Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آيا ميتونم از آلمان با شما صحبت كنم
دكتر هاى آلمان متاسفانه فقط ميگن كودك سالم هست و جيغ زدن او لازم وقت است،شايد باور نكنيد من دچار مسئله روحى شدم و قادر به نگهدارى او نيستم،شير فراوان دارم ولى ميدوشم،خواهش ميكنم كمكى از نظر دارويى براى آرامش بچه و يا چاى بچه و هر چيزى كه ميدانيد براى نجات من بفرمائيد،انشاءالله مادرم به ايران آمد حتما جبران خواهد كرد،ممنونم
- استفاده ویتان به جای قطره آهن
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما نوزاد ما شش ماهشه و هرکاری میکنیم قطره آهن رونمیخوره ایا امکان داره ویتان رو به جای قطره اهن بهش بدیم؟
- علت گره بودن یا توده سفتی در سنه نوزاد دختر
- امیکرون
سلام اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم از صبح احساس گلودرد داشتم دوروز پیش هم خواهرم داشت الان هم بچم تب کرده میخوام بدونم بجز پاراکید چی بهش بدم اگه امیکرون باشه؟
- سرما خوردگی وسرفه نوزاد 20روزه
- اسهال نوزاد
سلام نوزادم ده روزه به دنیا امده الان چند روزه اسهال داره امروز هم دوبار بالا اورد شیرشو چکار کنم؟
- ابریزش و احتقان بینی
بچم بیست ماهو ده روزس و حدود ده روزه حالت احتقان بینی آبریزش و ترشحات پشت حلق داره، شربت نئوتادین رو روزی دوبار میدم قطره بینی هم استفاده میکنم ولی اثری نداشتن، چه داروی دیگری باید بدم تا این حالت احتقان و ترشحات پشت حلق خشک بشن؟ممنون
- میزان دارو
مقدار شربت کوتریموکسازول برای ۷ سال و ۹ ماه و ۲۳ کیلو چقدره ؟ همسرم دارو گرفتن نسخه رو گم کرده
- تب
سلام خسته نباشین دختر ۸ماهه دارم که از طریق بچه خواهر شوهرم که تب داشت بعد دونه های قرمز کل بدنش داشت از اون ویروس گرفته الان تب ۳۷/۵داره یعنی با استامینوفنی که هر سه ساعت بهش میدم اینه وگرنه بالاتره میره دو تا دونه جوش قرمزی هم زده بدنش باید چیکار کنم ؟
- سلام
سلام نوزاد ۴ماه و ۲۰ روزه ای دارم که یک هفته ایه سرش یکم گرمه نسبت به قبل و بدنش ولی تب نداره و اوکیه آب دهانشم یکماهی هست میره ایا از دندان درآوردنه؟ واینکه باوزن ۳۶۰۰ بدنیا اومده الان ۵۸۵۰ هست جکارکنم بیشترشه تو بیداری شیر نمیخوره و کم شیر میخوره کلا تو خوابم.. وقتی برش میدارم حس میکنم کمرش یکم شله ولی غلت میزنه گردن میگیره شل بودن کمر طبیعیه؟ بازموندن دهان در خواب چطور؟
- سلام اقای دکتر دخترم 9سالشه سرفه خشک میکنه چه دارویی بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دخترم دوسال و نیمشه حدود یه هفته پیش سرفه میکرد بردم دکتر گفت سرما خورده شربت سیتریزین. آزیترومایسین. پودر مونته لوکاست. اسپره بودنا و سالبوتامول داد سرفش قطع شده ولی عطسه و آبریزش بجاش داره آبریزش سفید ولی مخاطی. چی بدم خوب بشه؟
- سلام نوزاد دختری دارم ۶ ماهه شربت دی سی رو چقد بهش بدم
- سلام اقای دکتر دخترم الان هشت ماهشه برا سرفه اش میتونم ازیترومایسین 200 بدم بعد برا ابریزش بینیش چقد سیتیریزین بدم
- بیقراری و ولع خوردن شیر در نوزاد
سلام. نوزاد ۲ ماهه ای دارم. بعضی از شبها بیقراری میکنه که دکتر براش دایمتیکون و دومتیدون تجویز کرده. الان به نسبت قبل بهتر شده ولی بعضی شبها بیقراری بیشتری داره و ولع خوردن شیر داره یه جورایی با حرص شیر میخوره. میخواستم بدونم نیازه دوباره ببرمش دکتر یا بخاطر کولیک بعضی وقتها اینجوری میشه؟ممنون از شما
- واکسن دو ماهگی
سلام ۱۳ روزه از واکسن دو ماهگی دخترم می گذره که امروز متوجه شدم قرمز شده و حالت جوش چرکی شده که سرباز شده بود و با یکم فشار تخلیه شد الان جاش قرمز و سفت شده نگران شدم لطفا راهنمایی کنید
- یکسال دوماهه
سلام اقای دکتر پسر سرماخورده بود یک ماه طول کشید تا خوب شد متوجه شدم ک دهانش برفک زده بردم دکتر قطره نیستاتین دادن سه دوره استفاده کردم کم شد ولی برطرفنشد اقای دکتر شما چی پیشنهاد میکنید؟ایا مشکل خواستی بچه ام داره.یکسال دوماهش هست ممنون میشم جواب بدین
- رفلاکس پنهان
سلام دختر ۹ ماهه من شبها خواب آرومی نداره و مرتب تکون می خوره و بیقراری می کنه و توی ماشین هم گریه و بیقراری شدید داره خودم حس می کنم رفلاکس پنهان داره دکنر داروی لانزو تجویز کردند ولی تاثیری نداشت ممنون از راهنماییتون
- اضافه وزن کودک
دختری دارم چهارسال و ۴ماهه با وزن تولد۴۱۰۰ الان قدش و وزنش ۲۴کیلو هست فعالیتش بسیار زیاد ولی خوراکش هم نرماله چه مشکلی میتونه باشه و چ آزمایشی باید بدم و چکار باید بکنم
- مولتی ویتامین
باسلام اقای دکتر پسرم که الان ۱۷ماهشه قطره مولتی ویتامین و اهن رو به زور میخوره و من براش قطره مولتی ویتامین vitane خریدم ولی نمیدونم چقدر بهش بدم خوبه واینکه میتونم بهجای قطره اهن هم از این مولتی ویتامین بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید باسپاس

