Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کار نکردن شکم نوزاد 3ماه ونیمه
سلام خسته نباشین نوزاد پسرم س ماه وبیست روزشه و یک ماهه ک چون شیر خودم خیلی کمه و سیر نمیشدو همش هم بالا میاورد شیر خشک بهش دادم،ولی بخاطر شرایط بدو کرونا نتونستم دکتر ببرمش و با توضیح شرایطش برای دکتر داروخونه،براش شیرخشک گرفتم...اول ببلاک ای ار که خوب بود و ی مدت خورد ولی دیگ نخورد،اپتامیل ک شکمش کار نمیکرد و الان هم بیومیل ای ار ک روزای اول خوب بود ولی الان بازهم شکمش کار نمیکنه...چندبازم در روز شیرخودمو میدم ک خیلی کمه...برای اینکه شکمش کار نمیکنه اذیت میشه و شیاف گذاشتم براش...میدونم ک باید ببرم دکتر حضوری ولی اخه شرایط بده ...ت رو خدا شما پیشنهادتون چیه
- ترس
سلام آقاي دكتر دختر من وارد ٥ ماهگي شده هرجا ميريم آدمارو نگاه ميكنه گريه ميكنه حتي خونه مادرم هم نميتونم برم تمام مدت بايد خونه باشيم اين حالات طبيعيه بايد چيكار كنم
- سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشهر دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
- گوش درد نوزاد پنج ماهه
سلام پسر من پنج ماه و ده روزشه تقریبا سه ماه گوشاشو میکشه سرشو چپ و راست تکون میده جدیدا شب ها هم همین کار تو خواب انجام میده خیلی بی قراره دکتر بردم میگن عفونت نداره گوشاش لطفا راهنمایی کنید
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام من پسرم امروز ۵۵ روزشه شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم با پودر اسومراز وقتی پودر رو نمیریزم توش نمیخوره اوق میزنه و وقتی هم میخوره الان یبوست شده و نمیتونه دسشویی کنه همش زور میزنه روغن گلیسیرین بهش شیاف میکنم با اونم سخت پی پی میکنه نمیدونم دیگه چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- خراب شیر خوردن
- وزن نوزاد
نوزادمن ۲ماهشه وزن موقع تولدش ۲۶۶۰بودبامننژیت به دنیااومدالان مننژیت برطرف شده ولی وزن نمیگیره شیرخشک اپتامیل بودوزن نمیگرفت عوض کردم ببلاک میدم الان وزنش تقریبا۳کیلوشده چکارکنم وزن بگیره شیرخشک چرب هم بهش نمیسازه
- بزرگتر بودن نیمی از بدن
نام سندرومی که باعث میشود. نیمی از بدن از نیمی دیگر بزرگتر باشد چیست وایا درمان نیاز دارد
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
- سلام دختر۳ماه دارم که به آلرژی مبتلا شده هر چه هیدروکرتیزون وکرم مرطوب کننده می نم جواب نمیده تغذیه رو هم رعایت میکنم
الان پماد استریل چشمی بتامتازون گرفتم آیا میتونم استفاده کنم
- رفلاکس
سلام پسرم ۷ ماهشه و بردمش دکتر گفت الرژی داره و رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی براش دارو نسخه کرد و شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور داد و گفت تا سه هفته غذا بهش نده اما الان هم برمیخوره و هم اسهال سبز و بد بو شده آیا شیر خشک رو عوض کنم و اگر بهش غذا ندم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- اسهال نوزاد ده روزه
نوزاد ده روزه. سه روزه انقد مدفوعش ابکیه ک از مقعدش نشت میکنه بیرون دائم اندازه یک سکه زرد داخل پوشکش ش هست . حدود ۱۷ بار هم در روز پی پی میکنه ک گاهی مایع زرد هست گاهی داخلش دون دون هم هست. چکار کنم
- باسلام پسرم ۴ ماهش هست وزنش ۸ کیلو گلودرد وسرفه خلط دار داره متخصص شربت آموکسی کلاو ۴۷۵ داده گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سیسی بدم حالا یه کم بی حال وکم اشتها شده دوز شربت زیاد نیست لطفا راهنمایی کنید.
باسلام پسرم ۴ ماهش هست وزنش ۸ کیلو گلودرد وسرفه خلط دار داره متخصص شربت آموکسی کلاو ۴۷۵ داده گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سیسی بدم حالا یه کم بی حال وکم اشتها شده دوز شربت زیاد نیست لطفا راهنمایی کنید.
- آزمایش ادرار
باسلام نوزاددختر۵ماهه دارم طبق سفارش خودتان ب علت کمبودوزن ۵کیلوئه ازمابش ادرلر داد RBC0_1 WBc.10_12 EP 4_6 میباشد.عفونت اداراش شدیده؟وخواهشا راه درمانش چیه.بچم بستری میکنن؟
- حساسیت
سلام اقای دکتر دخترم ۸ ماهشه و ب اندازه ی نخود خربزه بهش دادم وی کمم خودشو میک میزد تا ابشو مزه کنه بعد فکرکنم حساسیت کرده دورمقعدوبیرون واژن قرمز شده چ کارباید بکنم؟؟باپماد خوب میشه؟؟چ پمادی خوبه لطفا راهنماییم کنید ممنون
- تب کودک همراه سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۳سالشه وزش ۱۴ کیلو ۶ روز هست که تب همراه با سرفه داره روز چهارم تب اصلا نکرد ولی روز پنجم بازم تب کردو همراه با درد گوش الان دارم کوآموکسی کلاو هر ۸ ساعت ۵ سی سی میخوره شربت پلارژن کیدز هر ۸ ساعت ۳ سی سی نئوتادین هم شب ها ۲/۵ سی سی الان به مدت پنج روز هست که داره این داروهارو میخوره سرفه هاش بهتر شده ولی بازم تب میکنه تا ۳۸/۵ نمیدونم چیکار کنم خیلی نگرانم
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. بچه ای که به پروتئین گاوی آلرژی داره بعد از یکسالگی بازهم باید شیرخشک آلرژیک بدیم بهش؟ فعلا آپتامیل پپتی میخوره. شماره ۲
- شیرخشک
سلام کودک دو ونیم ماهه دارم به خاطر شیشه شیر که مشکل داشت چند بار ۳۰ سی سی اب را دو پیمانه شیر خشک بهش دادم میخواستم ببینم مشکلی برای دخترم پیش میاد ؟
- زردی نوزاد
سلام من یک دختر ۳۵ روزه دارم که وزنش موقع تولد ۳ و ۳۰۰ بوده ، هنوز زردی داره ، موقعی که میخوابه زردیش تشدید میشه ، جواب آزمایش کف پاش هم نرمال بود ، از نظرتون چیکار کنم ؟ روی صورتش هم پر جوش چرکی شده ، ما بویش نمیکنیم اما نمیدونم چرا انقد جوش زده !
- ویزیت
سلام آقای دکتر وقت شما بخیر هرماه برای چکاپ پسرم مزاحم شما میشم این ماه با توجه به شرایط موجود ایرادی نداره مطب نیام قطره آدزیر میخوره پسرم و نان ۲ تقریبا هشت ماه و نیمه هست پسرم همون روال رو ادامه بدم تا به امید خدا اون طرف سال خدمت برسم .؟

