Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بزرگی زبان
سلام. یک نوزاد 4ماهه دارم که زبانش کمی بزرگ است واز لحاظ ظاهری کاملا سالم است آزمایشهای غربالگری نرمال بوده امکان سندروم هست
- موقع خواب
سلام وقت بخیردخترمن ۱۰ ماهه هست زمانی که میخوابه دست وپاهاش وجمع میکنه به طوری که به زورجداش میکنم الان پنج ماهه اینجوری میشه راهنمایی بفرمایید
- اسهال نوزاد
سلام دخترم دو هفته است اسهال لطفا راهنمای کنید
- گوش درد نوزاد ۵ماه ۱۵ ردز
پسرم ۵ماه ۱۵روزه گوششو همش میگره گریه میکنه به گوشش دست میزنم جیغ میزنه شیر خشک نان میخوره مدفوعش سبز
- روند تکامل کودکان
نوزادان نارس از نظر ر وند رشد تکاملی وهوش با نوزادان ترم متفاوت است
- سلام
سلام برای نوزاد ۸ماهه ک سرماخورگی داشته و سرفه میکرده دکتر براش تءوفیلین جی تجویز کرده ....آخه تو گوگل زدم میگه برا زیر ۲سال ممنوع
- عوض کردن شیر خشک نوزاد
خسته نباشی بچم ۶ ماهگی عفونت خون گرفت رفتیم دکتر شیر خشک رزیمی نان ha2 تجویز کرده الان شیر خشکش تو کل تهران پیدا نمیشه پیش دکترشم بردم میگه همین و باید بدی بگرد پیدا کن خواستم ببینم شما شیر خشک دیگه ای و میتونید معرفی کنید یا میشه از ببلاک ha2 استفاده کرد ممنون
- عدم وزنگیری
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید من دختر ۸ ماهم با اینکه اشتهای خیلی کمی داره و غذا کم میخوره حتی شیر ولی روزی سه بار بیرون روی با حجم زیاد داره دو ماه هست که وزنش ۷ کیلو چیکار کنم
- رشد نوزاد
با سلام پسر 7 ماه و 16 روزه دارم وزن تولد2850 قد49 و وزن فعلی7850وقد 67 آیا نرمال میباشد؟ وسوال دومم اینکه طی دو هفته اخیر وزنش ثابت بوده است باتشکر
- نخوردن زرده تخم مرغ
سلام کودک ۸ماهه ای دارم ک زرده تخم مرغ و سوپ گوشت نمیخورد حتی زرده تخم مرغ را با شیر خودم مخلوط میکنم
- تیک عصبی
سلام دخترم چهار ماهشه چند روزه که دهنشو یه جوری کج میکنه خیلی میترسم احتمال داره از دندون دراوردن هم باشه چون اب دماغشم میاد کلا بیقرار شده دستشم تو دهن میکنه
- ریفلاکس
سلام دکترپسرم ۶ماهشه وریفلاکس داره چه قطره آهنی بهش بدم که واسه ریغلاکسش بدترنشه ممنون
- دفع نوزاد
سلام آقاي دكتر دختر ٦ ماهه من با شروع غذاي كمكي فرني يك روز درميان يك بار دفع داره قبلا كه فقط شير خودم رو ميخورد روزي سه بار دفع داشت راه حل چيست ؟بعد موقع دفع زور ميزنه
- واکسن دو ماهگی
سلام آقای دکتر . قطره پروکید رو با چه دستوری باید برای واکسن دو ماهگی به نوزاد داد؟
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید . پسرم ۵ ماهشه دکتر براش قطره بینی ناپریزول تجویز کرده. مشکلی نداره استفاده کنم ؟
- رفلاکس نوزاد
عرض سلام نوزادم ۴ ماه و ۵ روزه اما همچنان رفلاکس داره ،خر خر،سرفه،و ریختم اب دهان،میتونم غذای کمکی شروع کنم؟چی بدم؟و آیا شیر خشک بیومیل آی آر میخوره
- خلط پشت حلق سرفه
باسلام دخترم دیروز شش ماهه شد ده روزه پشت حلقش خلطه واسش قطره بینی میریزم بعد چندروز سرفه خشک شروع شد بعد سرفش خلط دارشد الان چهارروزه سرفش صدامیده چکارکنم واکسن بزنم سرفه میکنه مشکل پیش میاد
- سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا ها هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چیکار کنم وزنش هم پایین هست.
سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چجیکار کنم وزنش هم پایین هست
- بالا اوردن
دخترم4ماهشه مدام بالا میاره،استفراغ و بیحالی چیکارکنم؟؟
- نوزاد شیر خشکی
سلام آقای دکتر نوزاد دخترم 57روزشه و سر ما خورده داره دارو مصرف میکنه میزان شیر خشکی که میخوره بین 500تا600میلی هست وزن تولدش 3کیلو 30گرم بوده الان 4کیلو 500هست. میخوام بدونم به اندازه کافی شیر میخوره ؟ وزنش خوبه؟ بعد تو طول شبانه روز روزها کمتر میخوابه اما شب ها ساعت 23:30میخوابه تا 7صبح شیر هم نمیخوره ساعت 7بیدار میشه شیر میخوره آیا باید برای شیر خوردن بیدارش کنم یا که خیر؟ ممنون میشم به این سه تا سوال پاسخ بدید

