Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودکان
سلام دختر من پنج سال و نیم هست و علایم سرماخوردگی و بیحالی داره میشه از شربت ستادین دی سی استفاده کرد؟
- قرص مبدونازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه دکتر قرص میدونازول داده گفته هفته ای یه نصفه تو اب حل کن بده بخوره ولی داروخونه گفت سه روز پشت سر هم بده به الان من چجوری بدم بهش روش صحیحشو شما میفرمایید ممنون میشم
- فلوپد
- فاویسم
پسرم ۳سال و ۹ ماهش فاویسم داره دکتر قبلیش میگف نمیتونه ویتامین های ک زینک و ویتامین سی داره بخوره . ولی امروز یه دکتر بردم ک واسش مولتی ویتامین شربت زینک دکتر کیدز نوشته ک ویتامین c.k2.d3.. و ب کمپلس داره میتونم بدم . دکترش ک گفت میتونی بدی ربطی ب فاویسم ندارن
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور
- رشد نوزاد
با سلام پسر 7 ماه و 16 روزه دارم وزن تولد2850 قد49 و وزن فعلی7850وقد 67 آیا نرمال میباشد؟ وسوال دومم اینکه طی دو هفته اخیر وزنش ثابت بوده است باتشکر
- طریقه مصرف شربت ستادین دی بی برای کودکان دوسال به بالا
باسلام آقای دکتر میخواستم در رابطه با طریقه مصرف شربت ستادین برای کودک سه سال ونیم بپرسم درضمن این شربت برای آبریزش بینی موثر است باتشکر
- خوابيدن حين شيردهي
سلام. آقاي دكتر من زمانيكه ب دخترم شير ميدم در حين شيردهي خيلي شديد خوابم ميگيره به زور بيدار ميمونم كه شير بخوره بخاطر چيه كم خوني يا طبيعيه؟
- خواب کودک
کودک من الان 8 ماهشه . خوابش خیلی سبکه با کوچکترین صدا از خواب بیدار میشه . این باعث اذیت شدن خودش و من شده . راهی برای درمان هست. ممنون
- شیرخشک
سلام..پسر من ۳ ماهشه و وزنش ۶ کیلو هست و شیرخشک ببلاک ای آر رو بهش میدم ..این شیرخشک خیلی غلیظه ..میتونم پیمانه ی کمتری استفاده کنم که رقیق باشه یا نه طبق دستورات روی شیرخشک عمل کنم؟؟ممنون
- عطسه کودکان
خانم دکتر دخترم چهار سال عطسه مزنه چیکار کنم
- سرفه های خلط اور نوزاد ۴۴روزه
سلام من یه دختر ۴۴روزه دارم که از دیروز سرفههای خلط آور داره.مشخصه خلط تو گلوشه هی میخواد بالا بیاره عق میزنه. آبریزش و عطسه هم داره .راه درمانش چیه ؟میتونه دارو مصرف کنه
- مولتی ویتامین
سلام نوزاد ۴ ماهه ما با وزن ۵ کیلو شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور مصرف می کند که در طول روز به سختی به ۷۵۰ سی سی شیر می خورد و اجبارا برای شیرین شدن شیر از مولتی ویتامین استفاده می کنیم که گاهی بیشتر از دوز تجویز شده دکتر بهش میدیم آیا اشکالی ندارد؟ یا راه جایگزینی برای خوشمزه شدن شیر وجود دارد؟
- اسهال طولانی
دخترم سه ماهه اسهاله همه جور ازمایش دادیم..عفونت داشت روده هاش که برطرف شد..هنوزم اسهاله ..مدفوعش زرد رنگ و داخلش مایع بی رنگ و لزج حالت لخته وجود داره..خیلی عذاب کشیدیم از این بیماریش..لطفا راهنمایی کنید..ممنون
- سلام آقای دکتر خسته نباشید من سرماخورده بودم رفتم دکتر قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰برام نوشته بود یه ورقشو خوردم دخترم سه ماه وبیست روزشه شیرم خیلی کم شده الآن تو اینترنت خوندم که توی شیردهی مصرف این خوب نیست چه کارکنم برای دخترم که مشلی نداره آقای دکتر؟
- دماغ کیپی
سلام آقای دکتر دخترم ۵۰روزشه دماغشذکیپه گفتن روغن بنفشه خوبه یک قطره ریختم تو دماغشش مشکلی نیست
- کودکان
پسرم انگل داره شربت پیروی ساید داره مصرف میکنه ولی بازم خارش معقد داره ۳سالشه چندسی سی بهش بدم هر۱۲ساعت بهم گفت دکتر
- دخترم ۴ ماهش رو تموم کرد تا الان۴ بار اونم گه گاه در مدفوعش خلط و رگه خونی دیدم علائم دیگه ای نداره پدی لاکت هم بهش میدم
- سرماخوردگی کودکان
سلام ببخشیدپسرمیکسالشه سرفه داره چی بدمبهش خوب بشه ...پودر مونته لوکاست خریدم بهش با شربت کوریزان و آموکسیلین۱۲۵ و کتوتیفن
- تيك عصبي
باسلام.نوزاد هشت ماهه دارم كه از ديروز گردنشو به سمت شونه هي كج ميكنه انگار گوشش رو ميخواد بچسبونه به شونه دستشو هم كج ميكنه هر دو ساعت يه بار انجام ميده يعني تيك گرفته؟

