Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد و زورزدن نوزاد ۲۶ روزه
- سلام ایاپوشکبچه که ۹سال ازان گذشته باشه چه مشکلی پیش میادوبرای چه خوب نیست تاریخ گذشته
باسلام پوشک بچه اگرازان ۸ سال گذشته باشه چه میشودوبرای چه
- دو زبانه
سلام آقای دکتر ببخشید ما که آذری هستیم وتو خونه آذری حرف میزنیم اگه آهنگ فارسی یا کتاب به فارسی برای دختر 5 ماهم بخونم برای حرف زدنش تاخیر ایجاد میشه یا نه؟ ممنون از اینکه وقت میزارید وپاسخ میدهید.
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه من سرماخورده آبریزش و خس خس سینه داره دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۱سیسی و شربت گایافنزین صبح و شب یک سیسی تجویز کرده آیا این داروها مضر نیستن؟؟؟
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید . پسرم تازه وارد ۳ سال شده . سال قبل همین زمانا حس کردم آبریزش داره وبه بعضی چیزا حساسه مثل خربزه. گوجه . که سعی کردم بهش ندم . الان دوباره مثل پارسال شده واخرین باری که انگور بهش دادم اینجوری شد . فهمیدم که به انگور هم حساسیت داره . چند روزی بهش سیتریزن دادم ولی اصلا خوب نشد تازه بیشترم شدش. البته بگم پدرش هم همبن طوره . اقای دکتر بخاطر ابریزش شبا خوب نمیتونه هنگام خواب نفس بکشه . یه دارویی رو بگید براش بگیرم که ابن ابریزشش بند بیاد . واقعا ممنونم ازشما .
- چسبندگی واژن کودک
- شیر خشک
سلام وقت بخیر ببخشید من نوزاد ۱۲ ماهه دارم از شیر خودم بهش میدم ولی خیلی کمه شیر خشک کمکی بهش میده ولی وزنش کمه میشه یه شیر خشک مناسب معرفی کنید
- دونه های سفید صورت نوزاد
نوزاد پسر سه و نیم ماهه م چند وقته دونه های سفید رنگی روی صروتش در اومده. روی پیشونی کنار گوش و زیر فک بعضی هاش کمرنگ و بعضی پر رنگ تره. وزنش ۷.۵ کیلو و جز بیقراری های شبانه مشکل ظاهری خاص دیگه ای نداره. به خاطر شرایط فعلی نمیخوام از خونه بیرون ببرمش. اگه ممکنه راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دخترم هفت ماهشه دوروزه سرما خورده به دکتر خودش دسترسی ندارم آبریزش بینی و سرفه داره باتوجه به اینکه دوماه پیش سرما خورد با همین علائم دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ پلارژین وقطره بتامتازون داد دوباره همونا رو تهیه کنم ؟؟ مقدار مصرفشون چقدر باشه؟
- قطره
سلام دکترببخشیدپسرم ۷ماهشه به توصیه ی شماقطره آدزیربراش گرفتم این قطره رفلاکسشوبدترنمیکنه؟قطره مولتی ویتامینم بهش بدم؟
- التهاب
با سلام وقتتون بخیر دکتر پسرم سه سال و نیمه از تقریبا دوسال پیش پشت یه گوشش یه برآمدگی اندازه نخود زیر دست احساس میکنم خیلی استرس دارم هنوز برطرف نشده نگرانم چکار کنم برطرف شه؟ قبلاً از سرش سی تی گرفتم و چند بار سونو به خاطر وسواس خودم میترسم عوارض نداشته باشن به نظر شما به دلیل اونا نیست از نگرانی خواب ندارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- کم خونی
با سلام خدمت دکتر محترم و بزرگوار .خواهر زاده ام یک سالشه رنگ پوستش زرد و سیاه هست آزمایش خون داده گفتن کم خونی کمی داری .با توجه به اینکه اقوام همسرش تالاسمی دارن آیا این میتونه تالاسمی باشه ؟؟ نتایج آزمایششRBC:۶.۶۷------MCHC:30.9----- MCH:18.1. و. RDW:17.8 با تشکر از شما
- سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ماه است تب ولرز دارد رفتم دکتر در کنار دیگر دارو شیاف دیکلوفناک براش داده گفت موقع تب استفاده کنید الان نمیدانم که روز چند مرتبه استفاده کنم
- عفونت ادراری
پسر ۲ماهه ای دارم که بعلت دردشکم ودلپیچه به متخصص اطفال مراجعه کردم ایشون گفتن به احتمال زیاد عفونت ادراری داره توآنالیز ادرار wbc=modaratودرکشت ادرار ۳۵هزار کلنی رشد کرده دکترش میگن باید ختنه بشه عفونت تایید شده،شربت نیتروفورانتیین هم ۱ccهر۸ساعت تا۱۰روز بخوره واقعا نمیدونم باید چه کار کنم....؟؟؟؟
- سرفه کودک
باسلام بچم1سال ونیمشه هم آبریزش بینی داره هم خیلی سرفه میکنه شربت نوریزمیشه بدمش
- سرما.خوردگی نوزاد سه ماه
سلام آقای دکتر روز شما بخیر دخترم سه ماه است خیلی سرفه میکنه آبریزش بینی و چشم اش چرک کرده لطف راه نمای کنید ممنون
- سرماخوردگی اطفال سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم و دچار ابریزش بینی و عطسه شده لطفا کمک کنین و یک راه حل پیشنهاد بدین دسترسی به شهر ندارم
- کمکی
باسلام نوزاد دوقلو دارم که یک قل آن پنج کیلوونیم است شیر کم میخورد میخام من کمکی شروع کنم ریزه میزه است میشه راهنمایی کنید اول چجوری شروع کنم
- اسهال
عرض سلام و وقت بخیر .نوزاد من پنجاه و دو روزشه و شیر خودم را میخوره و اسهال داره به طوری که با هر بار شیر خوردن اسهال میکنه حتی نصف شبها که برای شیر خوردن بیدار میشه به محض شیر خوردن اسهال میکنه.وزن گیریش خوبه اما اسهال کردنش واقعا منو عاصی کرده دیگه خسته شدم بسکه حتی نصف شبها هم عوضش کردم.حتی اگه روزی مثلا ده بار شیر بخوره ده بار اسهال میکنه دقیقا به محض شیر خوردن.شیر هنوز از گلوش پایین نرفته تو بغلم هس اسهال میکنه . میخواستم اگر امکان داره راهنمایی کنید.باتشکر
- چربی مدفوع نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ روزشه و شیر خشک میخوره،چندروزه مدفوعش چرب شده علتش چیمیتونه باشه؟

