Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف سفکسیم برای کودک ۲ ساله وزن ۱۱کیلو
سلام مصرف سفکسیم برای کودک دوساله وزن ۱۱ کیلو. سرماخوردگی چرک سبز از دماغش میاد
- هیپوتیروییدی
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم آیا همه کودکانی که دچار هیپوتیروییدی هستند بابد حتما تا سه سالگی دارو بخورن یا ممکنه بعضی از کودکان بعد از چندماه قرص خوردن نرمال بشن و قرص قطع بشه؟
- خرخر سینه
فرزندم 9 ماهشه از روزی که به دنیا اومده سینش یه صدای خرخر داره وهنوزم خوب نشده چکار کنم
- یبوست نوزاد
سلام دخترم دو ماهه روزی دو وعده شیر خشک کمکی میدم از وقتی شیر خشک میدم مدفوع نمیکنه شیر خشکم عوض کردم بازم همین طوره بردم دکتر شیاف گلیسرین وشربت روغنی mctoilبراش تجویز کرد وفقط وقتی از شیاف استفاده میکنه مدفوع میکنه ودل درد نداره ممنون میشم راهنمایی کنید
- مقدار شیرخشک
باسلام من یه نوزاد یکونیم ماهه دارم که نارس بدنیا اومده از روز ۱۰ دکتر واسش شیرخشک شروع کرده سه وعده هروعده ۳۰ سی سی تویک ماه یک کیلو وزن اضافه کرده است الان که بزرگ شده لازمه مقدار شیرخشک توهروعده بیشتر بشه یامثل قبل ۳۰سی سی بدم؟
- کوتاهی قد
سلام اقای دکترمن یک دختردوازده ساله دارم که قدش صدوچهل وشیش ووزنش سی پنج کیلوه برای رشدقدیش شربت زینک سولفات وارژی پلاس بدم خوبه شماپیشنهادی نداریددرضمن هنوزپریودنشده اماعلاعم بلوغ وداره رشدموهای بدن وجوانه زدن سینه خیلی نگران رشدوقدشم لطفاراهنمایم کنید
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام .ببخشید دختر من 5ماهه است با وزن 5/500 وزن تولد سه کیلو.داروی پنتوپرازول.زینک.فروس سولفات هم مصرف کرد .آزمایشات کشت ادرار هم مشکلی نداشت .شیر خشک نان مصرف میکنه لطفا راهنمایی کنید
- کف دست و پا
- مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین
پسرم یکسال و ۶ ماهشه چند سی سی بهش بدم وزنش ۱۰ کیلو
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر .از دیروز برای پسرم سرلاک برنج گفتید شروع کنم روزی ۲ ۳ قاشق .از ماه بعد هم گفتید سوپ بدم بهش.خواستم ببینم حریره بادوم رو کی شروع کنم براش؟توی خونه درست کنم یا اینم آماده رو تهیه کنم ؟
- فرنی نشاسته
سلام ، پسرم ۷ ماهشه ، فرنی با نشاسته ،گلاب و نبات میتونم درست کنم بهش بدم؟ آب تصفیه دستگاه میتونه بخوره یا فقط آب جوشیده؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر ببخشید من تو کمپ آلمانم به هیچی دسترسی ندارم دخترم ۲،۵ سالش ۵ روز سرفه خلط دار داره با آبریزش سبز رنگ هر شب ۱ ساعت تب میکنه ۳۸.۵ درجه بعدش عرق سرد میکنه شیاف استامینوفن شربت ایبوپروفن و شربت سرماخوردگی دادم بهش چیکار باید بکنم براش خیلی نگران این تب هستم
- شیرخشک
سلام .پسرم ۱۰ ماهشه. تا ۶ماهگی شیر خشک آپتامیل میخورده و مشکلی نداشت از وقتی آپتامیل آپتامیل ۲میخوره شکمش اسهالی شده روزی ۵بار دفع داره و همین باعث شده که التهاب شدید در قسمت پا داشته باشه لطفا راهنمایی کنید چه شیر خشک بهش بدم ؟
- گردو
سلام از چند ماهگی به کودک باید گردو داد. خیلی خیلی ممنون از شما آقای دکتر بابت پاسخ های خوبتون ،الهی خیر تو زندگیتون ببینید
- شیر خشک پر چرب برای وزن دهی
سلام پسرم ۱ سالش هست بهداشت بردم گفتن ۷۵۰،گرم کم وزنه شیر خشک پر چرب برای وزن دهی کدوم خوبه ببلاک ۲ میدادم ببلاک ۳ خوبه یا بیونیل ۳ ؟ یا شیر خشک دیگه ای رو صلاح میدونید
- سلام دخترم سه ماهشه نوک سینش جوش سفیدزده علتش چیه ودرمانش چیه؟باتشکر
- عرق کردن
با سلام وخسته نباشید دکتر جان پسرم بیش از حد عرق میکند در موقع بازی و خواب .حتی موقعی که تلوزیون میبیند و بی حرکت است.هشت ساله هست و کمی هم تپل .ایا نیاز به دکتر و ازمایش دارد یا نه؟
- سلام پسرم دو ساله و نیمه امروز بخشهایی از بدنش دونه های ریز پیوسته ای با هارش فروان زده
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام دخترم سه ماه و نیمه هست و الاک شش روزه مدفوع نکرده و شبا بهانه میگبره شیر خودمو میخوره و گاهی قطره پدی لاکت گاهی هم اب جوش و نبات میشه راهنماییم کنید ممنو
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک 4 ماهه با وزن 6.5،باید 1 سی سی داده بشود؟

