Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزاد
سلام خسه نباشید پسرم موقعی که به دنیا اومد زردیش ۷بود فرداییش شد۱۰روز دوازدهمش شد ۹به نظرتون نوزاد دوازده روزه با زردی ۹خطرناکه؟
- مطب باز است
سلام دکتر امروز مطب تشریف دارید؟یک وقت میخواستم
- سرما خوردگی نوزاد چهار ماهه
پسرم چهار ماه داره ابریزش بینی بیرنگ عطسه و خیلی کم سرفه داره چه دارویی میتونم بدم فقط قطره کلر وسدیم دارم مصرف میکنم سه روز گذشته هنوز ابریزش وعطسه وگرفتگی بینی ادامه داره
- شربت زینک سولفات
سلام آقای دکتر،خسته نباشید خیلی ممنون که واسه پاسخ دادن به سوالای ما وقت میگذارید واهمیت میدید،میخواستم بپرسم شربت زینک سولفات واسه بی اشتهایی شیرخواری که سه ماه و۵روزه اس هم قابل استفاده هست واینکه چقد باید بهش داد،پودر امپرازول،قطره آ.دوپدی لاکت هم میخوره تداخل داریی ایجاد نمیشه؟
- قطره آد
سلام من به اشتباه ۳ سی سی قطره آد دادم به پسرم چیکار کنم ضرر داره یانه خیلی نگرانم .
- استمینوفن
سلام اقای دکتر قطره استامینوفن که در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ باز شده تا الان که ۲۷ اردیبهشت هست ایا قابل استفاده است
- صدای بینی و جمع کردن اب دهن روی لب
سلام اقای دکتر.نوزاد سه ماهه که صدای خرخر بینی داره و بعضی اوقات اب دهانشو میاره رو لبش جمع میکنه میتونه از رفلاکس باشه؟ باتشکر
- دندان درد نوزاد
سلام، پسرم ۷ ماهه هست برای تسکین درد دندان میتونم بهش پاراکید بدم جناب دکتر؟!
- اسهال واستفراق
سلام پسرم ۱۱ ماهشه اسهال و استفراغ شدید داره ی راهنمایی بکنید و ۱۰ کیلوهه
- سلام وقت بخیر، نوزاد ۵ ماهه ام سرماخورده بود، الان دو روزه که سرفه هم میزنه. دکتر گفت ریه اش خوبه نیازبه دارویه خاصی نداره اما سرفه هاش داره زیادمیشه لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- کار نکردن شکم نوزاد
سلام و خسته نباشی پسرم چهار و نیم ماهشه الان بیست روزه شکمش کار نکرده تغذیش شیر مادرشه ولی گاهی با اینکه خیلی گشنشه شیر مادر نمیخوره و به همین خاطر گاهی شیر خشک بهش دادم البته ترنجبین و کمی اب جوشیده که سرد شده دادم یکم شکمش بنظرم ورم داره تو این اوضاع هم جایی نمیشه بردش ممنون میشم بهم بگین چیکار کنم مشکلش حل شه لطف میکنین جواب بدین
- زمان ختنه
سنمناسب برای ختنه ی نوزاد کی هست؟
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
پسرم ۳ماهه ام سرماخورده سرفه میکنه وغلط داره موقع سرفه گریه میکنه دکتر براش شربت کورتیزون نوشته بدم بخوره؟چه شربتی خوبه؟
- قطره آهن
با سلام من نوزاد چهار و نیم ماهه ای دارم که از چهار ماهگی قطره آهن را شروع کرده و گاهی چند ساع؟یا روز بعد از مصرف قطره آهن،همراه پنیرک ترشحات نارنجی یا قهوه ای بالا می آورد،آیا طبیعی است یا قطره آهن باید عوض شود؟
- ختنه
سلام آقای دکتر ، پسر من ۲۰ روزه اس و به روش سنتی ختنه شده ، دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته صبح و شب به مقدار یک سی سی ، میخواستم بدونم برای بچه ضرر نداره؟ چون شنیدم به نوزاد زیر یک ماه معمولا دارو نمیدن
- شربت زینک
سلام آقای دکترمن دخترم ۱۱ماهه س ووزنش ۷کیلوه میتونم بهش شربت زینک سلفات بدم درضمن قطره اهن وملتی ویتامین نیز مصرف میکنه مشکلی نداده؟
- درباره نوزاد2ماهه
سلام ببخشید من ی نوزاد2ماهه دارم وازشیرخودم تغذیه میکند ایا میتونم قلیان بکشم چون امکان ترکشوندارم قلیان بکشم ضرری ب بچم نکنه؟
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام وقت بخیر من بچم الان نزدیک ب سه ماهشه بهش نان ۱ میدم ووزنش بدو تولد ۳ؤ۳۰۰ بود ونه روزگی زردی گرفت وبستری شد درجع زردیش ۱۷ بود .شیر خودم هم میدم ولی کمه براواکسن دوماهگیش بردمش بهداشت قد ۵۷ ووزنش ۵ کیلو بود ایا خوبه و همون نان بدم یاتغییرش بدم ممنون
- عفونت چشم نوزاد و بسته بودن مجاری اشک

