و چکار میشه گرد، الان دسترسی به دکتر ندارم که ببرم ممنون میشم کمک کنید ، خطرناکه ؟
- سلام نوزاد50 رو دارم از چشماش آب میریزه چرکم میده روی صورتم یک ماهه جوش زده
سلام نوزاد50روزه دارم ازچشماش آب میریزه چرک هم میده چیکارکنم صورتش هم جوش زده دوسه هفته
- شربت سفیکسیم برای بچه یک نیم ساله
سلام دکتر شربت سفیکسیم را برای بچه یک نیم ساله چندسیسی بدم
- پانیذ
سلام آقای دکتر دخترم 2ماهه است بی قراری داردزورمیزنه قرمز میشه دکتر گفت کولیک استتاچندماهگی ممکنه ادامه داشته باشه وآیا کاری هست که آرام شود
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه دیروز بردم دکتر گفت نفخ شدید داره خیلی اذیت میکنه گریه میکنع شربت کولیتیک داده اما دخترم نیخوره بنظرتون چی بدم خوب بشه نبات داغ بدم چطوره
- صدای تنفسی
سلام ببخشیدمن پسرم سه ماهه هست کلا انگارتوگلوش ووبینیش ترشحات وخلط. هست ولی نمیتونه تخلیه کنه بایدچکارکنم انگارنفس کم میاره خرخرمیکنه

