Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد ۴ماهه
سلام. دخترم آخر ۴ماهگی هست ۳روزه یبوست داره شیر خوردم رو میخوره قطره بایو لاکت هم مصرف میکنم. میشه آبمیوه بهش بدم .ممنونم
- دادن شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم یکسال داره میخواستم بپرسم ک حتما باید شیر ماجان ک مخصوص کودکانه بدم یا فرقی نداره؟
- سلام وقت بخیر پسر من نزدیک10ماهشه9500گرم تب داره بدنش مدام داغه قطره پاراکید خریدم براش چقدر باید بهش بدم؟ چندقطره؟
- خرخر سینه
فرزندم 9 ماهشه از روزی که به دنیا اومده سینش یه صدای خرخر داره وهنوزم خوب نشده چکار کنم
- جوش زدن سینه کودک
سلام من دوتا دختر دوقلو دارم که زیر چشم یکیشون جوش سفید زد و از بین رفت ولی اون یکی قل روی سینش زده از بین نرفته آیا خطرناکه
- نوزادمافاویسم
سلام خسته نباشید نوزادما۴۵روزشه وفاویسم داره میخایم ختنه ش کنیم برای تسکین دردش نمیتونیم ازاستامینیوفن استفاده کنیم چه قطره یاشربتی برای تسکین دردش استفاده کنیم که براش ضررنداشته باشه باتشکر
- استفراغ
سلام آقای دکتر وقت بخیر. هفته ی پیش مطب خدمت رسیدیم. گفتم پسرم بعضی روزا گاهی موقع غذاخوردن عق میزنه. معاینه هم کردید فرمودید اشکالی نداره. اومدیم خونه دوباره فرداش موقع سوپ خوردن عق زد و هنوز نصف سوپش رو نخورده بود که بالا آورد. ۸ ماهشه و شیرمادر میخوره. نگرانم. چند روز قبل از اینکه بیایم مطب هم همینجوری شده بود.
- تیروئید نوزاد
باسلام من دختر برادرم برای آزمایش تیروئید گفتن آزمایشش مشکوک الان چهارده روزگیش بازم آزمایش گرفتن ازش5.50بوده آیا خطرناکه
- غذا نخوردن نوزاد 8ماهه
- کم وزنی نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشتماههدارم ک وزنگیری نمیکنه یا کمه اززینگ هم استفاده میکنم کل داروهای اهن و ویتامینش رو هم میدم میخوره ولی تاثیر چندانی نداره ممنون میشم راهنمایی کنین
- بی قراری
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۶ماهشه شنبه اوردمش پیشتون برای غذای کمکی ازوقتی شروع کردم ب سرلاک دوقاشق اب بامیان وعده سیب کمی میدم بهش گفتین همچیو کم کم شروع کنم ک فعلا همینارو میدم نمیدونم چرا بی قراری داره غروب ک میش بیشترمیش نمیدونم از غذا یا دندون بعدقطره ادزیر بهش دادین اشتهاش خوب بود الان بیشتر شده نمیدونم ازچیه دقیقا
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام دکتر نوزاد من دو ماهشه حدود یه ماهی هست خلط داره دماغش هم بسته شده خوردن شیر براش خیلی سخت شده چند بار به دکتر مراجعه کردم ،ایورا،سفکسیم و ازیترومایسین دادن ولی تاثیر نداره لطفا بگین چکار کنم
- ۵ قطره کیدی لاکت برای بچه ۳ماهه کافیست؟
فرزندم ۳ ماهشه ایا ۵قطره کیدی لاکت براش کافیه یانه
- سفالکسین
با سلام نوزاد من ۲ ماه و ۲۰ روزشه،گوشش درد میکرد براش شربت سفالکسین هر ۸ ساعت ۲.۵ سی سی گرفتن،تا چند روز باید بهش شربت بدم؟؟؟
- ملاج سر
سلام دکتر جان من دخترم اول پنج ماهگی است ملاج پشت سرش هنوز بسته نشده چکار کنم
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
سلام و خسته نباشید.امروز وقت واکسن چهار ماهگی دخترم بود بردمش بداشت گفتن بخاطر کرونا فعلا واکسن نمیزنیم.یک ماه دیگه بیارش.خواستم ببینم یک ماه عقب افتادن واکسنش مشکلی نداره؟
- رفلاکس
باسلام وتشکرازوقتی که میزارین نوزاد سه ماهه ای دارم که از چهل روزگی شیر بیرون میکرد گاهی پنیری گاهی خام دو بارم از دماغ ودهنش بود البته همش بخاطر پرخوری هم بود از بدو تولد زیاد شیر میخورد میخورد یعنی فقط شیر میخورد وگرنه گریه میکردم آروم نمیگرفت فک کنم دل دردم داشت شصت روزگی بخاطر خس خس وآب دهان زیاد بردیم دکتر سونو نوشت ودرسونو نوشته بود هر پنج دقیقه دوبار رفلاکس داره دکتر رانیتیدین داد یک ماه استفاده میکنم الان دربیداری خیلی بهتره ومدت زمان شیردهیم تغییر دادم وبعداز سیرخوردن آروغشو میگیرم،خیلی عمودی نگهش میدارم وراه میبرم وخودم در اینترنت جستجو کردم ورزیم غذایی گرفتم مشکلم الان اینه که بالا آوردنش خیلی کم شده البته وزنگیریش همیشه از متوسط به بالا بوده مشکلی نداشته فقط مسله من اینه که هنوز تو خواب ملچ ملوچ میکنه ،آب دهانش زیاد باعث سرفش میشه ،سکسه میکنه،واینکه روی زمین نمیخابه فقط تو آغوش ما میخابه ساعتها اما حداکثر زمانی که روی زمین میخابه نیم ساعت سریع دستاش میپره وبا ترس بیدار میشه با توجه به اینکه سه ماهه وداره سنگینتر میشه آیا این بخاطر رفلاکسشه که اذیتش میکنه یا عادت شده سطح شیب دار میخابونمش ،باید دارومو عوض کنم؟کی رفلاکس خوب میشه ببخشید طولانی شد
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- رشد
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دختر چهار ماهه دارم وزن هنگام تولد ۲۵۹۰ با قد ۴۹ و دور سر ۳۴ الان در چهارماهگی وزن شده ۴۹۰۰ با قد ۶۲ و دور سر ۴۰ آیا این میزان رشد طبیعی است ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- شیرخوردن شبانه نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۶ ماهه است و شیرمادر میخوره. قبلا شبها ۴ الی ۵ ساعت بدون نیاز به شیر خوردن می خوابید و برای شیر خوردن بیدار نمیشد. از چهار ماهگی غذای کمکیش شروع شد. از وقتی غذای کمکیش شروع شده شبها هر ۲ و نیم تا سه ساعت برای شیر خوردن بیدار میشه. شیر میخوره دوباره میخوابه. چرا اینجوری شده؟ مگه نباید تو این سن خوابش طولانی تر میشد؟

